Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תשובות מעניינות לשאלות חשובות על קורקינט חשמלי

תשובות מעניינות לשאלות חשובות על קורקינט חשמלי
קרדיט PIXABAY

מה זה קורקינט חשמלי? קורקינט חשמלי הוא כלי תחבורה דו-גלגלי לשימוש אישי, המיועד לאדם אחד במשקל של עד 150 קילוגרם. קורקינט חשמלי הוא קורקינט, עליו מותקנים מצבר ומנוע חשמלי המניעים את הקורקינט. בעזרתו של קורקינט זה תוכלו להגיע לכל נקודה מבלי להפעיל כוח פיזי.

קורקינט חשמלי
קרדיט PIXABAY

כמה מהיר הקורקינט החשמלי?

דגמים מסוימים של קורקינטים חשמליים מסוגלים להגיע למהירות של עד 80 קמ"ש. המהירות הממוצעת או המרבית של רוב הדגמים היא 30 ק"מ לשעה. אבל המהירות תלויה בגורמים רבים,כמו מהירות הרוח, טעינת הסוללה, טמפרטורת הסביבה, משקל המשתמש, אחיזת הכביש וכן הלאה. הדבר העיקרי שיש לזכור הוא שבדרך כלל יצרני קורקינטים חשמליים מציינים את המהירות המקסימלית האפשרית שניתן לפתח עם היחס הטוב ביותר מבין כל הגורמים. לדוגמה, משקל אדם הוא 60 ק"ג, טעינה מלאה, ללא רוח, טמפרטורה +25 מעלות, אספלט חלק ואחיד.

כמה זמן יכול קורקינט חשמלי לנסוע בטעינה בודדת?

הערכה זו תהיה תלויה לא רק בסוללה ובאיכות הייצור שלה, אלא גם בגורמים חיצוניים רבים אחרים, כגון משקל אדם, טמפרטורת הסביבה, סגנון נהיגה, מהירות תנועה קבועה וכן הלאה. על מנת להעריך באופן גס את המרחק שניתן לעבור בקורקינט חשמלי בטעינה בודדת, צריך לקחת את כמות האנרגיה שהסוללה מסוגלת לספק ולחלק אותה בערך ב- 10. לדוגמה, קורקינט חשמלי עם סוללה של 200Wh (וואט/שעה) יוכל לנסוע כ-20 קילומטרים בטעינה אחת. אם תנאי השימוש שונים מהתנאים האופטימליים המוגדרים על ידי היצרן, אז הקורקינט החשמלי ייסע למרחק קצר יותר.

באיזו תדירות ובאילו תנאים יש להטעין את הקורקינט החשמלי?

קורקינטים חשמליים עם סוללות ליתיום רצוי להטעין לפני השימוש. הטעינה חייבת להתבצע בטמפרטורת החדר. אין לטעון את הקורקינט החשמלי בטמפרטורות מתחת לאפס. הסוללה יכולה להיות ממוקמת הן בסיפון הקורקינט החשמלי והן במתלה ההיגוי.

כמה זמן לוקח להטעין קורקינט חשמלי?

זמן הטעינה תלוי באיזו נפח הסוללה מותקנת על הקורקינט החשמלי. בדרך כלל לוקח כשעה לטעון סוללת 100 וואט. מכאן ניתן להעריך את זמן הטעינה באופן עצמאי, לדוגמא, קורקינט חשמלי עם סוללה של 280 וואט ייטען תוך כ-3 שעות. כמו כן על כל ספקי הכוח או מטענים אחרים יש נורה מיוחדת. כאשר הקורקינט החשמלי נמצא בטעינה, האור יהפוך לאדום. ברגע שהסוללה נטענת, האור יחליף את צבעו לירוק, מה שיסמן שהקורקינט החשמלי טעון במלואו.

כמה טעינות יכולה הסוללה לשרוד?

סוללות ליתיום מסוגלות להחזיק טעינה טובה למשך 1000 מחזורי טעינה. זה מספיק בקלות עבור 3-5 שנים של שימוש תכוף. יתר על כן, הסוללה תאבד בקיבולת, אך היא עדיין תוכל להחזיק מעמד יותר משנה. ואל תשכחו שככל שהסוללה של קורקינט חשמלי מתרוקנת באיטיות, כך המצב יהיה גרוע יותר. כדי לשמור על אורך חיים של הקורקינט גם כאשר לא משתמשים בו עדיף לאחסן את הקורקינט החשמלי בטמפרטורת החדר, במקום יבש ללא אור שמש ישיר עם טעינת סוללה של 50-60%.

כתבות מעניינות נוספות
השפעת צבעי הספה על אווירת הסלון: מדריך לבחירת צבעים
הבחירה בצבע הספה לסלון אינה רק עניין של טעם אישי,...
עורכת דין סופי ספקטור חושפת את הסודות להליך גירושין מכבד
סופי ספקטור, עורכת דין בולטת, חולקת את התובנות שלה כיצד...
אולם לבר מצווה
כל מי שיש לו בן זכר יודע היטב: יגיע היום...
מחקר פורץ דרך מציג שימוש בקרום השיליה לטיפול בשחיקת ברך
ד"ר אייל גנסין, מומחה באורתופדיה ואורתופדית ברך וספורט בכללית מחוז...
טקס ברית מילה- מתי עורכים וכיצד?
ברית מילה ידועה כאחת המצוות החשובות והעתיקות ביותר ביהדות. מדובר...
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...