מערכות בקרת כניסה נמצאות בשימוש כבר שנים ארוכות ונעשות נפוצות יותר ויותר גם בשימוש מסחרי וגם בשימוש אזרחי פרטי, אבל את החידוש המעניין יותר בתחום אולי אתם עדיין לא מכירים מספיק- מעברים מהירים שגם אתם יכולים לרכוש ובאמצעותם להקל על חייכם ועל חיי הלקוחות והעובדים שלכם. מהם בדיוק מעברים מהירים, האם ואיך בדיוק ניתן לשלב אותם מערכות בקרת הכניסה שלכם ואיך עושים את זה הכי נכון שאפשר? הנה הכול על אוטומציות איכותיות לכניסה.
מה זה מעבר אוטומטי
מעברים מהירים אוטומטיים אלו לא סתם סבסבות, או קרוסלות, כפי שהן מכונות בעממיות בפי העם. מדובר בכלי ייחודי המיועד עבור בתי עסק ומשרדים, המנוהלים לרוב מתוך משרד המנהל אבל זקוקים לבקרת כניסה מרוחקת במגוון צרכים על פי סגנון ומבנהו של העסק ושאר התנאים הסביבתיים שלו. למשל, בתי עסק המקבלים לקוחות במשרד פנימי, יוכלו להנות ממעבר מהיר הנפתח באמצעות לחיצת אישור של המנהל או המזכירה היושבת בפנים, כאשר אלו יוכלו לעקוב אחר המבקשים להיכנס באמצעות עינית צילום המשודרת למסך האבטחה שלהם או כלי אחר שיבחרו. במידה ומדובר בכניסה לעובדים בלבד זה יוכל להיות מזהה קוד או טביעת אצבע, העברת כרטיס או אמצעי זיהוי אחר שתבחרו להזין למערכת שהחברה תתכנת לכם. אם אתם רוצים לאפשר כניסה לבית העסק שלכם לכל הלקוחות, אך ברמת יוקרה המתאימה לבית העסק שלכם, מעבר אוטומטי המבוסס על חיישן קרבה יעניק הילה מיוחדת לכניסה לשטח המשרד שלכם ופריט עיצוב נקי וחדשני שיוסיף לכם נקודות עוד לפני שהלקוח יתיישב מולכם.
למה זה שווה לכם
מעברים מהירים הם עניין שאינו זול כל כך עבור העסק, אבל התועלת הכלכלית שתצמח לכם תכסה את העלות הזו מאד מהר. ראשית, אתם תגלו שהלקוחות מתרשמים מהרמה הטכנולוגית ומהעוצמה שהעסק שלכם משדר עם כניסה אוטומטית, וסוגרים עסקאות הרבה יותר בקלות, תוך שהם מתמקחים איתכם הרבה פחות על המחיר, לקוחות, ואת זה חשוב שתדעו- מכבדים כוח. מעבר לכך, עם הזמן אתם תמשכו אליכם לקוחות שמנים יותר ואיכותיים יותר תוך כדי שהלקוחות הפשוטים, הטרחנים, מלאי השאלות וההחזרות ומבקשי ההנחות הבלתי נלאים, יעברו לבתי עסק אחרים. פשוט- יוקרה מושכת יוקרה. בנוסף לכך, אתם תעלו את רמת מוסר העבודה של העובדים שלכם, עם הסביבה המקצועית והיוקרתית שהמשרד ישדר להם, וגם תקלו על חייכם כמנהלים, תוותרו סוף סוף על הבקרה המתישה על הכניסה ותתחילו לעבוד בנחת. דברו איתנו לגבי הצורך שלכם.