Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורכי דין מומלצים בחיפה והסביבה

התחום המשפטי הוא אחד התחומים המורכבים והמסועפים ביותר בישראל. הסוגיות המשפטיות הן רבות ועל אף הריבוי בעורכי דין בישראל, אין עורך דין המתמחה בכל התחומים. במידה ואתם נקלעים לסיטואציה בחיים שבה אתם רוצים לתבוע או נתבעים בעצמכם בסוגיה משפטית כלשהי, כדאי שיהיה לצידכם עורך דין מקצועי ומוסמך באותו התחום. על מנת להקל עליכם תושבי חיפה והסביבה במציאת עורכי הדין הטובים ביותר באזור הצפון הכנו עבורכם רשימה של עו"ד מובילים בתחומים השונים באזור זה:

עורכי דין מומלצים בחיפה לגירושין:

1 מכל 3 זוגות בישראל מתגרשים בסופו של דבר. זהו ממוצע עגום אך הוא בהחלט נכון על פי מחקרים שנעשו בתחום ולצערנו האחוז הזה לא פוחת אלא רק הולך ועולה. אי הסכמות, מריבות, וויכוחים ועוד מגוון אינטריגות עשויים בהחלט להשפיע על מערכת היחסים ולעתים רבות גם להיגרר לפסים אישיים או יותר פשוט, למסקנה שבני/בנות הזוג אינם מתאימים לנו. כאשר מתקבלת ההחלטה להתחיל הליך גירושין ולעתים רבות גם לפני שמתקבלת החלטה כזו ולצורך ייעוץ משפטי בנושא – פונים אל עורך דין מומלץ לגירושין בחיפה. עורך דין לענייני גירושין יוכל לייעץ לכם אודות הסוגיות המשפטיות הכרוכות בתחום זה, כמו גם הסיכויים שלכם לצאת עם X ו-Y בהתאם לתיק האישי שלכם. תהליך הגירושין יכול להיות פשוט ומהיר ויכול גם להיגרר זמן רב ולמלחמה בין בני הזוג על המזונות, הרכוש, הגבלות מסוימות וכן משמורת על הילדים. 

עורך דין ירון גרוס:

עו"ד ירון גרוס הנו בעל תואר שני במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן ומשרדו עוסק בעיקר בתחום דיני המשפחה. אנו מבינים כי גירושין יכול להיות דבר עדין מאוד, לא משנה אם שני בני הזוג רוצים לסיים את זה יפה ובמהירות או להיגרר למלחמה אחד נגד השני על כל סעיף וסעיף. בשני המקרים חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מומלץ לגירושין בחיפה. הניסיון מלמד אותנו כי סכסוך משפחתי עשוי להיות אחד הקשים ביותר בתחום המשפטי ולכן חשוב לבחון בקפידה עם איזה משרד עורכי דין אתם עובדים.

המשרד שלנו מעניק יתרונות רבים ללקוחותינו ושם דגש על הנושאים העיקריים והחשובים שבמהלך ההליך המשפטי. משרדנו נחל הצלחות רבות הן ביישוב סכסוכים והן בפסקי דין שנפסקו לטובת לקוחותינו. במשרד של ירון גרוס תמצאו אוזן קשבת, אמפתיה רבה ועם זאת רמת מקצוענות והתמקדות במטרה הסופית לייצר ללקוח שלנו אפשרות להתחיל דף חדש בחייו עם נתוני הפתיחה הטובים ביותר. בתחום דיני המשפחה המשרד מתמחה בהיבטים שונים העולים גם בהליך הגירושין: הסכמי ממון, הסכמים טרום נישואין, גישור, חלוקת רכוש, משמורת על הילדים, דמי מזונות ועוד.

עורך דין גירושין וענייני משפחה תבור גולדמן:

עורך דין תבור גולדמן חבר מן המניין בלשכת עורכי-הדין בישראל משנת 2004, נוטריון בעברית ובאנגלית ומגשר משפחה מוסמך. בעל הסמכה לערוך ייפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון על פי חוק. בעל תואר LL.B בהצטיינות במשפטים ולימודי מנהל עסקים וכלכלה, שירות צבאי כקצין ארגון רפואה ומפקד רפואה במילואים בדרגת רב סרן – קצין מצטיין. בן למשפחת מייסדים, מראשוני העלייה הראשונה מ-1882 בארץ ישראל.

עורכי דין מומלצים בחיפה בתחום הפלילי:

עבירה על החוק היא אסורה בהחלט אך לעתים נכפה על אנשים לעבור על החוק או שהם מואשמים על לא עוול בכפם. במידה והסתבכתם בהליך פלילי כלשהו, תרצו למחוק רישום פלילי, לסגור תיק עם המשטרה, טיפול בסוגי עבירות שונות כמו סמים, רכוש, אלימות ועוד. בכל אלה תצטרכו ייצוג של עורך דין פלילי מומלץ בחיפה.

עורכת דין דנה שביט:

הגברת דנה שביט הנה עורכת דין מקצועית ומוסמכת כבר למעלה מ-20 שנה. בעבר קצינת משטרה ותובעת פלילית וכל אלה מרכיבים ניסיון עשיר בתחום הפלילים והמשפט. משרד עורכי הדין דנה שביט מתמחה במתן שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג בנושאים פליליים, רישום פלילי משטרתי ודיני תעבורה. המשרד מבין את ההשלכות של כל הליך משפטי בתחום הפלילים וכי כל החלטה של בית המשפט עשויה להיות הרת גורל ולהשפיע על חיי אדם ולעתים רבות גם על משפחות שלמות ויותר מכך.

המשרד מתמחה ברישום פלילי וביטול תיקי משטרה ואנו בעלי אחוזי הצלחה מהגבוהים ביותר בתחום זה בישראל. לאחר בחינה לעומק של המקרה שלכם ופלט המרשם הפלילים שלכם – המשרד יעדכן אתכם בסיכויי ההצלחה שבטיפול במקרה שלכם וכמה זמן זה עשוי לקחת. בין היתר יספק המשרד ייעוץ לפני החקירה וליווי שוטף במהלך החקירה הפלילית במשטרה, ניהול התיק הפלילי, ביטול כתב אישום ועוד. לאורך השנים נחל המשרד הצלחה רבה בביטול רישומים פליליים, סגירת תיקים במשטרה, קבלת אישור לחנינה ועוד.

עורך דין משה בורנשטיין:

עורך דין משה בורנשטיין מתמחה בתחומים: תעבורה, נזיקין ופלילי. עו"ד משה בורנשטיין צבר נסיון וותק רב בתחומיו והתמקצע בהם.

עורך דין משה בורנשטיין אוהב את עבודתו ומוצא עניין רב בהוכחת חפותם של לקוחותיו הנאשמים גם במקרים המסובכים והקשים ביותר. עו"ד משה בורנשטיין אוהב אתגרים ושואף למצויינות בתחומי עיסוקו. עורך דין משה בורנשטיין שם לעצמו דגש ומתמקד בהשגת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיו. לעורך דין משה בורנשטיין יש את הידע, הנסיון והיכולת לטפל בתיקים בתחומים פלילי, תעבורה ונזיקין מכל סוג וכל מקום בארץ .

עורכי דין מומלצים בחיפה לנזיקין:

תביעת נזיקין היא תביעה המוגשת כנגד גוף מסוים אודות נזק שנגרם לנו, בין אם גופני, נפשי או נזק לרכוש. לעתים התביעות יהיו נגד גופים פרטיים ולעתים רבות מול חברות ביטוח, ביטוח לאומי, בתי/קופות חולים, קרנות פנסיה ורשויות מקומיות וזאת על מנת לתבוע את מימוש הזכויות שלכם מתשלומי הביטוח/המיסים לאורך השנים. להלן מספר עורכי דין נזיקין הטובים ביותר באזור חיפה והצפון הנחשבים למובילים ובעלי הצלחות רבות בתחום זה.

יריב רז משרד עורכי דין

משרד עורכי דין מוביל, המתמחה בדין האזרחי והמסחרי, נדל״ן, חברות, נזקי גוף, ותאונות דרכים.
המשרד חקק על דגלו להעניק ללקוחותיו יחס אישי וקרוב.

המשרד עומד מאחורי הקמת עשרות יחידות דיור במסגרת פרוייקטים של תמ״א 38 (התחדשות עירונית)
ובין לקוחות המשרד נמנים קבלנים מובילים, יזמים בתחום הנדל״ן וכמו כן מספק המשרד שירותי ייעוץ משפטי וליווי לגופים עסקיים גדולים בתחום המסעדנות ורשתות השיווק, וכמו כן למועצות מקומיות ועמותות.

עורכי דין מומלצים בחיפה לדיני עבודה:

תביעות בענייני עבודה הנן מהתביעות הנפוצות בישראל. עובדים רבים בישראל מקופחים על ידי מעסיקיהם ולעתים רבות גם מגופים שונים כמו קרנות הפנסיה, ביטוח לאומי ואחרים. הם אינם מקבלים את הזכויות המגיעות להם: פיצויי פיטורים, תשלומים עבור שעות נוספות, הפרשות לפנסיה ועוד. כמו כן במקרים גם השפלת עובדים, פיטורין שלא כדין וכן אינספור מקרים אחרים של תעסוקה לא ראויה בין עובד ומעביד – עשויים לגרום לנזק אישי, כלכלי ו/או נפשי/פיזי לעובד ולעתים גם נזק למשפחתו. במקרים רבים הנזק עשוי להגיע לסכומים משמעותיים.

עורך דין חיים ברוטמן:

עורך דין חיים ברוטמןמר חיים ברוטמן הנו בוגר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות יתרה ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים, תואר ראשון נוסף בכלכלה ובמנהל עסקים. תחומי התמחותו הנם בדיני מיסים, בתחום המשפט האזרחים, העבודה והפלילים.

משרד של חיים ברוטמן מספק מגוון שירותים משפטיים בתחומי התמחות שונים, לרבות תביעות עבודה. כאשר מחפשים עורך דין דיני עבודה אזור הצפון מגיעים לרוב אל חיים ברוטמן כיוון שהמשרד מתמחה בתחום זה ומספק שירותיו בחיפה ובאזור הצפון בכלל. המשרד מתחזק ספרייה עשירה וכלים שונים לייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר ומספק לכל לקוח מעטפת משפטית המייצגת אותו החל משלבי התכנון של התביעה ועד לקבלת פסק הדין. המשרד מייצג הן עובדים המעוניינים להגיש תביעה והן בעלי עסקים הנתבעים על ידי עובדיהם.

עורכי דין מומלצים לחדלות פירעון (פשיטת רגל)

עורך דין פשיטות רגל הוא מומחה משפטי שמתאים בעזרה לאנשים בעיות הקשורות לפשיטות רגל, כמו לדוגמה מאופיינים וזכויות הדיירים, הפרשות למועצות מגורים, ומאבקי בעיות השיוך לנכסים בשוק הנכסים הממוקם בנכס. עורך הדין מרכז בעיות ומבין את החוקים המתאימים לעניינים ומסיים את הדברים בצורה מוצלחת על ידי מענה לדרישות הלקוח.

עו"ד אתי פרץ-קינן

משרדה של עו"ד אתי פרץ-קינן עוסק בחדלות פירעון, פשיטת רגל, הוצאה לפועל, משפט אזרחי כמו גם דיני מקרקעין. מדובר במשרד מנוסה, מקצועי ובעל מוניטין גבוה בתחום עיסוקו. זאת, לאור ניסיונו הרב, ההכשרה המקיפה, וקהל הלקוחות שהולך וגדל לאורך השנים. מעבר לכך, מציע המשרד רמת זמינות גבוהה – 24 שעות ביממה, ושירות מקצועי בכל הארץ.

עו"ד אתי פרץ-קינן הינה בוגרת תואר ראשון במשפטים LL.B בהצטיינות משערי מדע ומשפט. כמו כן, היא מוסמכת כחברה פעילה בלשכת עורכי הדין בישראל. עו"ד אתי פרץ-קינן סיימה את התמחותה המוצלחת כמשפטנית בבית המשפט המחוזי בנצרת בתחומי המשפט האזרחי, פשיטת רגל ומקרקעין. לעורכת דין זו ניסיון רב בניהול הליכים משפטיים ובניהול משא ומתן בבית המשפט ומחוצה להם.

עו"ד טל שמואל פרלמן

משרד עורכי דין פרלמן ושות' בניהולו של עו"ד טל שמואל פרלמן, הינו משרד בוטיק מוערך המתמחה בתחומי המשפט השונים, לרבות חדלות פירעון, הוצאה לפועל ושיקום כלכלי, דיני עבודה, דיני חוזים ודיני ספורט. המשרד מתגאה בניסיון הרב של עורכי הדין שלו ובשירות המקצועי אותו הם מעניקים. במשרד מחלקות ייעודיות, כאשר כל אחת מאוישת בצוות של עורכי דין המומחים והמנוסים בתחומם. מבנה זה מאפשר לצוות להעניק יחס אישי לכל לקוח ולפתח את האסטרטגיות המשפטיות היעילות והמדויקות ביותר.

למשרד מגוון רחב של לקוחות, לרבות תאגידים גדולים, עמותות, עסקים קטנים ואנשים פרטיים. צוות המשרד מתייחס לכל לקוח כייחודי ובעל צרכים ספציפיים משלו, מתוך גישה המבוססת על יצירת קשרים אישיים, מקצועיים וקרובים עם הלקוחות. הצוות מאמין בעבודה בשיתוף פעולה עם הלקוחות לפיתוח אסטרטגיות, מתוך הבנה שהלקוח נמצא במרכז. הצוות  מחוייב לספק שירותים אמינים ומקצועיים, תוך התמקדות בחשיבה יצירתית, נחישות והשגת התוצאות הטובות ביותר המבטיחות שביעות רצון הלקוחות.