Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קרקע להשקעה בקריית ביאליק

קרקע להשקעה בקריית ביאליק
קרדיט: PIXABAY

תושבים רבים אוהבים את קריית ביאליק. היא אמנם לא מרכזית כמו חיפה שכנתה, אך מספקת מגוון רחב של מקומות תעסוקה ובילויים, לצד שקט פסטורלי של עיר קטנה. עיריית קריית ביאליק מעוניינת לפתח את העיר ולמשוך אליה תושבים, ולכן היא מציעה קרקעות להשקעה. כך שלכל מי שיש סכום בצד, יכול להשקיע ולרכוש קרקע מתאימה, על מנת שהוא ומשפחתו יוכלו להרוויח ממנה לעתיד לבוא. קבלו את כל הסיבות להשקיע דווקא בקרקע ולא בנדל"ן והנקודות החשובות שיש לבדוק בעניין.

קרקע להשקעה בקריית ביאליק
קרדיט: PIXABAY

ליהנות ממחירים נמוכים יחסית של ההשקעה

אחד היתרונות הבולטים יותר של רכישת קרקע להשקעה בקריית ביאליק בפרט, וברכישת קרקע בכלל, הוא המחיר הזול המוצע לכם. בניגוד לרכישת דירה, אינכם צריכים לשלם בתמורה להוצאות נלוות כמו שיפוצים, מס רכישה או ביטוחים שונים. כמו כן, מומלץ לנצל את ההזדמנות ולרכוש קרקע להשקעה בעיר קטנה ואיכותית כמו קריית ביאליק, כדי שתוכלו לשלם פחות ולקבל יותר כאשר ייבנה על הקרקע מרכז קניות, מוסד חינוכי או כל נכס מניב אחר.

רוצים לקנות קרקע בקריית ביאליק? אלה כמה דברים שכדאי לבדוק

לפני שמבצעים השקעה גדולה כמו רכישת קרקע, חשוב לבצע בדיקה מושכלת ולבדוק את הקרקע המיועדת מכל הכיוונים:

  • הפרטים הטכניים – יש צורך לבדוק אם הקרקע מיועדת להפשרה ואם היא נמצאת בתכנית המתאר המחוזית. נוסף על כך, חשוב לבדוק את הסטטוס של התוכנית, מי הבעלים הנוכחיים של הקרקע והאם קיימים עליה שיעבודים.
  • דואגים לשומה על הקרקע – חשוב לקבל שומה על הקרקע, עליה לכלול מידע על פרמטרים כמו ערכה של הקרקע בזמן השיווק שלה, ייעוד הקרקע, הערכת השמאי, הערכת לוח זמנים, בדיקת תכנית בנייה וכן המיסים והתשלומים על הרכוש.
  • בודקים את המסמכים של הקרקע – פרוטוקולים, אישורים מהוועדות השונות ותשריטים – את המידע על כל אלה ניתן למצוא באתר של מנהל מקרקעי ישראל.
  • בוחנים את הקרקע בשטח – לא תקנו בגד מבלי לראות ולמדוד אותו קודם, נכון? כך גם בנוגע לקרקע. אל תרכשו קרקע לפני שתגיעו למקום ותבחנו אותו: האם הקרקע שלכם קרובה לכביש או למרכזים מסחריים כלשהם? איזו אוכלוסייה נמצאת באזור? האם יש ליד הקרקע נכסים כלשהם אשר עשויים להשפיע על מחירה או על הרווחים שהיא עתידה להניב בעתיד?
  • האם הקרקע נמצאת בבעלות פרטית או ציבורית – מומלץ לבחור בקרקע אשר נמצאת בבעלות פרטית, שכן כך תוכלו להיות בטוחים שלא יפקיעו אותה מכם. קרקע ציבורית, לעומת זאת, נחשבת לקרקע בלתי יציבה. הממשלה עלולה להפקיע אותה בטענה שזה מיועד לטובת הכלל, ואז לא תראו יותר את הקרקע שהשקעתם בה את מיטב כספכם.

לבחור קרקע לבד או בעזרת חברה?

לאור כל ההוצאות הצפויות עבור הקרקע, יש הנרתעים מלפנות לעזרה מקצועית כדי למצוא קרקע לרכישה. העניין הוא שחסכון בשכר הטרחה עבור החברה המשווקת עלול בסופו של דבר לעלות ביוקר. אם אין לכם ניסיון קודם ברכישת קרקעות להשקעה, אתם עשויים לבחור בקרקע הלא נכונה, לשלם יותר ולהרוויח פחות. לעומת זאת, חברה מקצועית תעמוד את התקציב שיש לכם, תבחן את דרישותכם ותמצא לכם את הקרקע המתאימה ביותר. לצוות של החברה יש ניסיון רב שנים ומידע על הקרקעות באזור. הוא גם יוכל להגיד לכם אם הקרקע נמצאת בהקפאה או בהפשרה, ויכוון אתכם לקראת העסקה שתפורה במיוחד עבורכם.

מחפשים חברה מקצועית שתעזור לכם למצוא את העסקה הבאה שלכם? א.ב מוראנו – צרו קשר ולא תצטערו על כך. השאירו שם, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטורני והודעה קצרצרה, והמומחים כבר בדרך אליכם.

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

03-9499669

abmoreno.co.il

כתבות מעניינות נוספות
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...