Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מומחים לקידום אתרים משיגים תוצאות גבוהות בגוגל?

איך מומחים לקידום אתרים משיגים תוצאות גבוהות בגוגל?
מקור pixabay

לפני שתבינו מה המטרה הבסיסית האמיתית של העסקת שירותי מומחים לקידום אתרים, כדאי לקחת צעד אחורה ולבדוק למה קידום אתרים חשוב לעסק שלכם. קידום אתרים חשוב מכיוון שזו אחת השיטות המהירות ביותר פתוח את שערי ההצפה של תנועה מוסמכת לאתר שלכם. 

מונח המפתח הוא "סמכות". יש שיטות רבות להעברת המון תנועה לאתר שלכם מחר, אבל התנועה המוסמכת היא שנחשבת באמת. כאשר תנועה מוסמכת עוברת המרה של אחוז אחד לעשרה אחוזים, בדרך כלל תנועה שאינה מוסמכת תמיר פחות מאחוז אחד. ואלה הרבה אפסים שמפרידים ביניכם לבין הצלחת העסק שלכם.

איך מומחים לקידום אתרים משיגים תוצאות גבוהות בגוגל?
מקור pixabay

אל תחמיצו את ההזדמנות לצמיחה עסקית

קידום אתרים הוא תהליך די מורכב, כי יש צורך להכיר את כל הצעדים הנכונים, ובדיוק בגלל זה כל כך קל לטעות בפרטים הקטנים של אופן פעולת קידום אתרים. עכשיו, התהליך חשוב מאוד, כי אתם רוצים להשיג תוצאות שיימשכו.

אבל הטעות העיקרית שאתם רוצים להימנע ממנה היא סיבוך בהשגת דירוגים גבוהים מבי לדעת באמת לאן הדירוגים האלה לוקחים את העסק שלכם.

מה המטרה של קידום אתרים?

המטרה הבסיסית של קידום אתרים היא הגברת הנוכחות בתוצאות חיפוש מקוונות רלוונטיות, כך שניתן יהיה להרוויח יותר לידים, מכירות והכנסות.

במילים אחרות, מומחים לקידום אתרים מגדילים את העסק שלכם ברשת, מה שמאפשר לכם להשיג מטרה זו על ידי סיוע בהגעה ללידים מוסמכים יותר, כלומר, אנשים שמעוניינים במוצרים ובשירותים שלכם.

קידום אתרים הוא קצת אמנות וקצת מדע

חלק מהעבודה של מומחים לקידום אתרים מובילה עסקים ליעדים ברורים מאוד, למשל, יצירת דף נחיתה ממוקד ביותר עם ביטוי של מילת מפתח עיקרית ובסופו של דבר קבלת דירוגים מובילים עם הדף הזה. 

אבל הרבה מהעבודה מניבה תוצאות חיוביות בלתי צפויות, למשל פרסום מאה פוסטים באתר וקבלת שיטפונות של תנועת זנב ארוך חדשה עבור מילות מפתח שמעולם לא ציפית שישפיעו על הצלחת האתר.

איך מומחים לקידום אתרים משיגים תוצאות?

מומחים לקידום אתרים מבצעים אופטימיזציה של דפים באתר אינטרנט כדי לדרג גבוה בגוגל מילות מפתח שקשורות לעסק שלכם. לדוגמא, אם אתם מוכרים כוננים קשיחים, אתם רוצים שהעסק שלכם יופיע במיקומים גבוהים בגוגל, כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח שקשורות למוצרים שלכם.

אם מישהו מחפש "איך להרכיב כונן קשיח ב-Mac", ורואה מאמר מהאתר שלכם עם הכותרת "איך להתקין כונן קשיח באמצעות תוכנית השירות לדיסק ב-Mac", סביר מאוד להניח שהוא ילחץ על התוצאה.

מהי האסטרטגיה של מומחים לקידום אתרים?

האסטרטגיה של מומחים לקידום אתרים היא יצירת תוכן מותאם אישית ומיקוד למילות מפתח באתר שלכם, כדי להבטיח שתוכן האתר מדורג בתוצאות חיפוש רלוונטיות.

הדירוג בראש תוצאות החיפוש מסייע ליותר אנשים למצוא את העסק שלכם, להיחשף להצעות שלכם וליצור איתכם קשר או לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם. זו המטרה הסופית של קידום אתרים – הגברת ההפניות המקוונות, המכירות וההכנסות שלכם.

יעדי קידום אתרים לכל שלב במשפך

אוקיי, אז עכשיו שהבנתם מהי המטרה של קידום אתרים במונחים רחבים, בואו נהיה קצת יותר ספציפיים. קידום אתרים מאפשר לכם למקד לידים מוסמכים עם תוכן רלוונטי. זה בסדר כהצהרה רחבה, אבל זה לא עוזר לכם להבין מה עושים מומחים לקידום אתרים. למה? מכיוון שגם הלידים וגם התוכן שלכם ייראו אחרת, תלוי איפה המשתמשים נמצאים במשפך השיווקי.

כלומר, יתכן מצב שבו יהיו הרבה אנשים שקוראים תוכן עם מידע על פני השטח, אבל רק מעטים יישארו איתכם עד לביצוע הרכישה. מומחים לקידום אתרים יודעים איך למקד יעדי קידום אתרים ולהעביר את הגולשים לשלב הבא. 

קידום אתרים מוביל מהמשפך

במקרים רבים, גולשים אינם יודעים על העסק שלכם ואולי על הענף שלכם. הם אינם מחפשים שאלות כמו "איך להפעיל בדיקות תוכנה זדונית בכונן קשיח נייד", אלא רק רוצים להבין מה זה כונן קשיח נייד. מומחים לקידום אתרים מתמקדים בהשגת שלוש מטרות ביצירת תוכן רלוונטי.

  1. שיפור הדירוג להעלאת המודעות לעסק

המטרה הרחבה ביותר של קידום אתרים בראש המשפך היא פשוט לגרום לאנשים להיות מודעים לכך שהעסק שלכם קיים על ידי הגדלת הדירוג של מילות מפתח שקשורות לעסק שלכם. אחרי הכול, אף אחד לא יקנה מכם אם לא יידע שאתם קיימים.

  1. מיקוד למילות מפתח מידע

בשלב זה של המשפך, מומחים לקידום אתרים מכוונים למילות מפתח מידע שעונות על שאלות המחפשים ומסייעות להם ללמוד עוד על המוצרים והשירותים שלכם. 

לדוגמא, מאמר שמסביר מהם כוננים קשיחים ניידים, עונה על שאלות המחפשים ומכיר להם את המותג שלכם.

  1. מיקוד בהוספת ערך למחפשים

מומחים לקידום אתרים מקפידים לא להפוך את התוכן שלכם למכירתי מדי, אלא פשוט מציגים את המוצרים והשירותים שלכם. 

המטרה היא לספק תוכן רבע ערך ואינפורמטיבי, להסביר הכול במילים פשוטות, ולהימנע מבלבול של מונחים מסובכים.

בשורה התחתונה, מכוונים למעלה ומשיגים תוצאות מפתיעות

כמעט בטוח שאתם מכירים את הביטוי "לכוון לכוכבים ולהגיע לירח", נכון? אותו סגנון חשיבה מנחה מומחים לקידום אתרים. שימוש במילות המפתח הנכונות, שהן הכוכבים, מאפשר השגת מטרה משמעותית, שהיא הירח.

מסיבה זו, התשובה של המומחים לשאלה "מה המטרה של קידום אתרים" היא שהמטרה האמיתית היא לא דירוג עליון של מילות מפתח חשובות. לא. המטרה האמיתית של קידום אתרים היא לבצע שינויים משמעותיים באתר האינטרנט שלכם על מנת לסייע לכם למשוך מבקרים מוסמכים חדשים בערוצים רבים ובלתי צפויים. 

כתבות מעניינות נוספות
האם כדאי לבחור שירותי אריזה בתהליך מעבר דירה?
לעבור דירה זה לא דבר קל. על אף שמדובר על...
עורכת דין אולגה קוטלניקוב – אילו שירותים משפטיים תוכלו לקבל מהמשרד שלנו?
כשאתם זקוקים לסיוע משפטי בתחום האזרחי, הדרך הקלה ביותר למצוא...
חברת סיליס מערכות חשמל: השירותים החדשניים שהופכים את החיים לקלים יותר
חברת מערכות חשמל, SELES, רכשה ניסיון רב שנים במעורבות בפרויקטים...
מרכז לימודים אלון: לעידוד ההתפתחות המקצועית
אם אתם עומדים כעת בצומת דרכים בחיים, תוהים לאן לפנות...
החשמלאי שיציל אתכם מכל תקלת חשמל בחיפה
תושבי חיפה שסובלים מתקלות בחשמל או כאלו שזקוקים להתקנה ותיקון...
הסכם זוגיות
הסכם זוגיות
זוגות בתחילת דרכם כיום מעדיפים להתנהל ולהתנהג בחוכמה וברציונליות האחד...
כמה דברים שחשוב לדעת לגבי חוזים
חוזה הוא הסכם בעל תוקף משפטי אשר ניתן לאכיפה ע"י...
שקילת משאיות: חשיבות ביצוע התהליך בטכנולוגיות מתקדמות
כדי לוודא שרכבים גדולים עומדים במגבלות המשקל החוקיות ועוזרים לבעלי...
רצפה בטוחה ויציבה יותר היא רצפה מצופה
לכל רצפה יש תקן שמבטיח שהיא תוכל לעמוד במשימה שלה...
השפעת צבעי הספה על אווירת הסלון: מדריך לבחירת צבעים
הבחירה בצבע הספה לסלון אינה רק עניין של טעם אישי,...