Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרויקט השכרה ארוכת טווח בחיפה לקראת אכלוס

פרויקט השכרה ארוכת טווח בחיפה לקראת אכלוס
קרדיט הדמייה 3divition

חברת גולדן ארט תפתח אחרי פסח את ההרשמה להשכרה בפרויקט הרובע בואדי סאליב

פרוייקט הרובע של חברת גולדן ארט בואדי סאליב בחיפה
קרדיט הדמייה 3divition

חברת גולדן ארט, המקימה את פרויקט הרובע בשכונת ואדי סאליב בחיפה, תפתח אחרי חג הפסח את ההרשמה להשכרת דירות בבניין המיועד להשכרה ארוכת טווח. מדובר באחד הפרויקטים הראשונים להשכרה ארוכת טווח בעיר המציע באופן ייחודי פסיליטיז הכוללים חדר כושר, מועדון דיירים, חדר כביסה, עמדת שומר, חברת ניהול ואחזקה עם אב בית 24/7 ומערכת חימום מים מרכזית.

הבניין להשכרה בן 9 קומות וכולל 131 דירות בנות 2,3 ו-4 חדרים, כ-85% מהדירות הן דירות קטנות אך סטנדרטיות של 2-3 חדרים שכוללות מרפסת/גינה. מדובר בדירות מרוהטות עם מטבח מאובזר הכולל כיריים, מקרר, מדיח ותנור, ארונות קיר ומיזוג מיני מרכזי דירתי. חלק מהדירות יוצעו עם ריהוט מלא לטובת גיוון המענה לצרכי שוכרים.

הבניין להשכרה מהווה חלק מפרויקט הרובע הכולל גם 2 בניינים עם דירות למכירה בתמהיל של 3, 4 ו-5 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים. סה"כ כולל הפרויקט 198 יח"ד. לפרויקט חזית מסחרית בהיקף כולל של 800 מ"ר, חניה תת קרקעית, והוא צמוד לפארק חדש בן 12 דונם שהוקם על-ידי העירייה. האכלוס של 2 הבניינים הנוספים צפוי ב- 2020.

לדברי שמעון ג'יני מנכ"ל חברת גולדן ארט "כחברה המתמחה בפיתוח סביבות מגורים וחיי קהילה בשכונות קיימות, אנו מסתכלים תמיד על הפוטנציאל של האזור לטווח הארוך. אנחנו מאמינים בשכונת ואדי סאליב ולכן היה חשוב לנו לכלול בפרויקט גם בניינים להשכרה לטווח ארוך. חיפה היא דוגמא לעיר עם מרכז הייטק ומוסדות אקדמיים גדולים ובהם כ-18,000 סטודנטים הלומדים באוניברסיטת חיפה וכ-13,500 בטכניון, והביקושים בקרב הסטודנטים והסגל האקדמי הצעיר לדירות להשכרה גבוהים. מעבר לכך דירות להשכרה מבוקשות גם באוכלוסיה הכללית בקרב רווקים, זוגות צעירים ומבוגרים שרואים בפתרון זה פתרון מתאים לצרכיהם הן לטווח קצר והן לטווח ארוך"

ההתעוררות האורבנית בשכונת ואדי סאליב כבר באה לידי ביטוי בשכונה ובסביבתה. העירייה ואוניברסיטת חיפה רואות בעיר התחתית יעד לפעילויות שלהן, כאשר אוניברסיטת חיפה רוכשת ומכשירה מבנים באזור לצורך העברת חלק מפעילותה ללב העיר באזור בו קיים ריכוז גדול של מוסדות אקדמיים. רק לאחרונה רכשה האוניברסיטה את המבנה ששימש את המרכז האקדמי כרמל ברחוב הנמל ולשם היא תעביר את הפקולטה ללימודי המחשב. מדיניות העירייה ופעילות האוניברסיטה צפויים להגביר את הביקוש לדירות באזור גם מצד סטודנטים, חברי סגל ומרצים. השכונה צמודה למרכז תעסוקה מרכזי בעיר לצד קריית הממשלה, בית המשפט המחוזי וריכוז פירמות עו"ד וראיית חשבון הפועלות באזור.

קבוצת גולדן ארט היא קבוצה יזמית המובילה פתרונות דיור בראייה הוליסטית. החברה מאמינה שלא מספיק רק לבנות בניין בסטנדרט גבוה, אלא נדרש לפעול בראייה ארוכת טווח במודל לפתוח שכונות המשלב גם מסחר ושרותים לקהילה לרבות חינוך ותרבות, המביאים לידי ביטוי אוטונומי את אופייה ומובילים לשדרוג מעמד הסביבה כולה. בין מייסדי גולדן ארט עומדים מייסדי החברה האמריקאית ARTIMUS NYC ובמוניטין החברה רזומה נרחב של בניית ואחזקת בנייני מגורים, שטחי מסחר ומלונאות לאורך שנים.

כתבות מעניינות נוספות
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
בלי לצאת מהבית: שירות תזונה ודיאטה און-ליין בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי
בכללית ממשיכים להנגיש את השירותים והרחבת זמינותם לכלל המטופלים: תרופות...
בשורה לתושבי חיפה: משרד הבריאות אישר בדיקה חדשה ולא פולשנית לאבחון של סרטן בשלפוחית השתן
ניתן לבצעה במעבדת חורל בבית חולים אלישע בחיפה פריצת דרך דרמטית...
ניר דוד תושב יקנעם מונה לתפקיד מנכ"ל בזק
דוד מכהן כיום כסמנכ"ל החטיבה העסקית בחברה, לאחר שביצע בה...
'פורים אקולוגי' - פורים אקולוגי יערך בצפון הארץ: בחוצות המפרץ, בשיתוף "ראש הברוש" במטרה לשמור על כדור הארץ והסביבה
מיועד לכל המשפחה וכולל: סדנא להכנת מסיכות, יצירות אקולוגיות ברוח...
המדריך המלא ליציקת בטון איכותית
בטון הוא חומר גלם מצוין המשמש למגוון רחב של מטרות...
איך מונעים התפשטות אש בבתי עסק?
שריפה היא ללא כל ספק סכנה לנפש. יש לאש מתפרצת...
שעת סיפור של יצירות קלאסיות מכל הזמנים בשילוב סדנת יצירה מרתקת - מיועד לכל המשפחה
לדוגמא: הקראת הסיפור "מרי פופינס" – אומנת הבית האגדית מאת...