פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי
מקור pixabay

דווקא עכשיו, בעיצומו של משבר כלכלי חריף שחווה מדינת ישראל והעולם כולו בעקבות מגפת הקורונה, כאשר המשבר הכלכלי כבר כאן, פרסום בעיתון מעריב יכול למנף את הפעילות העסקית שלכם באמצעות אפיק שיווק מסורתי אך אפקטיבי. אז למה פרסום מודעה במעריב זה משהו שפשוט עובד?

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר כלכלי
מקור pixabay

פרסום בעיתון מעריב שם אתכם במרכז תשומת הלב

כל סוג אחר של פרסום, גורם למסר שלכם להיעלם בתוך מסה עצומה של תוכן. כשמדובר בפרסום ברשתות החברתיות, החשיפה לתוכן שלכם תלויה בחסדי האלגוריתמים של המדיה החברתית בה אתם מפרסמים ונמצאת בסכנה תמידית להידחק למטה על-ידי תכנים אישיים ופרסומיים אחרים. גם כשמדובר בפרסומת בטלוויזיה, היא מופיעה בתוך רצף פרסומות עמוס שמקשה על פרסומת אחת לבלוט ולהפוך לזכירה במיוחד.

לעומת זאת, פרסום מודעה במעריב מאפשר לכם להיות בקדמת הבמה. פרסום מודעה במעריב הוא ייחודי, נותר יציב ולא \"נבלע\" בתוך בליל תוכן עצום שמטשטש את הייחודיות של המסר השיווקי שלכם. חשוב  גם להבין שבניגוד להלך הרוח התזזיתי שמאפיין את הרשתות החברתיות או את פרסומות הטלוויזיה הקולניות, פרסום בעיתון מעריב הבוקר משדר אווירה אחרת ומלכתחילה מכוון לקוראים עם סבלנות כברירת מחדל ובשלות לקליטת המסרים אותם אתם שואפים להעביר.

עוד היבט שיש לקחת בחשבון הוא גודל המודעה עצמה. פרסום דיגיטלי מגביל את גודל המודעה שלכם לרזולוציות של מסך טלפון ממוצע, דרכו נחשפים רוב הנמענים לפרסום. מדובר ברוחב ואורך מודעה קטנים למדי, שמאתגר מאוד להפוך אותם לבעלי נוכחות משמעותית בתודעה. לעומת זאת, פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם לפרוס את המודעה על גודל מכובד של בין כמה סנטימטרים ועד לפרסום המתפרס על פני שני עמודים שלמים. זוהי מודעה בעלת נוכחות ויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה וכתוצאה מכך מתעצם גם המסר הגלום בה.

עיתון מעריב – ליהנות מתפוצה חסרת תקדים

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בעיתון מעריב הבוקר, הוא שהפרסום נהנה מהתפוצה הנרחבת של אחד מהעיתונים הפופולריים ביותר במדינה. פרסום בעיתון מעריב מבטיח למודעה שלכם חשיפה לקהלי יעד עצומים, שקשה להגיע אליהם באמצעים אחרים. גם קידום ממומן ברשתות החברתיות אינו משתווה מבחינת התפוצה שלו למאות אלפי האנשים שנחשפים מדי יום לפרסומים בעיתון מעריב וזאת לצד העובדה כי המחיר של פרסום בעיתון מעריב הבוקר נמוך משמעותית מהעלויות של קמפיינים ממומנים כאלו ואחרים. כלומר, מדובר על מקסימום תוצאה במינימום השקעה, שילוב אידיאלי שהופך את הנושא של פרסום מודעה במעריב למשתלם במיוחד.

כתבות מעניינות נוספות
פרגולות, שערים וגדרות אלומיניום: הפתרון המושלם לבית
אחד המוצרים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא פרגולת אלומיניום נפתחת....
משלוחים מהירים ואמינים לכל מטרה
הצורך במשלוחים אקספרס הולך וגדל. אנשים ועסקים מחפשים פתרונות מהירים...
מתי כדאי לקבל ייעוץ של עו"ד ליקויי בניה?
כאשר קיימים ליקויי בניה בדירה או בבית יש לפנות לייעוץ...
פינות אוכל וכיסאות בר ליצירת חלל מעוצב ונוח
פינת אוכל נפתחות – פתרון חכם לחלל קטן     כאשר מדובר על...
ליווי מקצועי של עורך דין קניית דירה להבטחת עסקה בטוחה
רכישת דירה היא אחת מהעסקאות החשובות והמשמעותיות ביותר ולכן יש...
מה חשוב לדעת על צבעי בראש העין?
כאשר מחפשים צבעי בראש העין, חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים...
חוויית אירוח מושלמת עם שף אישי לאירועים
הפקת אירוע עם שולחן שוק כשר יכולה לשדרג כל חגיגה...
מה קורה אחרי הוצאת צו ירושה?
הגורם המרכזי המטפל בבקשות לצווי ירושה הוא הרשם לענייני ירושה...
הפתרון המושלם לשיפוץ הבית שלכם
שיפוץ כללי לבית – הדרך לשינוי מושלם האם אתם חולמים על...
לא כל אחד יודע שכדאי לפנות לייעוץ של עו"ד לענייני ירושה
לא תמיד ברור שמומלץ לפנות לעורך דין בתחום הירושה, במיוחד...
דילוג לתוכן