Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בהערכה והוקרה, עיריית יקנעם נפרדה ממנהלת מרכז הגישור היישובי, נאווה שוורץ שפרשה מניהול המרכז לאחר כ- 5 שנות פעילות התנדבותית

בהערכה והוקרה, עיריית יקנעם נפרדה ממנהלת מרכז הגישור היישובי, נאווה שוורץ שפרשה מניהול המרכז לאחר כ- 5 שנות פעילות התנדבותית
עיריית יקנעם

עו"ד גלית ברנדלשטיין תחליף את נאווה בניהול המרכז

עיריית יקנעם נפרדה ממנהלת מרכז הגישור היישובי, נאווה שוורץ שפרשה מתפקידה זה לאחר כ-5 שנות פעילות התנדבותית בהן הייתה שותפה להקמת מרכז הגישור היישובי, להובלתו, ולהפיכתו לאחד ממרכזי הגישור המובילים  אשר זוכה לשבחים רבים.

ראש העיר, סימון אלפסי בירך את נאווה והודה לה על השותפות, ועל  פעילותה הרבה להקמת מרכז הגישור, גיוס צוות למרכז וגיבושו, ושיבח אותה על עבודתה המעולה. רה"ע אמר שלא רבים ממהרים להגיע לגישור, והוסיף  שהעובדה שנאווה הצליחה  לגרום לכאלו ואחרים להגיע וליהנות משירותי המרכז היא אות הערכה וכבוד. מנכ"לית העירייה, מוניק קונפינו בירכה  את נאווה והודתה לה על שהייתה שותפה מלאה למיזם נפלא, וציינה שנאווה העלתה את יקנעם על מפת הגישור שעה שמרכז הגישור היישובי גם נראה וגם נשמע. חברת מועצת העיר, אילנה פינטו בירכה את נאווה ואמרה לה שיש לה הרבה במה להתגאות לאחר שהקימה מרכז גישור לתפארת. פינטו פרגנה לשוורץ על עבודתה בהתנדבות, השקעותיה הרבות, היותה תמיד "ראש גדול", ועל שהובילה במקצועיות צוות מתנדבים מיומן ועשתה עבודת קודש.

מנהלת מרכז הגישור היישובי הפורשת, נאוה שוורץ הודתה בחום על הדברים ואמרה שהיא נרגשת מאוד. שוורץ סיפרה שהיא גאה במרכז שבנינו פה, והוסיפה בגאווה שאת מרכז הגישור ביקנעם מכירים בכל הארץ. שוורץ אמרה שאנשים רוצים ליצור שייכות ופה יצרנו בית חם למתנדבים שהם מרגישים שייכים אליו – וזהו סוד ההצלחה. שוורץ אמרה שהיא נשארת פעילה במרכז כמגשרת והדגישה שתעזור ככל שיהיה צורך.

בניהול המרכז תחליף את נאווה שוורץ עו"ד גלית ברנדלשטיין (46).

מרכז הגישור היישובי הוקם לפני כ- 5 שנים והוא זוכה להצלחה גדולה. שמו של המרכז הולך לפניו עד כדי כך שאפילו שופטים בבתי משפט ששולחים מיוזמתם בעלי סכסוכים לגישור במרכז הגישור ביקנעם.

פרידה מנאווה שוורץ
עיריית יקנעם

ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי:

"אני מודה לנאווה על 5 שנות ניהול מרכז הגישור היישובי והובלתו. שנים בהם דאגה גם להקמתו, גם לגיוס צוות, וגם לניהולו, ועשתה עבודה מצוינת. המרכז התחיל כקטן והפך לגדול. נאווה הצליחה בגדול בגלל הרצינות שלה, האישיות והגישה שלה. אני שמח ששמו של מרכז הגישור ביקנעם הולך לפני והוא זוכה לשבחים רבים. אני מאחל בהצלחה רבה לגלית. אנו נהיה לעזר עבורה".

מנהלת מרכז הגישור ביקנעם הפורשת,  רו"ח נאווה שוורץ:

"מרכז הגישור הוקם באמונה שלמה ובמטרה שייתן מענה לצרכי התושבים בנושאים שבמחלוקת, שייצור דיאלוג בקהילה, ושפה של הידברות. אני גאה לומר שלאורך שנות קיומו, המרכז נתן מגוון שרותים לתושבים, החל מסדנאות לילדי בתי הספר ועד לקשישים שבעיר, קורסי גישור לציבור הרחב והכשרות מקצועיות למגשרים, וכמובן גישורי משפחה וגישורים פרטניים בכלל.  מודה לרה"ע סימון אלפסי, על תמיכתו במרכז הגישור, וכן לאנשי הציבור ששיתפו פעולה ותרמו להצלחת הפעילות במרכז הגישור. מודה למגשרים המוסמכים ולפעילים מן הקהילה שבאו הן מיקנעם והן מרחבי אזור הצפון, והתנדבו למען תושבי העיר. המתנדבים תרמו רבות מזמנם, מהידע המקצועי וחיזקו בכך את מרכז הגישור. בלעדיהם לא היינו מגיעים להישגים אלו. בימים אלה אני מסיימת תקופה מאתגרת של הקמת ארגון מאפס, פעילות קהילתית מגוונת, רתימת מתנדבים, כמו גם אנשי ציבור, עשיה ציבורית בעלת ערך ואני מודה על הזכות להוביל תהליך זה. מרכז הגישור ממשיך לעמוד לרשות התושבים תחת ניהול חדש, וזו ההזדמנות לאחל הצלחה רבה למנהלת החדשה עו"ד גלית ברנדלשטיין".

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
מתגלגלת אל המדליה
תכירו את ליאור הוכוולד, סגנית אלופת ישראל -במקצה הישר רמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...