Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחירי הצהרונים בנשר עולים – שלומי זינו בהצעה לסדר: יש לבטל את האפליה על רקע סוציו אקונומי בסבסוד העירייה

מחירי הצהרונים בנשר עולים – שלומי זינו בהצעה לסדר: יש לבטל את האפליה על רקע סוציו אקונומי בסבסוד העירייה
pixabay
לאחר פניות רבות של יור"ר האופוזיציה בנשר, שלומי זינו – ראש עיריית נשר רועי לוי פרסם השבוע את הודעת עיריית נשר בעניין סבסוד מחירי הצהרונים.
מהודעת העירייה עולה כי מלבד העלאה במחירי הצהרונים  מ-500 שקלים לחודש ל-625 שקלים בחודש עבור כל ילד כל ההורים נדרשים להגיש בקשה לסבסדוד צהרונים למשרד הרווחה וההורים שבקשתם תסורב, יזכו לסבסוד מהעירייה באמצעות מלגה חודשית על סך 335 שקלים לחודש.
פרסום מחירי הצהרונים בפייסבוק של העירייה ושל ראש העירייה, רועי לוי זכו לתגובות רבות של הורים בנשר, חלקם מבולבלים וחלקם זועמים.
מספר ימים לאחר פרסום מחירי הצהרונים, יו"ר הליכוד בנשר, שלומי זינו הגיש הצעה לסדר בה הוא טוען כי עיריית נשר מבצעת לכאורה אפליה על רקע סוציו אקונומי בסבסוד עלויות הצהרונים, כך שהורים שזכאים להשתתפות משרד העבודה בעלויות תשלומי ההורים לצהרוני בשל מצב סוציו אקונומי מסוים, אינם זכאים לסבסוד העירייה בסך כ-375 שקלים בחודש לכל ילד.
לבטל את האפליה על רקע סוציו אקונומי בסבסוד העירייה
pixabay
עוד טען זינו  ברקע להצעה שהגיש כי מההודעה שפרסמה עיריית נשר עולה כי לצורך קבלת הסבסוד של 375 שקלים לכל ילד בכל חודש, נדרשים כל ההורים להגיש בקשה לקבלת סבסוד ממשרד העבודה והרווחה לרבות הורים היודעים שאינם עומדים בקריטריונים או הורים שאינם מעוניינים בהגשת הבקשה.
זינו מציע כי עיריית נשר תסבסד בסכום זהה ובאופן שוויוני את עלות הצהרונים פר ילד כפי שהיה נהוג עד כה, לכל תושבי העיר ללא אפליה על רקע סוציו אקונומי וללא כל התניה בהגשת בקשה לקבלת סבסוד ממשרד העבודה והרווחה. כמו כן זינו מציע כי קבלת הסבסוד ממשרד העבודה והרווחה לא תשלול את זכאות ההורים לסבסוד מהעירייה.
זינו מסר ל___: " מלבד המגמה שנמשכת מאז רועי לוי נבחר לראשות העירייה, בה העירייה שולחת יד לכיס לתושבים ומגדילה את יוקר המחיה של התושבים בעיר בכל התחומים; העלאות חוזרות ונשנות של מחירי הארנונה, העלאות מחירי הקייטנות והעלאת היטלי הבניה ואגרות הבניה כמו גם העלאת מס השילוט בעיר וגביית תשלום על חניות בעיר, הפעם רועי לוי בוחר לשלוח יד לכיס ההורים העובדים הנחשבים כקהל שבוי שמוכרחים לרשום את ילדיהם לצהרונים ובתוכנית שפורסמה השבוע לשנה"ל הקרובה, רועי לוי מבצע לכאורה אפליה על רקע סוציו אקונומי בכך שנשללת הזכות של סבסוד העירייה להורים הזכאים לסבסוד ממשרד הרווחה על רקע מצבם הסוציו אקונומי. מאז שבינמו התחיל לפני חמש שנים עם תוכנית הצהרונים ב-200 שקלים, המחיר עלה מידי שנה ובשנה האחרונה הגיע ל-500 שקלים. כיום רועי לוי העלה את המחיר לכ-1000 שקלים תוך שהוא מתנה את הענקת המלגה מאת העירייה בגובה 335 שקלים, בהגשת בקשה לסבסוד ממשרד הרווחה.
בהצעתי אני מבקש לתקן את העוולות האלו, כך שכל ההורים יוכלו לרשום את ילדיהם כמו בשנה שעברה במחיר אחיד שלא יעלה על 500 שקלים ללא הפליה ובסבסוד גורף ומראש של העירייה, יש מספיק כסף בעיריית נשר לג'ובים למקורבים וג'יפים לבכירים אני בטוח שעם רצון טוב ניתן יהיה להמשיך את הסבסוד כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות."
כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
משלבים את התעשייה עם האקדמיה
נציגי הקרן הפילנטרופית גוטווירט ובכירים מהטכניון ביקרו במרכז המחקר והפיתוח...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...