Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נופש בישראל בעונת החורף

נופש בישראל בעונת החורף
bignews.co.il חדשות - מלונות

יש הרבה סיבות לצאת לנופש בחורף. עונת החורף מזמנת הזדמנויות נפלאות למפגשים עם הטבע – הצמחייה ובע"ח. כמו גם העבודה שמדינת ישראל חולשת על פני כמה אזורים גיאוגרפיים הנבדלים משמעותית זה מזה מבחינת מזג האוויר השורר בהם במהלך החורף, ולכן ניתן להנות מעושר רב ומתנאי מזג אוויר נוחים להפליא. נופש בעונת החורף מזמן לכם חוויה שונה מזו של עונת הקיץ – ולכל אחת מהחוויות יש מקום. לפני כמה טיפים ומידע חשוב שתוכלו להיעזר בו לקראת תכנון של נופש חורפי מוצלח.

לבחור את המקום הנכון

מלונות שונים במגוון אזורים בארץ מאפשרים להזמין נופשים לעונת החורף. תוכלו להנות מחוויית הכל כלול במלון שכוללת יותר שהייה במתקני המלון כמו מתקני הספא, הג'קוזי, ארוחות מפנקות והפעלות במלון עצמו, ותוכלו להנות מנופש שכולל מסלולי הליכה בוציים בטבע, נחלים גועשים ומזג אוויר קריר. יש למשל מלונות מטיילים המציעים חוויה אותנטית אבל כזו שמשלבת גם נוחות של מלון וגם קירבה ונוף של הטבע – כמעט בתוך החדר שלכם. כמה מלונות מטיילים פרוסים בצפון הארץ ותוכלו להנות מגישה נוחה למסלולים השונים, מה משקל מאוד את הניידות בעונת החורף שהוא כאמור בוצית וגשומה. ובואו לא נשכח שלא בכל יום בעונת החורף בישראל יש באמת גשם ורוחות. חלק מימי החורף מזכירים אפילו עונת מעבר או יום קיצי בחלק משעות היום ולכן תוכלו להנות ממזג אויר נוח בעונת החורף בישראל, כזה אשר אידיאלי לטיולים ולנופש.

בתי מלון מציעים מתקנים המותאמים לעונת החורף כמו למשל בריכות מחוממות, סאונה וספא מקורים, טיפולי פנים ועוד. יש בתי מלון בהם יש גם מסעדת גורמה, בר ודיסקוטק – מה שהופך את הסרבול של ההגעה ממקום למקום בעונת החורף ללא רלוונטי במלון מסוג כזה.

נופש בחורף באילת השמשית

רבות דובר על העיר אילת ועל כך שהיא מאפשרת לכם להנות מחוויה קיצית בכל ימות השנה – ועם עובדות לא מתווכחים. זה אמת נכון – רק שחשוב לקחת בחשבון שפה ושם כן תפגשו באילת ימים חורפיים יותר באופן יחסי ולכן תמיד כדאי ומומלץ להתעדכן בתחזית מזג האוויר לפני שמזמינים נופש בעונת החורף. מלונות באילת מציעים דילים נהדרים ומשתלמים מאוד בעונת החורף, וזה מאפשר לכם להזמין נופש בעונת החורף באילת לא הרבה זמן מראש. כך תוכלו גם להנות ממחירים טובים וגם ממזג אוויר מוצלח, בהתאם לתחזית מזג האוויר. זאת בניגוד לעונת הקיץ, העונה החמה תרתי משמע באילת, שעבורה יש לשריין חדרים מספיק זמן מראש אחרת אתם עלולים לעמוד בפני מצב שבו אין חדרים פנויים לתאריכים שאתם מעוניינים בהם. ועוד טיפ חשוב לעונת החורף באילת: תוכלו להנות מצלילה חורפית באילת. החורף היא עונה מומלצת גם כן לצלילה וזאת משום שהטמפרטורה שבתוך המים לא משתנה ממש לכל אורך עונות השנה. כן דרוש להצטייד בחליפה מתאימה לצלילה חורפית, אך מעבר לכך אין שום דרישות מיוחדות והכל מתנהל כרגיל. יש באילת כמה אתרי צלילה נפלאים ותוכלו להנות מכל אחד מהם בעונת החורף, במחירים טובים יותר ופחות עומס.

 

נופש בישראל בעונת החורף
bignews.co.il חדשות – מלונות

נופש בחורף בצפון הירוק

עונת החורף הופכת מגוון של מסלולי הליכה בצפון לאטרקטיביים מאוד. כך למשל בהרי נפתלי תוכלו להנות מטיול רכיבת אופניים העובר בין נוף מרהיב של צמחייה וחורש. לרוב מסלול כזה יתחיל בקיבוץ יפתח ויתקיים לאורכו של עמק החולה ורמת הגולן, על דרך כרכור. בדרום הגולן תוכלו להנות בעונת החורף מפריחה מרהיבה. בעונת הגשמים מתמלאים מאגרי המים שבצפון הארץ מה שמביא לכך שבמעין גב למשל לכיוון יהודייה תוכלו להנות מרצף של נחלים שופעים וגועשים. הרשימה קצרה מלהכיל אבל מה שציינו כאן בפניכם זה רק קצה המזלג, ויש כל כך הרבה מסלולים, אתרים ופינות חמד בצפון הארץ שלובשות מראה מרהיב וירוק לכבודה של עונת החורף. ולכן מלונות בצפון הארץ גדושים ועמוסים בעונת החורף, ומומלץ לשריין מקום כמה שבועות מראש, אם לא יותר, אם רוצים למצוא מקום לינה במיקום מועדף ובתאריכים ספציפיים. זיכרו כי רבים מהמטיילים מעדיפים את ימי סוף השבוע, ולכן אם אתם מכוונים לנופש משפחתי למשל בסופ"ש כדאי מאוד לשריין מקום מראש.

ויש גם את פקיעין שבסביבתו ובתוך היישוב עצמו תוכלו להנות מסיורים מרתקים על ההיסטוריה של המקום ועל הגיאוגרפיה שלו. באזור ממוקמת המערה של שמעון בר יוחאי – אתר שמושך אליו לא מעט תיירים ומטיילים.

נופש חורפי בתל אביב

תל אביב היא עיר שלא עוצרת לרגע, ובחורף, בדיוק כמו בעונת הקיץ, תיירים ומטיילים רבים פוקדים את העיר. תל אביב ממוקמת על רצועת החוף במרכז הארץ וככזו היא מציעה מזג אוויר נוח ולא קריר מדי לתיירים בעונת החורף. כל המקומות פתוחים ופעילים ומגוון של אטרקציות תרבותיות מתקיימות בעיר בעונת החורף. תוכלו להנות מנופש מושלם במחירים נמוכים יותר בהשוואה לעונת הקיץ. מלונות בתל אביב מציעים חבילות נופש לעונת החורף לכמה לילות באמצע השבוע או בסוף השבוע, ויש חבילות לזוגות או חבילות למשפחות.  מלון בוטיק הוא גם אופציה נהדרת לנופש בתל אביב בעונת החורף. מלון בוטיק מציע מתקני ספא משודרגים והרבה אינטימיות ואווירה חמימה ורומנטית – מה שהופך את האטרקטיביות של נופש אורבני במלון בוטיק בתל אביב לאופציה מבוקשת מאוד בקרב זוגות בעונת החורף.

כל מקומות הבילוי והתרבות בעיר פעילים כאמור בעונת החורף ותוכלו להנות ממגוון של הצגות, מסיבות, חיי לילה ואטרקציות שונות בשעות הבוקר ובשעות הערב. יש כמה מסעדות גורמה מומלצות בתל אביב, ותוכלו להנות ממסעדות דגים, מסעדות בשר וגם ממסעדות צמחוניות וטבעוניות.

נופש של חורף בים המלח

ים המלח הוא אזור אידיאלי לביקור בכל עונות השנה – משום המיקום שלו ומשום שהוא אחד המקומות הנמוכים בעולם. יש בים המלח כמה וכמה מלונות רשת גדולים, לצד כמה מלונות בוטיק קטנים, ותוכלו לבחור את סוג המלון המועדף עליכם לבילוי של סופ"ש חורפי באזור. תוכלו להיכנס ולהנות ממי ים המלח בכל עונות השנה, ויש גם כמה לוקיישנים וחופים בים המלח שמציעה טבילה בבריכה לצד הטבילה בים המלח עצמו. מלונות בים המלח מרכיבים חבילות נופש מאוד אטרקטיביות לעונת החורף. שימו לב שלעתים בחופשת חנוכה בתחילתה של עונת החורף יש עומס באזור ולכן מומלץ להיערך לכך מראש.

עדכוני חדשות, ועדכוני מזג אוויר חיוניים בעונת החורף.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...