Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שמים סוף לשיער

שמים סוף לשיער
קרדיט: CANVA

אם נמאס לכם מהטרחה ואי הנוחות של שיטות הסרת שיער מסורתיות כמו גילוח, שעווה ומריטה, הורדת שיער בלייזר עשויה להיות הפתרון שחיפשתם. טיפולי הסרת שיער בלייזר הם בטוחים, יעילים ועמידים לאורך זמן, בזכות השימוש בטכנולוגיה חדשנית ובטכניקות המתאימות כל טיפול לסוג העור ולצבע השיער הספציפיים, מה שמבטיח תוצאות אופטימליות עם מינימום אי נוחות. בניגוד לגילוח או שעווה, המסירים שיער באופן זמני בלבד, הסרת שיער בלייזר מכוונת לזקיק השערה כדי למנוע צמיחה עתידית. המשמעות היא, שעם הזמן תהיה ירידה משמעותית בצמיחת השיער באזור המטופל. בנוסף, הסרת שיער בלייזר היא הליך שכמעט ואינו כואב, או לפחות לא ליותר מכמה שניות, כך שמיד אחרי הטיפול ניתן לחזור לשגרת החיים הרגילה ולהמשיך בפעילויות היומיומיות, מלבד מגבלות מסוימות כמו למשל, שיזוף באזורים המטופלים.

יעילות מקסימלית – בכל חלקי הגוף

הסרת שיער בלייזר פועלת באמצעות קרן אור המכוונת לפיגמנט שנמצא בזקיק השערה – החום הנפלט משמיד את זקיק השערה, ומונע צמיחת שיער עתידית. מכיוון שהלייזר מכוון לפיגמנט, הוא יעיל ביותר לאנשים עם שיער כהה ועור בהיר. אך עם זאת, טכנולוגיות חדשות יותר הפכו את הסרת השיער בלייזר לבטוחה ויעילה עבור כל גווני העור והשיער. הסרת שיער בלייזר גם מתאימה לכל אזור בגוף ויכולה להתבצע באזורים שונים באותו הטיפול, כך למשל, ניתן לבצע לייזר במפשעות, ברגליים ובידיים במסגרת אותה הפגישה. לעיתים קרובות, חברות שרוצות לקדם את הטיפולים שלהן יציעו מבצעים הכוללים טיפולי הסרת שיער בכמה אזורים בגוף במחירים משתלמים. מגוון האזורים המתאימים לטיפול הופכת את הלייזר לאופציה רב תכליתית עבור גברים ונשים כאחד, ומכיוון שהסרת שיער בלייזר כל כך יעילה, מתבצע חיסכון לטווח הארוך בזמן ובכסף, אשר מתבזבז על קניית מוצרים להסרת שיער כמו שעווה וסכיני גילוח.

שימושים רב תכליתיים

בנוסף להסרת שיער, ישנן אפשרויות רבות לטיפולים הנעשים באמצעות לייזר, כמו טיפולי פנים למיניהם. כאשר טיפולים שונים באמצעות קרמים ומשחות, כמו קרם הבהרה לפיגמנטציה לא עובדים, טיפול להעלמת הפיגמנטציה בלייזר יכול לשמש כפתרון יעיל. טיפולי פנים אחרים בלייזר מונים גם טיפולים לשיקום העור, במסגרתם מסירים את שכבות העור החיצוניות כדי לעודד צמיחה של תאי עור חדשים ובריאים יותר. מיצוק העור בלייזר הנועד להמריץ את ייצור הקולגן בעור, מה שיכול לעזור לשפר את גמישותו. כמו כן, טיפול באקנה, בוורידים או בקמטים בעור הפנים באמצעות לייזר גם הם אפשריים. המרכז הרפואי לאסתטיקה, Alchemy 22 בחיפה, משתמש בטכנולוגיה החדישה ביותר עבור טיפולי הלייזר שהם מציעים – מכשיר היברידי שמשלב בין מקורות לייזר שונים לתוך פולס אחד, מה שמאפשר טיפולים עוצמתיים ומותאמים אישית ותוצאות יעילות לצמיתות. כמו כן, הקליניקה מציעה טיפולי פנים, הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית וטיפולי אסתטיקה שונים אחרים. כל הטיפולים בקליניקה מתבצעים תחת השגחה של צוות רפואי מומחה.

כתבות מעניינות נוספות
7 צעדים לבחירת משרד פרסום נכון לעסק שלך בחיפה
1. הגדר את המטרות שלך לפני בחירת משרד פרסום בחיפה, חשוב...
למה חשוב כל כך לצחצח את השיניים
אנחנו בדרך כלל לא שמים לב אליהן כי הן כאילו...
תפקידו של עורך הדין בשלב המעצר
כאשר אדם חשוד בעבירה כלשהי, זכותה של המשטרה לעצור אותו...
חשודים בעבירה בזמן השירות הצבאי? בחרו עו"ד מומחה בתחום
זמן השירות הצבאי הוא תקופה לאן קלה ומלחיצה עבור חיילים...
רואה חשבון מומלץ
רואה חשבון מומלץ
רבים הפותחים עסק לא תמיד מודעים להתעסקות הרבה שישנה בכל...
מסיימי קורס צוללן 125 מהעיר חיפה
סמל ע' מחיפה סיים בהצלחה את קורס צוללן מחזור 125....
הכל אודות החשיבות של בדק בית בחיפה
אנחנו תמיד צריכים לקחת בחשבון כי העבודה שלנו היא לעשות...
שולחן נייד
ישנם שולחנות המעניקים נוחות וגמישות בכל חלל עבודה. שולחן עבודה...
היתרונות לשכירת חשמלאי מוסמך לשדרוג בית חכם
בתים חכמים דורשים מומחיות של חשמלאי מוסמך! פעם, במילניום הקודם,...
שירותי ייעוץ רוחני מקצועיים ואיכותיים
בעולם המודרני, שבו רבים מאיתנו מחפשים הכוונה ותשובות לשאלות עמוקות...