Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שזירת פרחים – מקצוע או תחביב?

שזירת פרחים – מקצוע או תחביב?
מקור freepik

לכל אדם בעולם דרושים שני דברים חשובים ביותר לאיכות חיים סבירה: ביטחון כלכלי וסיפוק אישי .האם שני הגורמים האלה יכולים להשתלב יחד .האמונה הרווחת היא שלא תמיד ולעתים קרובות צריך להתפשר, הכיוון המוזר שבו פועל העולם ימינו דווקא מראה לנו שמי שדובק באשר חשקה בו נפשו יכול להצליח יותר.

שזירת פרחים - מקצוע או תחביב?
מקור freepik

המשיכה שלנו לפרחים היא טבעית ביותר, משום שזה מקרב אותנו לטבע, וכל אחד מאיתנו משווע להיות תמיד כמה שיותר קרוב למה שיפה ,מרשים וחיובי במידה הרבה ביותר. לכן, תחום של שזירת פרחים יכול להיות גם תחביב חיובי לשעות הפנאי שלנו, אך למעשה מדובר בשירות שיכול להיות לו ביקוש לא רע, מה שמצדו מאפשר להפוך זאת לעסק ומקצוע לכל דבר.

שזירת פרחים – יופי ופרקטיות?

כשאנו שומעים את שילוב המילים "שזירת פרחים" אנחנו מדמיינים עלמה מהמאות הקודמות המעבירה את שעות אחר הצהריים המשעממות במרפסתה .אך כיום מדובר בשירות שדרוש במגוון תחומים החל מארגון אירועים,  עד לתעשיית המתנות, או אפילו שירותי הקבורה. מדובר באלמנטים של יופי שצריך "לשזור "לתוך הסביבה ,לשלב בין פרחים שונים, לעשות זאת באופן שיאפשר ליצירת האמנות הזאת להישאר מלבבת ונעימה לעין לאורך כמה שיותר זמן, כך שזה דורש לא מעט ידע וגם חוש ליופי.

איך לומדים שזירת פרחים

בעגה המקצועית תחום זה נקרא "עיצוב פרחים ,"מה שמשייך אותו לעולם העיצוב, וגם מאשש את הסטטוס של תחום עיסוק זה בתור מקצוע לכל דבר. ישנם קורסים במשתלות ובמוסדות שונים בתחום האסתטיקה המאפשרים לרכוש את המיומנויות הנדרשות ליצירת עבודות מרשימות בפרחים, וכן מעניק את הכלים הדרושים לתחילת פעילות נרחבת יותר: כיצד למצוא ספקים ,לקוחות ,לארגן את שגרת העבודה ולשלב אותה בשאר העיסוקים בחייכם .ניתן לעבור קורס שכזה גם להעשרת העולם הפנימי ולחיפוש השראה וגם במטרה ברורה לרכוש מקצוע חדש ולשנות כיוון בחיים.

הפרספקטיבות התעסוקתיות במקצוע שזירת פרחים

עולם האינטרנט מאפשר כיום למצוא עבודה בתחומים רבים, בהנחה שאתם מציעים שירות איכותי ומסוגלים להציג אותו באופן הולם באינטרנט. כך, כיום ניתן להציע שירות שזירת פרחים באמצעות עמודים באינסטגרם ו/או פינטרסט, להגיע ללקוחות פוטנציאליים בקלות רבה יותר .בנוסף, גם כיום שיטת "מפה לאוזן" עובדת מעולה, בעיקר בתחום שזירת פרחים לאירועים )כמרכזי שולחן, זרי כלה מיוחדים או קישוטים מרשימים לחופה. (

לצד עבודה עצמאית, תמיד ניתן למצוא עבודות עבור חברות המספקות שירותי פרחים שונים, כולל חנויות פרחים גדולות המקבלות הזמנות עסקיות ופרטיות לאירועים שונים, או במסגרת משתלות, מוסדות ממשלתיים הדואגים למראה החיצוני של הערים השונות. דוגמא מעולה מצאנו באחת מחנויות הפרחים בחיפה הנקראת   "פרחי חיפה" מדובר בחנות אקסקלובית השוזרת זרים וסידורי פרחים מיוחדים – ממליצים להתרשם.

בשורה התחתונה, הפרחים שזורים בחיינו בדרכים רבות בלאו הכי, וכאשר יש ביקוש ויש משיכה לעיסוק חדש, הוא תמיד יכול להיות תחילה על תקן תחביב, אך בהחלט ניתן להפוך אותו למקצוע מניב שגם מביא איתו סיפק נפשי רב.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...