Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רונן אבניאל עורך דין לחדלות פירעון

רונן אבניאל עורך דין לחדלות פירעון

רונן אבניאל הינו עורך דין בעל התמחות עמוקה ומלאה בתיקי הוצאה לפועל. אם אתם נמצאים בתהליכי הכרזה על חדלות פירעון או בתביעה מול הוצאה לפועל, מומלץ להיעזר ברונן אבניאל עורך דין. כשאתם מגיעים לרונן אבניאל עורך דין תגלו אדם שיישמח לעזור לכם בכל התהליך של מימוש זכויותיכם.

רונן אבניאל עורך דין הוא בעל ניסיון של שנים רבות בסיוע לאנשים וחברות שנכנסו למצב הקשה של הכרזה על פשיטת רגל. רונן אבניאל עורך דין הינו הבעלים של משרד עורכי דין רונן אבניאל, משרד בעל 20 שנות ניסיון בתחום העבודה מול משרדי הממשלה. רונן אבניאל עורך דין יעזור לכם בכל ההתנהלות שלכם מול רשויות החוק.

רונן אבניאל עורך דין בעל התמחויות רבות

רונן אבניאל עורך דין בעל התמחויות רבות

בנוסף למומחיותו בדיני חדלות פירעון, רונן אבניאל עורך דין מתמחה בסיוע מול ביטוח לאומי ומול מעסיקים שדורסים את זכויותיכם. במקרים בהם מעסיקים או ביטוח לאומי אינם נותנים לכם מה שמגיע לכם, חשוב לפנות למומחה כמו רונן אבניאל עורך דין.

רונן אבניאל עורך דין יעזור לכם להשיג את הקצבאות שמגיעות לכם מביטוח לאומי, ואת הפיצויים או הסעד שמגיע לכם מהבוסים שלכם. כשאתם עובדים עם משרד עורכי דין רונן אבניאל, אתם יכולים להיות בטוחים שרונן אבניאל עורך דין יעשה הכל כדי לעזור לכם.

עורך דין רונן אבניאל – עזרה במצב של פשיטת רגל

כאמור, עורך דין רונן אבניאל הינו מומחה בהליכי פשיטת רגל. רונן אבניאל עורך דין עוזר בכל שלבי ההכרזה על פשיטת הרגל: הגשת הבקשה לרשויות, כונס נכסים, בית משפט ומשא ומתן מול הוצאה לפועל. רונן אבניאל עורך דין יישמח לעזור לכם לאורך ההליך, עם יחס אישי וליווי מלא. בין אם אתם בעלי עסקים, אנשים פרטיים או בעלי תאגיד – רונן אבניאל עורך דין יכול לעזור לכם בהליכים.

עזרה מול המעסיקים רק עם רונן אבניאל עו"ד מומחה

אם המעסיקים שלכם אינם מקיימים את לשון החוק בתנאי ההעסקה שלכם, המקום הנכון לפנות אליו הוא לעו"ד רונן אבניאל מומחה בדיני עבודה. פיטרו אתכם בלי סיבה? מתנקמים בכם כי הצטרפתם לוועד? תנאי העבודה שלכם הורעו ולא קיבלתם פיצוי? רונן אבניאל עורך דין מטפל בכל מקרה של פגיעה בעובדים.

רונן אבניאל עורך דין יכול לעזור לכם במשא ומתן מול המעסיקים שלכם, יכול להתערב לטובתכם במכתב התרעה לפני תביעה או בייצוג בבתי משפט. לרונן אבניאל עורך דין מומחיות בניהול משא ומתן בסכסוכי עבודה. רונן אבניאל עורך דין דואג להבהיר ללקוחותיו את המצב המשפטי שלהם ואת הזכויות החוקיות שמגיע להם.

עזרה בתביעות לביטוח הלאומי – רונן אבניאל עורך דין ביטוח לאומי

בתביעות לביטוח הלאומי רונן אבניאל עורך דין עוזר לכם להשיג אתאחוזי הנכות המגיעים לכם ואת הקצבאות המגיעות לכם. לרונן אבניאל עורך דין ניסיון רב בעבודה מול ביטוח לאומי ובמיצוי זכויות. מומלץ לפנות לרונן אבניאל עורך דין בכל מקרה של פתיחת הליכים מול הרשויות בכוונה לבקש קצבאות או סעד.

המומחיות של עו"ד רונן אבניאל

לרונן אבניאל עורך דין ניסיון רב בעבודה מול מעסיקים, בתי משפט ומשרדי ממשלה. רונן אבניאל עורך דין מעסיק צוות מנצח בעל ניסיון רב בתחום מיצוי זכויות. המומחיות של רונן אבניאל עורך דין היא ביחס האישי שהוא נותן לכל לקוח ולקוח. אם אתם עובדים עם משרד רונן אבניאל עורך דין, תוכלו גם אתם לקבל את היחס האישי לו זוכים כל הלקוחות של רונן אבניאל עורך דין.

כתבות מעניינות נוספות
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...