Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בלי לצאת מהבית: שירות תזונה ודיאטה און-ליין בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי

בלי לצאת מהבית: שירות תזונה ודיאטה און-ליין בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי
קרדיט: דוברות כללית

בכללית ממשיכים להנגיש את השירותים והרחבת זמינותם לכלל המטופלים: תרופות עד הבית, רופאי ילדים ומשפחה און ליין, רופאי עור וגם תזונה ודיאטה עד הבית (דיאטה וידאו). זאת על מנת להקל על כל אלו שמתקשים להגיע למרפאה כגון: שעות רבות בעבודה, שמירה על הילדים, מרותקי בית, ולאחרונה גם בשל פינוי מבתיהם, גיוס למילואים ועוד.

המושג "נפש בריאה בגוף בריא" הפך שגור בשנים האחרונות בקרב כמות הולכת וגדלה של מבוטחי כללית המעוניינים לסגל לעצמם הרגלים בריאים יותר ולשפר את איכות חייהם לאין ערוך, בהלימה עם מודעות גבוהה לחיים מאוזנים יותר.
כחלק מהמגמה המתוארת בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי ממשיכים בהנגשת שירותים והרחבת זמינותם לכלל המטופלים. אחד מהשירותים אשר זוכים לפופולאריות גבוהה הוא שירותי תזונה ודיאטה און ליין המוענקים למטופלים מעל גיל 18 מאוכלוסיות מגוונות.
חן וינר דיאטנית קלינית בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מספרת: "השירות החל ביולי 2022 ולנו במחוז יש 8 דיאטניות המעניקות את שירות תזונה ודיאטה און ליין. אנו מבצעות שיחת וידאו עם המטופלים המקבלים ייעוץ בנושאים רבים כגון: איזון שומני הדם, סוכרת, נטילת תוספי תזונה, איזון סוכרת הריונית, ירידה במשקל, בעיות גסטרו, גאוט, תזונה בעת טיפולים אונקולוגיים ועוד".

התוצאות לא מאחרות להגיע
השירות שהושק בקיץ 2022 כבר הספיק להניב פירות עבור עשרות מטופלים במחוז שהשכילו לשנות את חייהם מקצה לקצה.
אחד מהם הוא מוריס לוי (64) מנהריה, שמיטיב לתאר את השינוי הבריאותי שחל בחייו לאחר שורה של מפגשי ייעוץ מקוונים אחד על אחד עם הדיאטנית, חן וינר. "עברתי לאחרונה ניתוח שכתוצאה ממנו נפגעו אצלי מיתרי הקול. בנוסף, בעקבות כדורים שאני נאלץ ליטול מאז הניתוח, רמות הסוכר שלי בדם עלו לגבהים שלא הכרתי עד היום. התחלתי לשוחח עם חן התזונאית של כללית דרך הזום. היא התגלתה מיד כגורם מקצועי ומהימן, כולל טיפים נהדרים שנתנה לי בנושא של תזונה נכונה. כל פעם שהייתי קונה משהו בסופר, הדבר הראשון שהייתי עושה הוא לשלוח אליה תמונות של המאכל. היא הייתה משיבה לי האם אני יכול לאכול או לא. כך במשך חודשים ארוכים. כיום אני כבר יכול להגיד שבזכות היחס האישי והמקצועיות שלה, רמות הסוכר שלי התאזנו ואני לא זקוק עוד לתרופות. בשביל להבין, הגעתי אליה עם רמות סוכר של בין 250-230. לאחר התהליך, גם ברמות המוגזמות ביותר אני בקושי מגיע ל-150. אני חייב לה תודה ענקית".
גם דניאל אליק (44) מקרית ים מתאר תהליך איכותי באמצעותו הצליח להשיל 15 קילוגרמים ממשקלו תוך פרק זמן של פחות משנה. "חן התזונאית ליוותה אותי לאורך כל הדרך. קיבלתי תפריט שהקפדתי להתמיד בו. אני חייב להודות שאני מאוד מרוצה מהיחס, מהשירות ומכל הליווי מלא הידע והמקצועיות. התוצאה היא שאני מרגיש כיום הרבה יותר נינוח וקל עם עצמי. פשוט תודה".

קרדיט: דוברות כללית
כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
מתגלגלת אל המדליה
תכירו את ליאור הוכוולד, סגנית אלופת ישראל -במקצה הישר רמה...
משלבים את התעשייה עם האקדמיה
נציגי הקרן הפילנטרופית גוטווירט ובכירים מהטכניון ביקרו במרכז המחקר והפיתוח...
חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה
"דלקת ריאות הינה מחלה קשה שמתבטאת בשיעול, חום גבוה, הרגשה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...