Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ

יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
קרדיט: Photo by Sonder Quest on Unsplash

אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא מעבר למודע. כבר בימי הביניים, היו מי שרצו להכיר את מה שנמצא שם, מהעבר האחר של התודעה. אבל באופן טבעי, רק מעטים ידעו איך להגיע אל הידע הזה ולהשתמש בו עבור אחרים. אבל אם תביטו היטב בסימנים לאורך ההיסטוריה, תראו איך כולם חיפשו את אותו הדבר. אלו היו הפרעונים במצריים, הפעלולנים שהסתובבו בין כפרים בימי הביניים באירופה, מכשפים באפריקה או השמנים בדרום אמריקה. אנחנו יודעים היום כי היכולת לקרוא מחשבות או להבין מה נמצא בראש של אדם אחר, היא יכולת הנוגעת לכישרון טבעי וללא מעט ידע. אם אתם רוצים פעם אחת להפתיע את עצמכם בהופעה יוצאת דופן באמת, הרי שזה הזמן לעשות זאת. לקבוע תאריך ופשוט ללכת.

כמה מילים על קריאת מחשבות

טלפתיה היא מילה מיוונית. היא שילוב של שתי מילים. קריאה ו, רחוק. כלומר, מדובר על מי שיודעים לקרוא אנשים בלי מילים. אגב, כולנו מתקשרים לא רק דרך מילים. אנחנו מכירים את זה מהחיים שלנו. למשל, אם בן אדם מדבר במנגנינה מסוימת, אנחנו יכולים להבין האם הוא במתח, האם הוא מדבר אלינו ברצינות, בציניות וכן הלאה. אנחנו יודעים כי לפעמים כאשר אנחנו אומרים משהו ומנסים לשקר, אנחנו עושים מחוות גוף קטנות או הבעה בפנים. אליה אולי אנחנו לא ממש שמים לב. אבל מי שמכיר את התחום יודע לשים לכך לב ועוד איך. לא רק זה. ידעתם שאפשר לגרום לנו לחשוב על משהו ולתת לנו להאמין כאילו חשבנו על כך בעצמנו?  אם זה נשמע לכם מופרך, נסו לדבר עם כל מי שהיה בהופעה מהסוג הזה. הופעה של אומן חושים ותגלו כי גם אתם יכולים לחזות בתופעה בלי שום בעיה.

אתם לא רוצים לפספס הופעה של ליאור סושרד

סושרד הוא אומן חושים ישראלי. אפשר לומר עליו כי מדובר על אחד הישראלים המצליחים בעולם. סושרד כבר בתור ילד נהג לעשות 'קסמים', לחברים בשכונה בה גדל בחיפה. אבל כישרון כמו זה מגיע לו להגיע לכל העולם. אחרי הצבא, הפך סושרד אומן לכל דבר. הוא הגיע לארצות הברית ובמקרה, באחד הימים, ישב במסעדה בה סעדה לא אחרת מאשר ברברה סטרייסנד. סושרד החליט לפעול מיד. הוא עשה 'טריק' קטן למלצרית ומשם, התחיל לעשות כמו הופעה ליושבים בשולחנות מסביב. סטרייסנד רצתה לראות במה מדובר והוא הראה לה, איך זה מרגיש, לראות בלייב מופע טלפתיה. בהמשך, ביקשה ממנו להתארח בסיבוב ההופעות העולמי שלה.

מאז סושרד לא מפסיק להפתיע. הוא אורח קבוע בתוכניות הלילה המובילות בעולם. הוא מתארח אצל האנשים המפורסמים בעולם. החל מאחיות קרדישיאן ועד לגניפר לופז. סושרד יודע לעשות את הבלתי יאמן אבל המתבקש כל כך. הרי בסופו של יום, גם אם אנחנו כוכבים גדולים וגם אם אנחנו ילדים בשכונה. כולנו רוצים לראות איך זה נראה כשמשהו קורא לנו את המחשבות. סושרד לא יודע רק לעשות את זה. אלא, הוא ישאיר אתכם פעורי פה לאורך מופע שלם עם אינספור הפתעות.

יש דברים אותם חייבים לראות היום

אנחנו חיים בעולם הם לא מעט אתגרים. אנחנו עובדים קשה וחייבים לעמוד ביעדים. בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לכם לא לוותר על הופעה כזו. לא רק שמדובר על מופע יחודי, מצחיק, מלא ברגעים מרגשים ומלהיבים במיוחד. אלא, כיוון שההופעה כולה מבוססת על משתתפים מהקהל. בכל פעם היא קצת שונה.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...