Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הושק "הפורום לקידום עסקי התיירות"

הושק "הפורום לקידום עסקי התיירות"
צילום - מעוף

השבוע הושק "פורום לקידום עסקי התיירות" בזכרון יעקב, במסגרת תכנית משותפת של מעוף- מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, והמועצה המקומית זכרון יעקב, לקידום העסקים בתחום התיירות, למינוף ופיתוח הכלכלה המקומית

באירוע ההשקה, המפגש הראשון של הפורום, אשר התקיים על פי כללי משרד הבריאות, במלון בית מימון בזכרון יעקב, השתתפו בעלי עסקים מתחום התיירות בזכרון יעקב, נציגי מעוף ומובילת התיירות במועצה המקומית.

ענף התיירות ממשיך להתחדש ולהתפתח אך גם חווה שינויים בשנים האחרונות וכן מציאות חדשה עם החלת תקן התו הסגול לתיירות, אשר גרמו לאתרים רבים לשנות את פניהם. עסקי תיירות המעוניינים להמשיך ולפעול בתחום התיירות, מחויבים להשקיע בפיתוח העסק. תהליך השקעה זה מתחיל בניתוח ותכנון צעדים חכמים ומושכלים, שיענו על דרישות הלקוחות הפוטנציאליים ויניבו את הפירות המצופים.

זכרון יעקב מאופיינת בריבוי עסקים קטנים ובינוניים מתחום התיירות, הנופש והפנאי, לצד אתרי היסטוריה ומורשת רבים ומשופעת באטרקציות. בשנה האחרונה גיבשה המועצה המקומית תכנית אסטרטגית לקידום התיירות, השיקה קהילה תיירותית לבניית חזון משותף לתיירות בתהליכים השתתפותיים, נבנה מאגר של עסקי תיירות, הוטמע סייט של המושבה באפליקציה תיירותית ועוד.

"הפורום לקידום עסקי התיירות" של מעוף יהווה פלטפורמה להצמחת העסקים, יצור שיתופי פעולה בין בעלי העסקים התיירותיים ויעצים את השפעת קהילת התיירנים על עתיד התיירות. כל זאת בצד העצמת העסק הפרטי ויצירת יוזמות חדשות משותפות, לצד קידומם ופיתוחם באמצעות- תוכן, מינוף עסקי נטוורקינג ושיווק. במסגרת הפורום, ייענו הצרכים העסקיים של התיירנים, יוענקו להם תכנים מקצועיים, ותכניות גיבוש למינוף שיתופי פעולה מקומיים ואזוריים, בהדרכת מנחה מקצועית מתחום התיירות. כמו כן, יונגשו עבורם כלל כלי הקידום העסקי של מעוף, המוענקים כעת גם בדיגיטל, במטרה לפתח את פעילות העסק התיירותי ברמת הפרט, לעודד יזמות בתחום, וכך לפתח את מנוע הצמיחה הכלכלי המובהק של זכרון יעקב, התיירות.

פורום לקידום עסקי התיירות
צילום – מעוף

זיו דשא, ראש המועצה, אמר: "השקת ה'פורום לקידום עסקי התיירות' מהווה נדבך חשוב נוסף לחיזוק ענף התיירות של זכרון יעקב. הפעילות היא המשך ישיר לעבודה האינטנסיבית שלנו במועצה בשנתיים האחרונות, מתוך ההבנה כי ענף התיירות מהווה מנוע צמיחה חשוב לכלכלת היישוב. אני מבקש להודות למ"מ ראש המועצה, מאיר ואנונו מחזיק תיק התיירות ולענת קראוס מובילת התחום על מסירותם הרבה והתוצרים המשובחים אשר נראים בשטח".

ענת קראוס מובילת תחום התיירות ועוזרת ראש הרשות: "השקנו את הפורום לקידום עסקי התיירות עם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומעוף. ההיענות הגדולה של חברי קהילת התיירנים מצביעה על נחישותם של התיירנים שלנו להביא להצלחת התיירות בזכרון יעקב ועסקיהם. מהיכרותי איתם ובסיוע של מעוף והפורום שהקמנו, אני בטוחה כי יהיו לפורום תוצרים נהדרים, שיתופי פעולה שיצמיחו כלכלה מקומית מקיימת ויחדשו את המוצר התיירותי באופן שימשוך קהלים נוספים חדשים. אני מודה לשותפיי לדרך בסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ובמעוף ומאחלת הצלחה ליעל קורלנדר, המנחה את הפורום ולחבריי, שותפיי התיירנים, מחוללי התיירות. המועצה רואה בתיירות מנוע צמיחה משמעותי לכלכלה המקומית ופועלת בנחישות לקידומו".

ליאת ברגמן, מנהלת הפיתוח האזורי במעוף: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם המועצה המקומית זכרון יעקב בהקמת הפורום לעסקי התיירות ושמחים על ההיענות של בעלי העסקים לחשיבה משותפת ודיון בסוגיות הנוגעות למגוון העסקים הפעילים באזור במטרה להביא לקפיצת מדרגה בקידום ומינוף הכלכלה וקהילת העסקים במושבה. הפורום מהווה פלטפורמה משותפת לעסקים, במסגרתו מקודמים- פיתוח תכניות אסטרטגיות להצמחת העסקים, יצירת הזדמנויות עסקיות משותפות, גיבוש קהילה עסקית פעילה ולמידה משותפת, כל זאת במטרה למנף את העסקים, ליצר הזדמנויות חדשות ולפתח את הכלכלה המקומית".

מעוף, הינו מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שמטרתו לקדם עסקים ויזמים בישראל. שרותי מעוף מוענקים בהתאמה לצרכי העסק והפיתוח האזורי הכוללים, מיפוי עסקי, ייעוץ במגוון תחומי הניהול העסקי, הדרכות וכנסים מקצועיים, ליווי בגיוס מימון, הטבות ומענקים ומתן מידע על כלי הסיוע הקיימים במימון ובפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה.

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
משלבים את התעשייה עם האקדמיה
נציגי הקרן הפילנטרופית גוטווירט ובכירים מהטכניון ביקרו במרכז המחקר והפיתוח...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...