Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חמש חנויות חדשות יפתחו במתחם הקניות חוצות המפרץ אאוטלט: דרים ספורט מקבוצת פוקס, המותג הבינלאומי סאקוני, באג, יולו וסניף מיניסו. חמשת החנויות החדשות יפתחו בהשקעה הנאמדת ב6 ש"ח

חמש חנויות חדשות יפתחו  במתחם הקניות חוצות המפרץ אאוטלט:  דרים ספורט מקבוצת פוקס, המותג הבינלאומי סאקוני,  באג, יולו וסניף מיניסו. חמשת החנויות החדשות יפתחו  בהשקעה הנאמדת ב6 ש"ח

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט , הנמצא בבעלות קניוני עופר ואשטרום, פותח בימים אלה חמש  חנויות חדשות,  בהשקעה הנאמדת בכ 6 מיליון ₪.

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: אבי פדידה

ביון החנויות החדשות: סניף של המותג הבינלאומי  סאקוני– המשתרע על שטח של 200 מ"ר וכולל מחלקה המתמחה ספורט, בנעלי ריצה והליכה,  מחלקת  ביגוד ספורט, נעלי תינוקות, ילדים ונוער ושלל מוצרי ספורט משלימים.  הסניף החדש כולל גם  פינת התאמה  ובדיקת ממוחשבת המנתחת את תנועת הרגל  לצורך התאמת הנעליים.

סאקוני חדש במתחם חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: יחצ

כמו כן יפתח סניף דגל של רשת  דרים ספורט, מקבוצת פוקס. הסניף משתרע על שטח של 1200 מ"ר וכולל מגוון רחב של  מותגי ספורט בינלאומיים לנשים ולגברים ובניהם: נייק, אדידס, ריבוק, ואנס, אנדר ארמור ועוד. כמו כן הסניף כולל  מוצרים מקצועיים בקטגוריות שונות כמו: ריצה, כדורגל, כדורסל, גלישה, אימון ועוד.

דרים ספורט חדש במתחם חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: יחצ

בנוסף,  יפתח סניף  חדש של  יולו- סניף אאוטלט ראשון ברשת   המציעה מגוון רחב של מתנות, ציוד לבית הספר, גאדג'טים ועוד. הסניף החדש משתרע על שטח של של  55מ"ר  ויכלול גם  מחלקת אאוטלט בהנחות חסרות תקדים של 50-70 אחוז הנחה על מגוון פריטים. הסניף החדש ממוקם בבניין החדש צמוד לפוטלוקר.

 

 

גם רשת החנויות באג פותחת  סניף דגל חדש – המשתרע על שטח של 120 מ"ר וכולל   מוצרי אלקטרוניקה, גדג'טים, מחשבים, טלפונים סלולריים, קונסולות משחקים, מצלמות דיגיטליות וציוד נלווה. הסניף החדש ממוקדם צמוד לרשת טיב טעם.

באג חדש במתחם חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: יחצ

יתר על כן, רשת החנויות מיניסו פותחת סניף חדש במדרחוב המקורה שבמתחם. הסניף משתרע על שטח של250 מ"ר וכולל מגוון רחב של מוצרי לייף סטייל מעוצבים ויחודיים, מוצרי אחסון, ספורט, צעצועים לילדים, מכשירי אלקטרוניקה ועוד…

מיניסו חדש במתחם חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: יחצ

לדברי חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ: "הצלחנו להביא את הרשתות והמותגים המובילים בישראל   לקניון  אאוטלט למרות שלחלקם אין חנויות עודפים ואני נהייה הנקודה הראשונה שלהם שמוכרת מוצרי אאוטלט.  לדבריו: " אנו נמשיך במגמה זו לחדש לצרכנים והביא את המותגים המובילים בארץ".

 

מתחם חוצות המפרץ, בבעלותם של קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, משתרע על שטח של כ- 150 דונם ומאחד בתוכו כ100 חנויות אאוטלט בתחומי אופנה, קוסמטיקה, אופטיקה, ילדים, עיצוב הבית, ספורט, חשמל. בין החנויות: הודיס, אורבניקה, אפרודיטה, ביג שופ, בילבונג, גולברי, גולף, דלתא, לי קופר, מניה ג'ינס, מנגו אאוטלט, סטודיו פאשה, טו גו, שובל, טופטן, אלדו, אופטיקה אלפרין, ללין, סופר פארם, סקארה, טויז אר אז, מישמיש, פוקס, שילב, אייס, פוקס הום, אופיס דיפו, אמריקה קומפורט, ביתילי, גוד נייט, צומת ספרים. בנוסף, במתחם מגוון מסעדות ומזון מהיר, בניהם נאמן, ביגה, ארומה, אווזי, מקדונלד'ס, קפה גרג, טיב טעם, יוחננוף.

כתבות מעניינות נוספות
בלי לצאת מהבית: שירות תזונה ודיאטה און-ליין בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי
בכללית ממשיכים להנגיש את השירותים והרחבת זמינותם לכלל המטופלים: תרופות...
בשורה לתושבי חיפה: משרד הבריאות אישר בדיקה חדשה ולא פולשנית לאבחון של סרטן בשלפוחית השתן
ניתן לבצעה במעבדת חורל בבית חולים אלישע בחיפה פריצת דרך דרמטית...
'פורים אקולוגי' - פורים אקולוגי יערך בצפון הארץ: בחוצות המפרץ, בשיתוף "ראש הברוש" במטרה לשמור על כדור הארץ והסביבה
מיועד לכל המשפחה וכולל: סדנא להכנת מסיכות, יצירות אקולוגיות ברוח...
שעת סיפור של יצירות קלאסיות מכל הזמנים בשילוב סדנת יצירה מרתקת - מיועד לכל המשפחה
לדוגמא: הקראת הסיפור "מרי פופינס" – אומנת הבית האגדית מאת...
רשת Story פותחת חנות אאוטלט ראשונה בצפון הארץ במתחם חוצות המפרץ בהשקעה של 700 אלף ₪
הסניף החדש משתרע על 200 מ"ר ויציע עודפים, סופי סדרות...
"בין גלים לתלמים"
לאמן יוסי לובלסקי אוצרת : רינה גנוסוב פתיחה חגיגית: שבת ,ה-9.3.2024 בשעה...
מלון "קראון פלאזה" בחיפה
לאחר שמשה מנו הבעלים של המלון היוקרתי ביפה נוף קיבל...
מינוי חדש: ד"ר רחל דהן מונתה למנהלת הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית
ד"ר דהן, תושבת חיפה, נשואה ואם לשניים, תעמוד בראש ההנהלה...
משאנן תצא בשורה לארה"ב: סיוע לתלמידים עם ADHD במערכת החינוך
במכללה האקדמית להוראה שאנן יצאו לדרך עם פרויקט חדש: שיתופי...
מהלב לאמיר- סבב הנופשונים חוזר
לאחר שיפוץ וטיפול בהנגשת המקום וקבלת רשיונות ממשרד הבריאות והרווחה,...