Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תבחרו את בית הדפוס החיפאי שלכם

כך תבחרו את בית הדפוס החיפאי שלכם
מאתר Shutterstock

בכל רחבי חיפה, מהעיר התחתית למרומי הכרמל, פזורים עשרות בתי דפוס שמציעים מגוון אדיר של שירותים. כשהמבחר מסנוור, הבחירה מאתגרת. כך תעשו זאת נכון 

אין ספק שבעשורים האחרונים, תחום הדיגיטל כרסם בהכנסות של ענף הדפוס. אך עם כל הכבוד למעבר ההמוני לאונליין, נראה שהדפוס עדיין חי ובועט. עדות לכך ניתן למצוא בעובדה שבחיפה לדוגמה, ישנם עשרות בתי דפוס שנהנים משפע של עבודה, גם בימים טרופים אלה. בכל רחבי העיר ניתן למצוא בתי דפוס ותיקים לצד בתי דפוס צעירים ובתי דפוס שמציעים שירותים ספציפיים בלבד, לצד בתי דפוס שמציעים מכלול מגוון של שירותים. במאמר שלפניכם תמצאו ארבעה טיפים לבחירה מושכלת ומוצלחת של בית דפוס חיפה.

כך תבחרו את בית הדפוס החיפאי שלכם
מאתר Shutterstock

האם המיקום של בית הדפוס משנה?

באופן עקרוני, נכון להיום למיקום הפיזי של בית הדפוס יש הרבה פחות משמעות משהייתה לו בעבר. למעשה על פניו אם אתם מתגוררים בחיפה, אין כל סיבה שלא תבצעו הזמנה מבית דפוס בכרמיאל או אפילו באילת: נכון להיום רוב הזמנות הדפוס מתבצעות אונליין, בתום ההדפסה המוצרים נשלחים בדואר שליחים לבית הלקוח ולכן למרחק הגיאוגרפי אין שום משמעות. 

עם זאת, האמת היא שאין כל סיבה ללכת רחוק מדי, שכן בחיפה ישנם בתי דפוס מצוינים, כשחלקם נחשבים למקצועיים ביותר בישראל. כמו כן למרות שהמיקום הגיאוגרפי לא אמור לשחק תפקיד חשוב מדי, בכל זאת יתכנו מקרים שבהם תצטרכו להגיע פיזית לבית הדפוס. לכן אם אתם מתגוררים באחוזה למשל, טוב תעשו אם לא תתנו עדיפות לבית דפוס שפועל בחלוצי התעשייה לצורך העניין. 

לא סומכים על אף אחד בעיניים עצומות

כשמחפשים בית דפוס חיפה היא בהחלט יופי של מקום להתחיל בו את החיפושים וקרוב לוודאי שברגע שתתחילו לאסוף המלצות, תקבלו עשרות המלצות על בתי דפוס חיפאיים. אך חשוב להבין שלא כל בתי הדפוס נולדו שווים וכי אין בית דפוס אחד דומה למשנהו ולכן חשוב שלא להסתמך על ההמלצות בלבד. 

אחד ההבדלים המרכזיים בין בתי הדפוס השונים, בא לידי ביטוי באיכות ההדפסה. לפיכך אם מדובר בעבודת הדפסה מורכבת או כזו שבה האסתטיקה משחקת תפקיד מרכזי, מומלץ ביותר להקדיש מספיק זמן כדי להתרשם מעבודות שונות שבוצעו בבית הדפוס. שימו לב – חשוב מאוד לבקש להתרשם מעבודות דפוס שרלוונטיות לעבודה הספציפית שאתם זקוקים לה: אם אתם מעוניינים להדפיס הזמנות מעוצבות לחתונה למשל, אין סיבה שתבחנו את איכות ההדפסה של כרטיסי הביקור שהודפסו בבית הדפוס.  

למה להתפזר כשאפשר להתמקד?

אחת ההמלצות החשובות ביותר, היא לתת עדיפות לבתי דפוס חיפאיים שמספקים שורה ארוכה של שירותים תחת קורת גג אחת. ככל שמניפת השירותים שבית הדפוס מציע תהיה רחבה יותר, כך הסיכוי שתצטרכו להתרוצץ בין מספר בתי עסק, יהיה נמוך יותר. לכן תמיד מומלץ לתת עדיפות לבית דפוס שמתפעל מחלקת עיצוב גרפי, שמציע שירותי משלוחים, שמספק את חומרי הגלם להדפסה (כשמדובר למשל בחולצות, ספלים וכיו"ב), שמציע שירותי מסגור ועוד. 

הכינו את שיעורי הבית שלכם 

לסיום, נמליץ לכם להשקיע מעט זמן על מנת שתוכלו להכיר את טווחי המחירים בענף הדפוס. לאחר שתעברו על מספר מחירונים של בתי דפוס במרשתת, יהיה לכם מושג כללי בנוגע לרמות המחירים וכך תדעו האם הצעות המחיר שקיבלתם נמוכות להחשיד או גבוהות להחריד. אז נכון, זה אולי ידרוש מכם להשקיע קצת יותר זמן ממה שתכננתם, אך בסופו של דבר ההשקעה הקטנה, תאפשר לכם להימנע מהוצאות מיותרות.  

כתבות מעניינות נוספות
האם כדאי לבחור שירותי אריזה בתהליך מעבר דירה?
לעבור דירה זה לא דבר קל. על אף שמדובר על...
עורכת דין אולגה קוטלניקוב – אילו שירותים משפטיים תוכלו לקבל מהמשרד שלנו?
כשאתם זקוקים לסיוע משפטי בתחום האזרחי, הדרך הקלה ביותר למצוא...
חברת סיליס מערכות חשמל: השירותים החדשניים שהופכים את החיים לקלים יותר
חברת מערכות חשמל, SELES, רכשה ניסיון רב שנים במעורבות בפרויקטים...
מרכז לימודים אלון: לעידוד ההתפתחות המקצועית
אם אתם עומדים כעת בצומת דרכים בחיים, תוהים לאן לפנות...
החשמלאי שיציל אתכם מכל תקלת חשמל בחיפה
תושבי חיפה שסובלים מתקלות בחשמל או כאלו שזקוקים להתקנה ותיקון...
הסכם זוגיות
הסכם זוגיות
זוגות בתחילת דרכם כיום מעדיפים להתנהל ולהתנהג בחוכמה וברציונליות האחד...
כמה דברים שחשוב לדעת לגבי חוזים
חוזה הוא הסכם בעל תוקף משפטי אשר ניתן לאכיפה ע"י...
שקילת משאיות: חשיבות ביצוע התהליך בטכנולוגיות מתקדמות
כדי לוודא שרכבים גדולים עומדים במגבלות המשקל החוקיות ועוזרים לבעלי...
רצפה בטוחה ויציבה יותר היא רצפה מצופה
לכל רצפה יש תקן שמבטיח שהיא תוכל לעמוד במשימה שלה...
השפעת צבעי הספה על אווירת הסלון: מדריך לבחירת צבעים
הבחירה בצבע הספה לסלון אינה רק עניין של טעם אישי,...