Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיפור מהירות אתר לדירוג גבוה יותר בגוגל

שיפור מהירות אתר לדירוג גבוה יותר בגוגל
קרדיט רון קוקליטסקי

אם אתם כאן, סביר מאד להניח שאתם מחפשים אנשי מקצוע לצורך שיפור מהירות אתר מה שיוביל לחשיפה גבוהה יותר, ולדרישה איכותית יותר לאתר שלכם. שיפור התנועה בדפי האתר, קפיצה בדירוג בגוגל וכמובן, לידים איכותיים ורווחים. יחד עם זאת, אם אינכם אנשי מקצוע בתחום סביר להניח שלא תדעו לעשות את הפעולה הזאת לבדכם. וכאן נכנס לתמונה הצורך לשכור אנשי מקצוע איכותיים שיודעים להביא את האתר שלכם בדיוק לתוצאות שאתם מייחלים להן.

קרדיט רון קוקליטסקי

שיפור מהירות אתר לדירוג גבוה וחשיפה טובה יותר

לא כולם מקשרים בין דירוג גבוה בגוגל לבין שיפור מהירות אתר, אך האמת לאמיתה היא שגוגל הצהירו לא אחת שהם מעדיפים לקדם אתרים להם יש חוויית גלישה טובה יותר. חוויית גלישה טובה יותר מתאפיינת גם כאשר מהירות האתר טובה ואיכותית, ולמעשה, היא לא רק מקפיצה אתכם בגוגל אלא גם פשוט גורמת לאחוזי נטישה נמוכים יותר. איך זה עובד? יש כמה פרמטרים עיקריים המשפיעים על הנושא:

  • זמן טעינה

הגדרת זמן טעינה עבור אתר מוגדר באופן מאד פשוט. למעשה, הוא הרגע מזמן הלחיצה על קישור האתר, ועד לרגע שבו כל האתר עולה מול הגולשים. אם האתר איטי מדי, הגולשים לא ישארו וינטשו, בפרט כאשר מדובר בחנויות ווקומרס ולכן חשוב לתת דגש על הנושא הזה.

  • מהירות האתר

מהירות האתר קשורה ישירות אל זמן הטעינה ושני אלו חשובים לצורך חוויית משתמש חלקה ומהירה באתר. כך נמנעת נטישת האתר, והדירוג הפורמלי של גוגל למקומות הגבוהים יותר אל קהל היעד שלכם אפקטיבית יותר. הקדישו זמן אחת לחצי שנה אפילו לבדיקות תקופתיות לאתר ולצמצום וכיוון קבצים לצורך שיפור המהירות. תחזוקה שוטפת תביא לתוצאות איכותיות.

  • זמן הטעינה האידיאלי

השאיפה של כל בעל אתר ושל כל מקדם שיפור מהירות אתר היא זמן טעינה נמוך ככל שאפשר. זמן הטעינה האידיאלי הוא בין שניה אחת לשלוש שניות למניעת נטישת האתר. כאשר מדובר על אתרי ווקומרס כמות הרכישות לא נפגמת כך, וישנן יתרונות רבים לכך. כמו גם, היתרון העיקרים, הדירוג הגבוה בגוגל בנוסף לחוויית המשתמש האיכותית והחלקה.

שיפור מהירות אתר עם אנשי המקצוע הטובים ביותר

כשאתם מבצעים סקר שוק איכותי בנושא של שיפור מהירות אתר ובודקים על אנשי המקצוע הטובים ביותר חשוב שתזכרו שאין להתפשר על איכות, מקצועיות ושירות.

אנשי מקצוע המתמחים בתחום יעניקו לכם את מלוא השירות על מנת לשפר את מהירות האתר כך שלא רק יראה טוב יותר, אלא באמת יהיה בפועל, טוב יותר. על פי רוני קוקליטסקי המתמחה בשיפור מהירות אתרי וורדפרס התוצאות הטובות מגיעות בהמרות, בדירוג הגבוה, בחוויית המשתמש המביאה לרכישות טובות יותר עבור אתרי ווקומרס ועבור בית העסק בכלל, ללידים טובים וכמובן לחשיפה והפופולריות הרלוונטיים.

חברה מקצועית ואיכותית תביא אתכם להצלחה גורפת, וזוהי הזכות של החברה המקצועית לקחת חלק בהצלחה שלכם. אל תתפשרו על איכות, על שירות, על מקצועיות ותנו לתחושת הבטן שלכם מקום וכמו גם לחיבור שלכם אל אנשי המקצוע.

ביחד תוכלו להגיע לתוצאות המיוחלות ולהביא לחשיפה גבוהה, לדירוג איכותי, ולעבודה משותפת פוריה וענפה.

לסיכום, אם אתם מרגישים שאתם שהאתר שלכם זוחל כמו צב והמהירות שלו תואמת לתחילת שנות האלפיים, הגיע הזמן להתקדם. צרו קשר עוד היום ונוכל לטפל בבעיה.

דרכי התקשרות:

טלפון – 0528211117

מייל – [email protected]

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...