בשנים האחרונות מוקדי שירות לקוחות של חברות גדולות וקטנות כאחד עברו לא מעט שינויים. אי אפשר להמשיך היה להתנהל בדיוק באותה הדרך כפי שהיה לפני שרשת האינטרנט נכנסה לחיי היומיום ולכן החברות וארגונים הגדולים נאלצו לבצע אי אילו שינויים והתאמות על מנת לעמוד בביקוש, להתאים את עצמם לרוח התקופה וכמובן לאפשר שירות לקוחות יעיל ותקין ככל האפשר. יש חברות שעשו את ההתאמות מהר יותר ויש שלקח להן יותר זמן אך בשורה התחתונה אין ספק שמדובר בשינויים דרושים. גם בקהלים מצומצמים יותר, כמו למשל במגזר החרדי, יש שינויים לטובה ואפשר למצוא חברות שנותנות מענה בצורה דיגיטלית משביעת רצון. שירות בקליק הוא אתר אינטרנט חדשני ומעניין שמסייע לכל הגולשים מכל המגזרים לפנות בצורה יעילה ומהירה למערך שירות הלקוחות של מגוון חברות מהמוכרות והגדולות במשק.
שירות לקוחות מהיר כמו שלא רגילים
יש חברות שיש דעה רווחת לגבי חוסר היעילות של מערך שירות הלקוחות שלהן, אם בכלל מצליחים להגיע אליו בדרך נוחה, טובה ויעילה. מה שיש כיום ומאד עוזר הוא כאמור האתר של השירות בקליק שמיועד להקל על הלקוחות למצוא את הדרך הכי טובה עבורם ליצור קשר עם מוקדי השירות. אם לוקחים כדוגמא את משנת יוסף שירות לקוחות אפשר למצוא באתר השירות בקליק את מספר הטלפון שאליו צריך להתקשר על מנת ליצור קשר ולברר פרטים ויש בו גם קישור ישיר לאתר של החברה. ככל ולחברה עצמה יש עוד ועוד אפשרויות וערוצים ליצירת קשר – הרי שגם הם יופיעו באתר השירות בקליק, מה שיקל אפילו יותר על הלקוחות שמעוניינים לפנות ורוצים לקבל מידע כזה או אחר אודות השירות שהם מקבלים. אפשר לומר שזו גדולתו של האתר, שכן אין עוד מסוגו כיום בארץ והוא בהחלט יכול להקל על קהל הגולשים במציאת הדרך הכי טובה עבורם ליצור קשר.
לקבל את השירות הכי טוב שאפשר
לא תמיד השירות הטוב והיעיל שהחברה נותנת הלכה למעשה הולם את מה שהיא מגדירה על עצמה כנותנת שירות ולא אחת הלקוחות עצמם חווים פער גדול בהתנהלות אל מול החברות. אין ספק שאתר כמו זה של השירות בקליק יכול לעזור מאד ולסייע להחזיר לחברות את האמון של הלקוחות בהן. לא עוד ויתור מראש על פנייה לחברה ולא עוד המתנה ארוכה על קו הטלפון. נכנסים לאתר של השירות המהיר בקליק, מוצאים את הקטגוריה העסקית הדרושה, מוצאים בקלות ובמהירות את החברה הדרושה ובוחרים את ערוץ הפנייה שיהיה הכי נוח לכל לקוח ולכל צרכן. כמובן שאפשר גם לפנות בכמה ערוצים וכך להגדיל את סיכויי המענה המהיר והיעיל, כמו גם להגדיל את האפשרות שהפנייה תגיע בדיוק לנציג שייתן לה את המענה הנכון.