Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נשר מתחדשת עם מתחם פינוי חדש ברחוב ההסתדרות

נשר מתחדשת עם מתחם פינוי חדש ברחוב ההסתדרות
קרדיט תמיר לזר אדריכלים

'שובל מתחמי מגורים' יחד עם חברת 'יובל עמית' זכו בפרויקט בעקבות מכרז יזמים אשר נערך על ידי סיגל שטרנברג- ניהול וייצוג דיירים ועו"ד אביר אברם. מרבית בעלי הדירות חתמו כבר חתמו על הסכם סופי מול החברות, אשר פועלות בשלב זה לתכנן באופן סופי את המתחם ולהציגו לראש העיר ולמהנדס העיר נשר וזאת לאחר שקיבלו את ברכת הדרך הראשונית לפרויקט עוד בטרם החתמת דיירי המתחם.
מתחם ההסתדרות ודרך הטכניון בנשר משתרע על פני כ- 14 דונם, במסגרתו יהרסו כ-92 יח"ד בבנייני רכבת שנבנו בשנות ה – 60 שמשקיפים לנמל חיפה.

קרדיט תמיר לזר אדריכלים

אדריכל תמיר לזר מתכנן המתחם " בראש ובראשונה הפרויקט מנגיש את המבנים שבנויים על טופוגרפיה בעייתית ואינם מונגשים כיום. הבניה לגובה גם תשדרג את ההנאה מהנוף למפרץ חיפה ביתר שאת. בנוסף, בעלי הדירות יזכו לקבל דירה חדשה ומודרנית גדולה יותר הכוללת ממ"ד ומרפסת פתוחה שתעמוד בכל התקנים החדישים הקיימים בתכנון שכונות חדשות. כמו כן ייהנו הדיירים מתכנון נופי מתקדם שישלב שטחים ירוקים נרחבים, ומוסדות ציבור בתוך המתחם המתחם עצמו. כל הדיירים ייהנו מחניה צמודה תת קרקעית.
התכנון כולל בניה חדשה ומודרנית הכוללים פארקים רחבי ידיים מסביב הבניינים תוך התחשבות בכלל דיירי השכונה התוכנית תכלול בנייה של 3 מגדלים בני 25-30 קומות המשולבים במספר בניינים נמוכים יותר, מבני ציבור ושטחי מסחר ותעסוקה. החניה במתחם תהיה באמצעות חניונים תת קרקעיים".
בחודש יולי 2021 אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה את תוכנית המתאר הכוללנית לעיר נשר, שמכוחה ניתן לעשות תכניות מפורטות. התכנית כוללת תוספת של 10,500 יחידות דיור שיתנו מענה להיקף אוכלוסייה של 68,700 תושבים עד שנת 2040. כיום מתגוררים בנשר 26 אלף תושבים והתוכנית מכוונת את עיקר תוספת יחידות הדיור החדשות לעיר באמצעות התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, וחיזוק המרקם העירוני הקיים על ידי תוספת שטחי תעסוקה ומסחר בלב העיר.

ישי רוט סמנכ"ל פיתוח עסקי של שובל מסר: מדובר בפרויקט פינוי-בינוי שני של 'שובל מתחמי מגורים' בעיר נשר. לאחר הצלחתו של הפרויקט במתחם עמוס בעיר,… אנו רואים שהאוכלוסיה בעיר מתחדשת והיא מושכת משפחות צעירות רבות.
לדברי רוט למרות שהמחירים בנשר כמעט שהכפילו את עצמם בעשור האחרון, מחירה של דירה ממוצעת בעיר הוא עדיין אטרקטיבי ועומד על ‏1,094,702 ₪. מתחם ההסתדרות/ דרך הטכניון נמצא בסמוך לטכניון ואנו מאמינים שיהווה מגנט לרוכשים רבים- משפחות צעירות, סטודנטים ומשפרי דיור, לא רק בזכות הטכניון אלא גם בזכות השינוי החל בשנים האחרונות בנשר בתחום הבניה, החינוך, הפארקים והתכניות העתידיות.
שמוליק אביטל בעלים של חברת יובל עמית:
אישור התכנית יארך כשלוש שנים כאשר השלב הבא הוא הכנת תב"ע והפקדת בוועדה וכן הכרזה של משרד השיכון על מתחם, וקידום התוכנית.
אנו גאים להביא את החדשנות והמקצועיות שלנו, יחד עם השותפים למתחם ולחדש את העיר נשר. יש לציין את שיתוף הפעולה של ראש העיר וצוות מהנדס העיר בראשותו של מהנדס העיר ורצונם לקדם התחדשות עירונית אמיתית בעירם והפיכת אזור מיושן מאוד לחדשני ומודרני מתוך ראיה כוללת של שילוב מגורים, מסחר, תיירות ותעסוקה.

 

כתבות מעניינות נוספות
לראשונה בצפון הארץ ייערך יריד מכוניות חשמליות של היבואנים המובילים והמותגים הגדולים בעולם
יריד המכוניות החשמליות יערך בחוצות המפרץ מתחם חוצות המפרץ OUTLET, הנמצא...
"קשת טעמים" משיקה את הסניף המחודש בנשר
בימים אלה לאחר שיפוץ מאסיבי הושק הסניף המחודש בנשר של...
המקום הנכון להצטייד בו למעבר דירה
העברות דירה והובלות הן אחד העיסוקים שבהם לכאורה לא צריך...
פרויקטים בקריות - לגור בין חיפה הגדולה לצפון הירוק
בעבר (הדי רחוק כבר, יש לציין) הקריות נחשבו לשוליים של...
אקרו
אחת המהפכות שחלו בענף הבנייה בשנים האחרונות קשורה לחדירת טכנולוגיות...
הכל על תופעת הגירושין
בחברה בה אנו חיים, תופעת הגירושין הולכת וגדלה. למעשה, מרבית...
קייטרינג בחיפה
ליהנות מהאירוע שלכם עם קייטרינג מקצועי
בין אם מדובר על חתונה, יום הולדת, בר/בת מצווה או...
מרפסת היא נכס
מרפסת, קטנה או גדולה בדירה היא שטח נוסף המעלה את...
רוצים גוף בריא? נפש בריאה? אימוני כושר זו התשובה שלכם
לגוף ולנפש המודעות לשמירה על הבריאות עלתה בשנים האחרונות מאוד, הכוללת...
הרכבת מבני אלומיניום בצורה פשוטה ומהירה ככל האפשר
פרופיל אלומיניום מודולרי של חברת Stream Line הם קונסטרוקציה הנדסית....