Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ ושר העבודה, הרווחה, והשירותים החברתיים, איציק שמולי ביקרו ביקנעם וסיירו בעיר ובפארק ההיי טק

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ ושר העבודה, הרווחה, והשירותים החברתיים, איציק שמולי ביקרו ביקנעם וסיירו בעיר ובפארק ההיי טק
קרדיט: דוברות עיריית יקנעם

השר עמיר פרץ: סימון הוא רה"ע שהחליט שיקנעם היא התכלית. סימון מצניע את משקלו בצמיחת והתפתחות העיר.

השר איציק שמולי: יקנעם דוגמא ומופת לעיר שהצליחה לעלות על מסלול תנופה ופיתוח בלתי פוסק. אחת הערים המובילות והאטרקטיביות בזכות סימון וההנהגה שלו. נעשית פה עבודה מרשימה ובלתי רגילה

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ ושר העבודה, הרווחה, והשירותים החברתיים, איציק שמולי, ערכו השבוע סיור מקצועי משותף בעיר יקנעם.

בפתח הביקור התקיימה פגישת עבודה עם ראש העיר סימון אלפסי, ובכירי משרדי הכלכלה והרווחה, בה דנו על פעילויות משותפות של המשרדים היכולים לסייע לעיר יקנעם.

במהלך הפגישה ביקש ראש העיר משר הכלכלה והתעשייה סיוע בקידום הכשרות מקצועיות, סיוע לעסקים הקטנים, הכוונת תעשיינים לעיר שיש לה עדיפות לאומית א', סיוע במיתוג פארק ההיי טק, הקמת היחידה לפיתוח כלכלי – מעוף ועוד, והשר אמר שהנושאים ייבדקו במטרה לסייע.

קרדיט: דוברות עיריית יקנעם

ראש העיר ומנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה, תמי ראש העלו שורה של צרכים וביניהם: תקצוב מועדון לנערים, סיוע במרכז להורים עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים שאושר וטרם תוקצב, סיוע בהפעלת מכולת חברתית ועוד. השר מצידו הבטיח לבדוק את הנושאים במגמה חיובית.

בתום פגישת העבודה השרים פרץ ושמולי, בליווי ראש העיר, יצאו לבקר בחברת colab square המתמחה בפיתוח רפואי כולל בדיקות קורונה מהירות, שהוצגו לשרים פרץ ושמולי. משם, הם נסעו לחברת מלאנוקס שמרכז פעילותה אף הוא ביקנעם ושמעו מבכירי החברה על פעילותה של החברה בעיקר בפריפריות ובמגזר הערבי. האירוע המרגש בסיור היה מפגש עם שני צעירים בני 17 דוד יגזו ואורן איילה, תלמידי עמותת "מחשבה טובה" הפועלת לצמצום הפערים. בחברה הישראלית שזכו בתחרות פיתוח אפליקציות עם פיתוח אפליקציה לפתרון הבדידות של אוכלוסייה מהגיל השלישי. השרים, פרץ ושמולי התרשמו מאוד מתוכן האפליקציה ומיהרו להציע את עזרת משרד הכלכלה והרווחה לטובת האפליקציה.

השר עמיר פרץ: "אנחנו במשרד הכלכלה דרך רשות החדשנות מעודדים יזמים צעירים, ואנו נשמח לעזור במימון המשך פיתוח האפליקציה"

השר איציק שמולי אמר: "הבעיה הקשה ביותר שמשרדי מטפל מעבר לבעיית הקורונה, היא הבדידות של האוכלוסייה המבוגרת, ואני מבטיח לכם שתסיימו לפתח את האפליקציה, משרד הרווחה יהיה הלקוח הראשון שלכם"

לקראת סיום הסיור, השרים פרץ ושמולי סיירו במועדונית רווחה לילדים "בית חם", פגשו את הילדים, שמעו את מצוקותיהם ושיחקו איתם.

ראש העיר יקנעם, סימון אלפסי:

"שמחנו מאוד לארח את השרים עמיר פרץ ואיציק שמולי. השר עמיר פרץ שהוא גם יקיר העיר עושהכהרגלו עבודה מעולה, ועל אף התקופה הקצרה, אנו מרגישים זאת, כולל בסיוע לעסקים בצל משבר הקורונה. אין מתאים יותר מהשר איציק שמולי להיות שר הרווחה והשירותים החברתיים. שמולי עושה עבודה מצוינת במשרדו ורואים זאת הלכה למעשה. כמה סמלי הוא לארח אותם בסמוך לאזכרה לרה"מ המנוח יצחק רבין ז"ל שלו זכויות רבות בכך שיקנעם היא כיום אחת הערים המובילות במדינה. הראינו לשרים מקצת מהעשייה היישובית וביקשנו את עזרתם בסיוע לפרויקטים שאנו מובילים ברווחה לרווחת התושבים, ובפעילות למען התעשייה והעסקים הקטנים. אני מודה לשרים על כל סיועם ועל שיתופי הפעולה המעולים איתנו".

שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ עמיר פרץ:

"התגעגענו לסיור שטח. בסיורים אלה, אנו פוגשים את הציבור, שומעים את מצוקותיהם באופן ישיר. שר הרווחה שמולי ואנוכי קיבלנו את אחת המשימות הקשות בימי הקורונה. שיתוף הפעולה המצוין בינינו מאפשר לנו לקדם מיזמים משותפים בין משרדיים רבים לטובת הציבור. הממשלה השקיעה הרבה כסף בתקופה זו, אבל לצערי, הכסף לא תמיד נוצל ותפקידנו לדאוג שהכסף יגיע לציבור, ואנו ערוכים לכל יוזמה חדשה או הצעת ייעול שיכולה לסייע לציבור".

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
מתגלגלת אל המדליה
תכירו את ליאור הוכוולד, סגנית אלופת ישראל -במקצה הישר רמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...