Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרויקטים בקריות – לגור בין חיפה הגדולה לצפון הירוק

פרויקטים בקריות – לגור בין חיפה הגדולה לצפון הירוק
קרדיט CANVA

בעבר (הדי רחוק כבר, יש לציין) הקריות נחשבו לשוליים של חיפה. למרות שרוב הקריות מלבד קרית חיים הן ערים קטנות בפני עצמן, הן נבלעו על ידי חיפה וההתייחסות אליהן היתה שולית מאוד, כאל פרברים במובן הפחות טוב של המילה. כבר מספר שנים שניתן לראות התפתחות וצמיחה חסרות תקדים באזור. ככל שישנה בניה רבה יותר באזור הקריות, כך הופכות להיות שער לכיוון הגליל והצפון. שכונות ופרויקטים חדשים בקריות זוכים לנוף ירוק ופתוח והיתרונות שישנם במגורים בקריות רק הולכים וגדלים, הביקוש למגורים בכל אזור הקריות עולה והן מקבלות סוף סוף את המעמד הראוי להן.

כל היתרונות לקניית דירה בקריות

לא בכדי ניתן למצוא היום היצע רחב של פרויקטים חדשים בקריות. ישנם מספר יתרונות בולטים להשתקעות בהן:

  • גישה נוחה לאזורים שונים באמצעות כבישים חדשים: המיקום של הקריות בתווך בין חיפה לבין הצפון מקנה יתרון גדול לתושבי הקריות. הם יכולים להגיע בקלות באמצעות כבישים חדשים יחסית כמו מנהרות הכרמל, כביש 22 (עוקף קריות) וכביש 6 חוצה צפון החדש למרכזי תעסוקה שונים. אלה יכולים להיות מת"מ בחיפה, יוקנעם, אזור תפן וכמובן הסביבה הקרובה לקריות, כולל הנמל החדש. הכבישים החדשים הופכים את הקריות למרכז, ממש כפי שניתן היה לראות שקרה ליוקנעם לאחר  סלילת כביש 6. הגישה הנוחה היא יתרון גדול לגבי מקומות תעסוקה אך לא רק. הדבר מקל בכל תחומי החיים.
  • בניית פרוייקטים ברמה גבוהה המביאים אוכלוסיה איכותית ומשפחות צעירות: ככל שהקריות הופכות למרכז אזורי הן מושכות אוכלוסיה איכותית הכוללת משפחות צעירות. היום ניתן למצוא דירות למכירה בקרית ביאליק הפונות לכיוון הגליל ומספקות איכות חיים למשפחות צעירות, כולל כל השירותים הנדרשים כמו בתי ספר וגנים, כאשר מערכת החינך באזור הקרית ידועה ברמתה הגבוהה, מרכז רפואי גדול קרוב מאוד (זבולון) מרכזי קניות (הקריון) וכמובן פארקים ירוקים.
  • מחירים נוחים: למרות איכות החיים הגבוהה, מחירין של דירות בקריות נוחים לאין שיעור מאזור המרכז ואפילו מחיפה. זאת למרות כל היתרונות שציינו לעיל.
  • מרכזי קניות מגוונים: אי אפשר להתעלם ממרכז ביג בקרית אתא שיש בו מגוון חנויות, כולל כאלה שיש להן רק סניפים ספורים בארץ כמו דקטלון או איקאה. לא במקרה בחרו חנויות ענק אלה להתמקם דווקא בקריות. זאת כמובן לצד מרכזי הקניות הוותיקים יותר כמו הקריון בצפון וחוצות המפרץ בדרום.

פרויקטים בקריות – ממזרח ועד מערב

כאמור, ישנם פרויקטים רבים באזור הקריות. אם עד כה ציינו את קרית ביאליק שקרובה לאזור הגליל והצפון, ישנם פרויקטים חדשים המציעים דירות למכירה בקרית חיים, אשר קרובה לחיפה וגם לים. כך, אוהבי הים יוכלו למצוא דירות המוצעות למכירה בקרית חיים במחירים נוחים. פרויקטים חדשים של פינוי בינוי ותמ"א 38 ניתן למצוא הן בקרית חיים מזרחית והן בקרית חיים מערבית.

חברת ארגמן נדל"ן ראתה עוד לפני שנים את הפוטנציאל הרב הטמון באזור הקריות והחלה לבנות בו פרויקטים שונים מסוגים שונים: בניה חדשה לחלוטין, פרויקטים של פינוי בינוי ושל תמ"א 38. הבניה היא באיכות המצוינת וללא פשרות, וכוללת מגוון סוגי הדירות עם מספר חדרים שונה, דירות גן, פנטהאוז ועוד. צלצלו עוד היום 04-888331

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...