Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טרנדים בטבעות נישואין לנשים

טרנדים בטבעות נישואין לנשים
קרדיט -Photo by Baylee Gramling on Unsplash

החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת לחתונה (בנוסף לכלה), הרי היא טבעת הנישואין שמסמלת אהבה ומחויבות.
קולקציות הטבעות עשירה בעיצובים מרהיבים בשלל טקסטורות וסגנונות מהסטייל הגיאומטרי ועד אלמנטים פרחוניים. לפניכם סקירה של הטרנדים החמים בסצנת טבעות נישואין לאישה.

הסוד הגיאומטרי

השיק הגיאומטרי כאן כדי להישאר וכל מה שאת צריכה זה לבחור את הצורניות המועדפת עלייך בין אם ריבועים, משושים או משולשים בטוויסט עדכני בקווים ייחודיים, ליניאריים או מתפתלים. ישנם דגמים הצהרתיים ואחרים עדינים וסולידיים יותר.

שכבות יפות באות ביחד

המראה השכבתי שכבש את תשומת הלב ואת האצבעות הן של נשים והן של גברים בולט גם בין הדגמים של טבעות הנישואין עם שכבות של חוליות קסומות בצבעוניות מנוגדת או במרקמים משתנים שיוצרים ניגוד וויזואלי עמוק. בחרו את החישוקים שביחד ירכיבו את הקומבינציה המנצחת.

מפגש מרתק בין מתכות

ניתן למצוא טרנד של שידוך מעניין בין מתכות שונות בטבעת נישואין אחת – תערובת שהיא שילוב של זהב ורוד עם פלטינה או זהב צהוב עם זהב לבן וכסף עם זהב בשילובים מעניינים עבים לצד דקים, רחבים לצד צרים, מרקם חלק ואחיד שפוגש מרקם מחוספס. המגמה האהובה היא של עיצובים הנלבשים יחדיו או בנפרד לפי בחירה כאשר העיצובים יכולים להיות אחידים ואף זהים או שונים זה מזה והצירוף ביניהם יוצר תנועתיות ועניין וויזואלי.

קסם הוינטאג'

עיצובים בהשראת וינטג' עושים קאמבק משמעותי בזכות הקסם הנצחי שלהן. הטבעות הללו מעוררות תחושת נוסטלגיה באמצעות חריטות מורכבות, עבודת מתכת פיליגרן ואלמנטים עיצוביים אחרים מתקופות עברו כמו למשל, סגנון ארט דקו הדוגל בקווים גיאומטריים חדים ועיטורים של אבני חן צבעוניות.

ומקור ההשראה – הטבע

הטבע בשיא תפארתו בא לידי ביטוי בעיצובים המשלבים אלמנטים המחקים צורות אורגניות מהטבע, מוטיבים פרחוניים אציליים, דפוסי עלים, גפנים, סמלים של צמיחה לצד חריטות ופיתוחים מעניינים, התחדשות ורעננות.

מפותלות ויפות

טרנד הקליעה מככב גם בין הטבעות בפיתולים ייחודיים וזורמים בין מתכות שקלועות בעבודה אומנותית משולבת ומורכבת והתוצאה? מרשימה. אפשר למצוא פיתולים וקליעות במגוון גוונים של זהב – צהוב חם, זהב לבן אלגנטי ועד זהב אדום רומנטי חלקות או משובצות.

הברק שעושה הבדל

אם תרצו להוסיף גוון צבעוני או ברק מיוחד לטבעת הנישואין, יש הרבה מאוד תוספות שמחוללות את הקסם המבוקש כמו אבני חן או טבעות משובצות יהלומים מסביב ועוד. ישנם גם יהלומים צבעוניים המשובצים לדגמי זהב לבן או צהוב שיוצרים שיק רומנטי. אחד הטרנדים המסעירים הוא של יהלומים שחורים שיוצרים מראה מסנוור פנטסטי שמתלבשים על עיצובים מצהוב ולבן.

ביחד לנצח

סמל האינפיניטי האינסוף הפך לאחד הסימבולים האייקוניים בעולם מחוות שקשורות לנישואין וכמובן גם בזירת התכשיטים בשיבוצים של יהלומים ואבני חן או ממתכות שונות.

בדרך לחופה עוברים אצל הצורף

בבחירת טבעת נישואין לאישה חשוב מאוד להחליט על הסגנון הנבחר בין אם מינימליסטי, בוהמייני או וינטאג' ואפשר להתאים את הטבעת כך שתתכתב באותה שפה עיצובית עם הטבעת של בן הזוג. התייחסו במיוחד לרוחב הטבעת והעובי לפי נוחות, גודל האצבע תוך חשיבה גם על העתיד.
כדאי ללכת על חומרי גלם משובחים בעלי תוחלת חיים ארוכה ופשטות תחזוקה, ששומרים על ניצוץ לאורך זמן שימי לב שטבעות זהב נמדדות על פי דרגת הקרט המסמנת את אחוז טוהר הזהב.
בחרו טבעת נישואין מצורף או חברת תכשיטים המתמחים בכך להשגת הטבעת המושלם או יצירת דגם אומנותי בהתאמה אישית.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...