Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אורן שטרלינג – חשיבותה של סוכנות שחקני כדורגל

אורן שטרלינג – חשיבותה של סוכנות שחקני כדורגל

הכדורגל הפך בשנים האחרונות לענף ספורט מקצועני לכל דבר, שבו מרבית השחקנים בליגות הבכירות בעולם מקבלים משכורות עתק. הפופולריות הגואה של הכדורגל יצרה תעשייה מסחרית ענקית, שבה סוכני השחקנים תופסים תפקיד מפתח. סוכן כדורגל טוב יכול לקדם משמעותית את הקריירה של שחקן, החל מהשלבים הראשונים ועד לרמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. סוכן מקצועי ידאג למצוא עבור הלקוח שלו את המועדון המתאים ביותר על פי יכולותיו, לנהל ולייעל את המשא ומתן החוזי, להשיג עבורו את התנאים הטובים ביותר ואף לפתח אסטרטגיות שיווק למיתוג השחקן ככוכב על. אורן שטרלינג מסוכנות השחקנים PLAY IT מסכם שנה של עבודה מקיפה בסוכנות שמאגדת תחתיה כבר מאות שחקני כדורגל מוכשרים הפרושים בקבוצות ברחבי הארץ כולל במובילות שביניהן.

מדוע חשוב להיות משויך לסוכנות מוכרת
סוכנות גדולה ומוכרת, מחזיקה בפורטפוליו מרשים של כדורגלנים בכירים וצעירים כאחד ומקיימת קשרים הדוקים עם אנשי מפתח בתעשיית הכדורגל כמו בעלי קבוצות, מאמנים וסקאוטים. לכן, היא יכולה לספק שירותי ייצוג ותיווך איכותיים בהרבה מסוכן עצמאי קטן. כמו כן, לסוכנות יש יכולת מימון לליווי שחקנים צעירים ומבטיחים לאורך שנים רבות עד שיגיעו לפריצה הגדולה. לדברי אורן שטרלינג, במיוחד אצל כדורגלנים צעירים מתחת לגיל 15, הסוכן ממלא תפקיד מכריע כמי שאמון על קידום הקריירה בשלב הרגיש והקריטי של מעבר לקבוצות נוער בכירות. סוכן מקצועי בעל מוניטין וקשרים יוכל להבטיח כי הילד יזכה להזדמנות הוגנת להרשים במבחנים ולהיבחר לאקדמיה של קבוצת צמרת או מועדון בחו"ל. אורן שטרלינג טוען כי כל המעטפת שמקבל השחקן מהסוכנות והכוללת גם ענייני חוזים, משא ומתן מול קבוצות ועוד, מעניקה לשחקן שקט נפשי לשחק על הגרש, בידיעה כי מאחורי הקלעים יש מעטפת שלמה של צוותים מקצועיים שדואגים לו להכל.

אורן שטרלינג – סוכנות גם לשחקנים צעירים
אורן שטרלינג מדגיש, כי בנוסף לקידום עצמי, הסוכן ידאג גם לליווי אישי ופסיכולוגי של השחקן הצעיר בתקופת מעבר רגישה זו, תוך מתן תמיכה למשפחתו. סוכן אחראי יוודא כי תוכנית האימונים והמשחקים הינה סבירה ומותאמת לגיל ויכולות הילד וכן שתנאי הלימודים, המגורים וההסעות הינם נאותים. כשילד מגלה כישרון בולט בכדורגל, רבים מהוריו נכנסים לתפקיד המלווים והתומכים בתחילת הקריירה שלו. אולם, האם הורים יכולים לשמש גם כסוכנים עסקיים מול הקבוצות ולהוביל בהצלחה משא ומתן על חוזה מקצועני? מחקרים מראים כי למרות הרצון הטוב, מרבית ההורים אינם מסוגלים לנהל משא ומתן אפקטיבי עם בעלי הקבוצות והמנהלים המקצועיים. לעומת זאת, סוכן שחקנים מנוסה שעבר הכשרה בתחום המשפט והעסקים יודע בדיוק מה מקובל וכיצד להפעיל לחץ על מנת להשיג עבור הלקוח שלו את התנאים המיטביים.
סוכן מקצועי מבין היטב את הדינמיקות בענף הכדורגל ואת מבנה החוזים הסטנדרטיים. לכן, הוא יכול לנטרל תמרוני עכברים מצד הקבוצות ולדאוג שבחוזה לא ייכללו סעיפים מקפחים כמו שחרור חד-צדדי. סוכן טוב הוא שחקן קשוח שיודע לאיים במעבר לקבוצה אחרת אם התנאים שמוצעים אינם מספקים. לפיכך, על אף שהורים רוצים אך טוב לילדם, מומלץ בחום להיעזר בסוכן מקצועי ורגוע שיידע לשמור באופן אופטימלי על האינטרסים של השחקן אל מול המועדונים. סוכן ניסיון יביא ערך מוסף שהורים פשוט אינם יכולים להעניק. לסיכום, בעידן המודרני סוכני כדורגל הפכו לשחקן מפתח בהצלחתם של כדורגלנים מקצועיים. סוכן אישי טוב או סוכנות ייצוג מוערכת, יכולים לקדם באופן משמעותי את הקריירה, למקסם את ההכנסה, לטפל בהיבטים העסקיים ואף לספק תמיכה אישית לשחקן. במיוחד לגבי כדורגלנים צעירים, בחירת סוכן מעולה היא קריטית ויכולה להבטיח הזדמנות אמיתית להגיע לפסגה.

כתבות מעניינות נוספות
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
משלבים את התעשייה עם האקדמיה
נציגי הקרן הפילנטרופית גוטווירט ובכירים מהטכניון ביקרו במרכז המחקר והפיתוח...
חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה
"דלקת ריאות הינה מחלה קשה שמתבטאת בשיעול, חום גבוה, הרגשה...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...
בלי לצאת מהבית: שירות תזונה ודיאטה און-ליין בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי
בכללית ממשיכים להנגיש את השירותים והרחבת זמינותם לכלל המטופלים: תרופות...
בשורה לתושבי חיפה: משרד הבריאות אישר בדיקה חדשה ולא פולשנית לאבחון של סרטן בשלפוחית השתן
ניתן לבצעה במעבדת חורל בבית חולים אלישע בחיפה פריצת דרך דרמטית...
'פורים אקולוגי' - פורים אקולוגי יערך בצפון הארץ: בחוצות המפרץ, בשיתוף "ראש הברוש" במטרה לשמור על כדור הארץ והסביבה
מיועד לכל המשפחה וכולל: סדנא להכנת מסיכות, יצירות אקולוגיות ברוח...
שעת סיפור של יצירות קלאסיות מכל הזמנים בשילוב סדנת יצירה מרתקת - מיועד לכל המשפחה
לדוגמא: הקראת הסיפור "מרי פופינס" – אומנת הבית האגדית מאת...