Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שמים קץ לנוכחות היתושים!

שמים קץ לנוכחות היתושים!

כולם יכולים להסכים, היתושים מהווים מטרד בקרב רבים ואף ידועים כמפיצי מחלות. 2 נקודות חשובות אלו מוכיחות כי רצוי יהיה להרחיק אותם מסביבת המגורים שלנו. אך בעוד נדמה כי מלחמה זו ליוותה את האנושות מאז ומתמיד, רבים תוהים כיצד ניתן יהיה לעשות זאת בצורה יעילה ומוצלחת שלא תסכן את בני בייתנו?

שמים קץ לנוכחות היתושים!

כולנו מכירים את הזמזום המרגיז שעוקב אחרינו בדיוק כשאנו הולכים לישון. זה שגורם לרבים לחזור הביתה בעודם מכוסים בנקודות אדומות ולא מפסיקים להתגרד. אותם היתושים אשר מקשים על חיינו גורמים לרבים לחפש אחר דוחה יתושים שיבצע את אשר מוטל עליו ביעילות. את המענה למכת היתושים תוכלו גם אתם למצוא בחברת ORITRAP המנוסה אשר הינה חברה בינלאומית המתמחה בייצור ושיווק של מכשירים נוגדי יתושים ודוחה יתושים.

מי לא שמע על הנמר האסייתי?

בין מיני היתושים השונים, רובנו שמענו בשלב כזה או אחר על יתוש הנמר האסייתי. יתוש אשר התפשט בעולם הודות לצמיגים משומשים, שהגיעו מדרום מזרח אסיה אשר הכילו מים עומדים. באותם המים היתושים הללו דגרו והתפתחו וכעת גם בישראל אנשים עשויים להיתקל ביתוש זה. עקיצתו של היתוש הינה כואבת במיוחד ואף עלולה לגרום לעלייה בחום הגוף. הימנעות מנוכחותו של יתוש זה הינה חיונית, במיוחד לאור העובדה כי הוא ידוע כנושא מספר רב של מחלות וביניהן מלריה, קדחת דנגי וקדחת הנילוס המערבי.

מה ההדברה היעילה ביותר?

כאמור, יתוש הטיגריס האסייתי, עשוי להוות סכנה ממשית ועל כן רצוי יהיה להימנע מנוכחותו. אך למרבה הצער אין שיטה עיקרית אשר הוכיחה את יעילותה מעל האחרות. הימנעות מאזורים עם מים עומדים, טיפול במקומות דגירה, שואבי יתושים ואפילו מלכודות הטלה עשויים להוות את מכלול שיסייע בהתמודדות עם יתוש זה. מעבר לכך, מומלץ יהיה לפנות אל חברה שמתמחה בתחום ותוכל לסייע בהתאמת פתרון ייחודי לכל אדם לבעיה זו.

נפרדים מהיתושים!

חרקים שונים, לרבות היתושים מתרבים תוך זמן קצר והינם בעלי תוחלת חיים ארוכה יחסית, דבר אשר עשוי להקשות על הדברתם. אך בעת פניה אל חברת ORITRAP, תוכלו גם אתם להתחדש במיטב המוצרים שיעזרו בהדברה יעילה של יתושים. קטלן יתושים לדוגמא, יהיה המכשיר החשמלי שיקטול או יחסל את היתושים הקיימים באזור שלכם. צרו קשר עם החברה כבר היום וגלו אודות מגוון המוצרים השונים שיוכלו לעזור לכם להיפטר מן המטרד המזמזם והעוקץ. להזמנות כנסו לאתר או חייגו 077-4020787.

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...