Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התלמידים יוצאים לחופשה הגדולה – המועצה נערכת לקיץ בטוח

התלמידים יוצאים לחופשה הגדולה – המועצה נערכת לקיץ בטוח
צילום: צי'ז צילום

ניידת אבטחה החל מחודש יולי, מתנדבי סיירת הורים חוזרים לשטח, מדריך מוגנות לילי פעמים בשבוע ועוד

 

שנת הלימודים תש"פ הסתיימה בשבוע שעבר בחטיבת הביניים ובתיכון אורט גרינברג, אין מקום יותר לספק – חופשת קיץ 2020 החלה. ביום רביעי 01.07.2020 יצטרפו אליהם תלמידי בתי הספר היסודיים וילדי הגנים.
על מנת להבטיח, ככל שניתן, קיץ בטוח לילדים ולילדות, החליטה המועצה בין השאר להפעיל ניידת אבטחה יישובית כבר בתחילת יולי. ניידת האבטחה תסייר ברחובות קרית טבעון ותיתן מענה לביטחון יישובי בהתאם לצרכים של בני הנוער ובהתאם לאירועי הקיץ המתוכננים ברשות – בעיקר בסופי השבוע מיום חמישי עד שבת. את תכנית הסיורים קבע קב"ט המועצה אלי זיו, בתאום עם משטרת ישראל ובשיתוף יחידת המתנדבים של סיירת הורים אשר חזרו לאחרונה לפעילות לאחר הפסקה של חודשיים, שנכפתה בשל נגיף קורונה.
בסיירת ההורים השנה יש 40 הורים מתנדבים הפועלים לאורך השנה בימי שישי. לקראת הקיץ, ובמיוחד בחודש אוגוסט, הם ירחיבו את שעות הפעילות והם יבצעו סיורים  גם בלילות של חמישי  (בנוסף לשישי) במקומות בהם נוהגים בני הנוער לשבת, על מנת לתת מענה הורי מיטבי ובטוח.
בנוסף, בשיתוף יחידת הנוער, בלילות שני ורביעי, מדריך מוגנות לילי יציע לבני הנוער מקום למשחק, קפה/תה של לילה ושיחה אחד על אחד בנקודות מרכזיות במרכז טבעון ובקרית עמל

ליאת רייכמן, הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול:  "בתקופה המבלבלת בה אנו נמצאים כיום, אנו חשים מחויבות לתת מעטפת  ומענים קהילתיים בטוחים בשיתוף כוחות הביטחון ומתנדבי טבעון, כמובן שהכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות ואופי היישוב".

גל רוזנטל, רכז סיירת הורים: "בתחילת יוני חזרנו לשגרת הסיורים, ביצענו מפגש מקצועי (בזום כמובן…), סיכמנו את תקופת הפעילות של החורף והתמקדנו במאפייני הפעילות הייחודיים של בני הנוער בקיץ.

בשונה משאר גורמי הביטחון הפועלים בטבעון, מקור הסמכות שלנו הוא מעצם היותנו הורים. אנחנו מייצרים נוכחות של מבוגר אחראי בשטח. פוגשים את בני הנוער כאשר הם נמצאים במרחב הציבורי או כשהם חוזרים ממקומות הבילוי. אנחנו משוחחים איתם בגובה העיניים, מנסים לאתר פוטנציאל של מצבי סיכון והתנהגות מסכנת (כמו למשל שתיית אלכוהול מרובה) ועושים כל שביכולתנו כדי לעזור להם במצבים אלה ולוודא שהם מגיעים הביתה בשלום. בדרך כלל בני הנוער שמחים לפגוש אותנו ומשתפים פעולה.

הסיורים שלנו מתקיימים בלילות שישי בין השעות 23:00 ל- 03:00. במהלך חודש אוגוסט נרחיב את הפעילות ונסייר גם בלילות חמישי. בזמן הסיור אנחנו זמינים בטלפון 058-7997104 ונשמח שהילדים יכירו אותו וישתמשו בו כאשר הם זקוקים לסיוע במהלך שעות הפעילות שלנו. אני מרגיש גאווה גדולה להיות חלק מהפרויקט המקסים הזה שפועל בטבעון ברציפות כבר למעלה מ- 10 שנים, מלא הערכה לכל המתנדבים שלנו ומעריך את תרומתם האישית להצלחת הפעילות ולחיזוק תחושת הביטחון של כולנו. יישר כוח!".

המועצה נערכת לקיץ בטוח
צילום: צי'ז צילום
כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
משלבים את התעשייה עם האקדמיה
נציגי הקרן הפילנטרופית גוטווירט ובכירים מהטכניון ביקרו במרכז המחקר והפיתוח...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...