Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בועד מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין נערכים להרמת כוסית משותפת לרגל חגי כל הדתות; מי השופטים שביקרו השבוע בבית הפרקליט בחיפה ועוד אירועים שקרו השבוע בלשכה

בועד מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין נערכים להרמת כוסית משותפת לרגל חגי כל הדתות; מי השופטים שביקרו השבוע בבית הפרקליט בחיפה ועוד אירועים שקרו השבוע בלשכה
– בועד מחוז חיפה נערכים להרמת כוסית משותפת לכבוד חג הפסח, חג הפסחא, הרמאדן ונבי שועייב שתיערך בבית הפרקליט בחיפה באחד באפריל. עו"ד תמי אולמן,יו"ר מחוז חיפה תארח את נשיאי בתי המשפט – השופט ד"ר רון שפירא נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט אינאס סלאמה – נשיא בתי משפט השלום במחוז חיפה, השופט אלכס קוגן – נשיא בית הדין האזורי לעבודה, ראש לשכת עורכי  הדין עו"ד אבי חימי, השיח מואפק טריף המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית, הקאדי ד"ר איאד זאחלקה מנהל בתי הדין השרעיים, האב אליאס דאו נשיא בית הדין הקתולי לערעורים, ונוספים. יהיה מעניין.

– חיים בסרט: מועדון הצרכנות של לשכת עורכי הדין ויועצי המס "אקסטרה ממברס" מזמין את עורכי הדין במחוז חיפה להינות ממגוון סרטים 1+1 בלא פחות משלוש רשתות בתי קולנוע. שווה!
– מה חשיבותו של הייעוץ המשפטי לפני חקירת חשוד בחקירה פלילית? דברים אלה ועוד עלו בהשתלמות בדין הפלילי שנערכה השבוע מוקד אום אל-פאחם של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה. עו"ד משה טברו, ראש תחום ליטיגציה הסנגוריה הציבורית מחוז חיפה ועו"ד חלי גראו, ראש תחום פסיכיאטריה ואנשים עם מוגבלות , הסניגוריה הציבורית, מחוז חיפה – הרצו לנוכחים.
השבוע בלשכה: מפגש נציגי כל הדתות ייערך בבית הפרקליט
– ועדת יפוי כח מתמשך של לשכת עורכי הדין חיפה התכנסה השבוע לישיבה נוספת. בישיבת הוועדה לקחו חלק חברי הועדה עו"ד יעל פנקס, יו"ר הועדה, איריס טנצר – מ"מ יו"ר הועדה, סגניות יו"ר הועדה עורכות הדין הדס פרידמן כהן, סיון שחר, יעל כפרי. וכן עוה"ד חברי הועדה יוסי ברינט, יעקב גילת, אבי תירוש, דינה סלונים, שאול טרבלסי, שיר ששון מצגר, מיה אדרי, מיה וייס-טמיר, מרלן שחאדה, חלי דנקנר, קריסטין לפג'יאן, ניר ברקון, סנדרין דרעי, שרונה וינרב, ערן בראור.
לישיבה הוזמנו הגיעו ולקחו חלק עו"ד עידית ארואץ, יו"ר משותפת ועדת ייפוי כוח מתמשך ארצי, ועדה שהוקמה לאחרונה ע"י הועד המרכזי של לשכת עורכי הדין וכן גב' ענבל לוי – מרכזת בכירה יפוי כוח מתמשך, משרד האפוטרופוס הכללי , משרד המשפטים חיפה.
הועדה דנה בנושאים שונים כנושא שכ"ט. קיימת המלצה של לשכת עורכי הדין לדרישת שכ"ט מינימום מומלץ אולם בפועל חלק מעוה"ד וגופים התנדבותיים שונים מבקשים וגובים שכ"ט נמוך משמעותית שאיננו משקף את כמות העבודה המושקעת בנושא זה כמו גם את גודל האחריות הרובצת על כתפי עוה"ד עורכי ייפוי הכח. כן דנה הוועדה בהכרח לבצע התאמות ותיקונים בחוק, הבעיתיות של אי התקנת תקנות עד כה ובבעיות או שאלות שונות בהם נתקלים עורכי הדין עורכי יפוי הכח המתמשך.
השבוע בלשכה: מפגש נציגי כל הדתות ייערך בבית הפרקליט
– מה ההיבט המשפטי של רשלנות רפואית בחדר מיון? בדברים אלה ונוספים דנו השבוע במפגש הרביעי של השתלמות ברשלנות רפואית שהתקיים בבית הפרקליט בחיפה. עו"ד ערן בקר יו"ר ועדת הנזיקין והביטוח והמשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין מחוז חיפה ויו"ר פורום ביטוח ארצי הרצה בנושא ובין היתר דן בשאלה האם גורלו של אדם המזדמן לחדר מיון נקבע באופן שרירותי על פי איכותו/זמינותו או החלטתו הרגעית של הגורם הרפואי שבו הוא נתקל? לאחריו הרצתה, ס.הנשיא השופטת דיאנה סלע מביהמ"ש המחוזי בחיפה, בנושא התיישנות בתביעות רשלנות רפואית. ולבסוף חתם את היום המרתק עו"ד יצחק שפרבר שהרצה בנושא גישור בין צדדים בתביעות רשלנות רפואית. היה מרתק.
השבוע בלשכה: מפגש נציגי כל הדתות ייערך בבית הפרקליט
– השבוע התקיים במוקד אבו סנאן יום עיון בנושא "חדלות פירעון ושיקום כלכלי, היבטים מעשיים ודגשים" בריכוז היו"רים המשותפים של ועדת חדלות פרעון – עוה"ד ענבל בית הלחמי, איתי פריימן ואסיא סיוון.

את יום העיון פתחו בדברי ברכה עוה"ד חאתם סעב וחורי מיכאל, יו"רים משותפים של המוקד ומיד לאחר מכן הרצתה עו"ד יבגניה מוסקובין, ב"כ הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי, בנושא פרקטיקה של ניהול הליך חדלות פרעון ליחיד על פי חוק חדלות פרעון ושיקום כלכלי. לאחר ההפסקה הרצה כב' הרשם עופר שורק מלשכת ההוצאה לפועל בקריות בנושא: ניהול הליך בעניינו של היחיד בעל חובות בפני רשם ההוצאה לפועל.

השבוע בלשכה: מפגש נציגי כל הדתות ייערך בבית הפרקליט השבוע בלשכה: מפגש נציגי כל הדתות ייערך בבית הפרקליט
– יום עיון בנושא ״לחלוק על חבות המס״ נערך בבית הפרקליט בחיפה במהלכו התארחה בפאנל ייחודי, שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, אורית ויינשטיין, שנתנה הצצה ל״עולמה של שופטת בערעורי מס״ והסבה את תשומת לב המשתתפים לבעייתיות הקיימת בהצגת טענות או עובדות חדשות, לראשונה בשלב הערעור. יום העיון נפתח בדברי ברכה של יו"ר ועדת מיסים (משותף) עו"ד לירון פריימן.
השבוע בלשכה: מפגש נציגי כל הדתות ייערך בבית הפרקליט
לצדה, פקיד שומה עכו מר שמואל כהן הביא נתונים ועובדות מהשטח, ועו״ד חן אבידוב מהמחלקה הפיסקלית בפרקליטות המדינה עמדו על חשיבות ההגינות ושקיפות הצדדים בהליך. את הפאנל הנחה עו״ד פטריק אלגז, יו״ר משותף של ועדת מיסים ומיסוי פלילי במחוז חיפה. יום העיון התחיל בשתי הרצאות מרתקות ואינפורמטיביות, האחת מאת רו״ח אייל כרמי שחלק מנסיונו ונתן דגשים בעריכת הסכמים עם רשויות המס, והשניה מאת עו״ד (רו״ח) משה פרץ בעניין החלטות מיסוי מקדמיות שהסביר אימתי לעשות בהן שימוש ככלי לצמצום מחלוקות מול רשויות המס.
השבוע בלשכה: מפגש נציגי כל הדתות ייערך בבית הפרקליט

 

כתבות מעניינות נוספות
נהג המרוצים הישראלי מקרית ים, אריאל אלקין, נבחר כשגריר מותג האופנה הבריטי לי קופר
מותג האופנה "לי קופר" יעלה קמפיין בכיכובו של אלקין נהג המרוצים...
"יריד המשאלות" - לרגל חגיגות יום העצמאות 76 למדינת ישראל יפתח מתחם פטריוטי כחול/לבן בעופר גרנד קניון חיפה
במסגרת היריד יערכו מגוון אירועים, סדנאות, יצירות ופעילויות לכל המשפחה סביב...
הצגות שבת לכל המשפחה במהלך חודש מאי בחוצות המפרץ
הצגות מרתקות, מצחיקות, וחינוכיות כניסה חופשית לקהל הרחב – ללא...
אולם לבר מצווה
כל מי שיש לו בן זכר יודע היטב: יגיע היום...
רואים לכם בעיניים: היכרות עם שירותי האוקולופלסטיקה של כללית
חדש במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית - מנעד רחב של...
מחקר פורץ דרך מציג שימוש בקרום השיליה לטיפול בשחיקת ברך
ד"ר אייל גנסין, מומחה באורתופדיה ואורתופדית ברך וספורט בכללית מחוז...
טקס ברית מילה- מתי עורכים וכיצד?
ברית מילה ידועה כאחת המצוות החשובות והעתיקות ביותר ביהדות. מדובר...
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...