Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רויאל קנין ישראל ואגודת צער בעלי חיים חיפה משתפות פעולה לטובת הכלבים הנטושים בצפון הארץ

רויאל קנין ישראל ואגודת צער בעלי חיים חיפה משתפות פעולה לטובת הכלבים הנטושים בצפון הארץ
קרדיט: באדיבות צער בעלי חיים חיפה

שיתוף הפעולה הינו חלק מקמפיין בנושא 'אימוץ אחראי' של המותג הבינלאומי בו יחולקו ערכות אימוץ בשווי 150 ₪ לכל מאמץ כלב דרך האגודה.

 מנכ"ל רויאל קנין ישראל: "מקווים למצוא בית חם לכל הכלבים הנטושים"

 רויאל קנין (Royal Canin) ישראל, נציגות רשמית של המותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, ואגודת צער בעלי חיים חיפה הודיעו היום (א') על שיתוף פעולה: יחולקו ערכות אימוץ לכל מאמץ כלב דרך האגודה. הערכה מכילה: 4 ק"ג מזון יבש, איכותי ובריא, וציוד בסיסי הכולל רצועה, צלחת לכלב וקופונים לרכישת מזון. שווי הערכה לצרכן עומד על כ-150 ₪.

 

אימוץ כלב הוא רגע מרגש בכל בית, אך יחד איתו, מגיעה גם אחריות גדולה: הדאגה לצרכיו ולבריאותו של חיית המחמד לשנים רבות. כחלק מקמפיין רחב של רויאל קנין ישראל בנושא 'אימוץ אחראי' הוחלט על שיתוף הפעולה עם צער בעלי חיים חיפה הפועלת מזה שנים רבות למען הכלבים הנטושים באזור הצפון.

"אנחנו גאים ונרגשים לשתף פעולה עם אחת מעמותות בעלי החיים המובילות" סיפר יוראי גרוסוס, מנכ"ל רויאל קנין ישראל. "אנחנו מקווים שמתן הערכות יעודד יותר ויותר אנשים לאמץ חיית מחמד, ומקווים שנוכל למצוא בית חם ואוהב לכל הכלבים הנטושים".

 

שאול לפיד, מנהל אגודת צער בעלי חיים חיפה הוסיף כי: "אנו רואים חשיבות עליונה באיכות התזונה שניתנת לבעלי החיים הנמצאים בבית המחסה ומודים לרויאל קנין ישראל על האהדה, הנדיבות והשירות המעולה. אין סיפוק גדול יותר עבורנו מלקבל תחת חסותנו כלב שנראה כמו שלד מהלך, ותוך שבועות ספורים של תזונה טובה ויחס אוהד ניכר כי חל שינוי במראה ובמצב הרוח שלו".

קרדיט: באדיבות צער בעלי חיים חיפה

אודות Royal Canin

כבר יותר מ-50 שנה רויאל קנין מחוייבת לספק פתרונות של תזונה בריאה לכלבים וחתולים תוך כדי שיפור איכות החיים שלהם. החברה שנוסדה בשנת 1968 על-ידי וטרינר צרפתי, ז'אן קסארי עובדת מאז בשיתוף פעולה עם תזונאים, מגדלים מקצועיים ורופאים וטרינרים מסביב לעולם. החברה שמה לה למטרה לשפר את איכות החיים והבריאות של כלבים וחתולים ולהרחיב את המחקר הרפואי בשיתוף פעולה עם מומחים לתזונה של בעלי חיים.  הגישה הייחודית של רויאל קנין מציבה את הדרישות הייחודיות של כלבים וחתולים בראש סדר העדיפויות ובלבד תהליך המחקר ופיתוח החדשני.

 

בהתאם לגיל, סגנון החיים, גודל, הגזע או רמת הפעילות הגופנית, פיתחה החברה מגוון רחב של מוצרים המבוססים על מדע, במטרה לפתח דיאטות לצרכיו הייחודיים של כל כלב וחתול. מוצרי החברה מבוססים על פורמולות שיוצרו בקפידה ומשווקים בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובבתי חולים וטרינריים ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם באימרגוס בדרום צרפת והיא פועלת בלמעלה מ-100 שווקים בשיתוף פעולה עם 7,153 שותפים ברחבי העולם, המציבים כלבים וחתולים במקום הראשון מדי יום. למידע נוסף, בקרו ב- www.royalcanin.com/il

 

אודות צער בעלי חיים חיפה

אגודת צער בעלי חיים חיפה הינה ארגון מתנדבים חיפאי עצמאי והיא אחת העמותות הוותיקות והמנוסות בתחום זה בארץ. האגודה פועלת מזה כשישים שנה למתן מחסה, טיפול ומציאת בית חם, אוהב ואחראי לכלבים וחתולים ולעיתים גם לאחרים. האגודה מפעילה בית מחסה גדול, בו מוענק מקלט עד מציאת בית חדש לכ-200 כלבים וחתולים. במהלך שנות פעילותה, האגודה מצאה בית חם לרבבות כלבים וחתולים.
האגודה מטפלת בפינוי והצלת בעלי חיים שנפגעו או נפצעו בתאונות שונות ונוהגת לבדוק ולהתערב בכל מקרה התעללות המובא לידיעתה ופועלת במישור הציבורי לעידוד כל פעילות המכוונת לפיתוח המודעות לזכויותיהם של בעלי החיים: בכנסת, בשירותים הווטרינריים ובאמצעי התקשורת.

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
משלבים את התעשייה עם האקדמיה
נציגי הקרן הפילנטרופית גוטווירט ובכירים מהטכניון ביקרו במרכז המחקר והפיתוח...
חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה
"דלקת ריאות הינה מחלה קשה שמתבטאת בשיעול, חום גבוה, הרגשה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...