Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קליניקת היופי רוחל'ה – חוויית שירות אישית בחיפה

קליניקת היופי רוחל'ה – חוויית שירות אישית בחיפה
קרדיט CANVA

רחל בן אייר, בעלת ניסיון של יותר מ-25 שנה כקוסמטיקאית פרא-רפואית, פתחה את הקליניקה רוחל'ה בחיפה במטרה לגרום לאנשים להרגיש יותר שמחים ובטוחים עם עצמם באמצעות טיפולי יופי וטיפוח העור.

לאחר שנחשפה לבעיות עור מורכבות בעבודתה כמזכירה רפואית, החליטה רחל להקדיש את חייה המקצועיים לסייע לאנשים לשפר את מראם החיצוני ללא צורך בהתערבות כירורגית. "רציתי לגרום לאנשים להרגיש טוב עם עצמם על ידי שיפור המראה החיצונית שלהם," אומרת רחל.

בזכות הכשרתה המקצועית מבית הספר ויצ"ו המוכר ותעודת ה-P.M.E שלה בקוסמטיקה פרא-רפואית, רחל והצוות המנוסה שלה בקליניקה מציעים מגוון רחב של טיפולים איכותיים – החל מטיפולי אנטי-אייג'יניג כמו הרמת עפעפיים ללא ניתוח, דרך הסרת שיער וטיפול בפיגמנטציה, ועד שיקום וטיפוח גבות.

"לא משנה מה הטיפול הספציפי שהלקוחה מחפשת, אנחנו בקליניקה דואגים שהיא תצא הן יפה יותר והן עם תחושה טובה לאחר חוויית הטיפול האישית שלה," אומרת רחל.

שירות ראוי למלכה

רחל ושותפיה בקליניקה רוחל'ה רואות בכל לקוחה מלכה שמגיע לה שירות מסור ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. לפני כל טיפול מבוצע תשאול ואבחון מקיפים כדי להתאים את הטיפול באופן המדויק ביותר לצרכים של הלקוחה. הטיפולים עצמם מתקיימים בסביבה נקייה והיגיינית תוך שימוש במוצרים איכותיים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

מה שמבדיל את רוחל'ה הוא הדגש על שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר ובמוצרים איכותיים תוך הקפדה על היגיינה גבוהה, כמו גם הרצון של רחל לצייד את לקוחותיה בידע ובכלים לטיפוח העור לאורך זמן באמצעות מאמרים והדרכות. לרחל ניסיון עשיר והיא מרבה להשתתף בהשתלמויות ובקורסים מקצועיים בארץ ובחו"ל.

אז אם אתם מעוניינים להפיק את המרב מהמראה שלכם ולהרגיש צעירים ומרעננים יותר, צרו קשר עם רוחל'ה – המרכז לקוסמטיקה פרא-רפואית המוביל בחיפה. התקשרו כבר היום למספר 04-8334567 וקבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות. בקליניקה רוחל'ה תיהנו מטיפול מקצועי, אדיב וקפדני עם שמירה על הפרטיות שלכם. שפרו את המראה החיצוני והרגישו את ההבדל!

חלום שהפך למציאות

חלומה של רחל להקים קליניקה משלה שתעניק ללקוחות חוויית יופי איכותית והגשמה עצמית, הגיע לידי מימוש עם פתיחתה של רוחל'ה בחיפה. לאחר שנים של למידה והתמחות, רחל יכולה סוף סוף להעניק שירותי קוסמטיקה פרא-רפואית ברמה הגבוהה ביותר במרחב אינטימי ומכבד. "אני רוצה שכל לקוחה שיוצאת מהקליניקה שלי תרגיש לא רק יפה יותר, אלא גם מיוצגת, מובנת ומסופקת עד תום," אומרת רחל.

קליניקת רוחל'ה היא המקום בו חלומות של יופי ובטחון עצמי מתגשמים.

עבור קליניקת רוחל'ה, כל לקוחה היא ייחודית והטיפול המוענק לה הוא אינדיווידואלי ומותאם באופן אישי לצרכיה. בין אם מדובר בטיפול אנטי-אייג'ינג, הסרת שיער או איפור כלה, רחל ועובדותיה המנוסות דואגות ללוות את הלקוחות לאורך כל הדרך עד להשגת התוצאה המרבית והרגשת הסיפוק המקסימלית.

כתבות מעניינות נוספות
למה חשוב כל כך לצחצח את השיניים
אנחנו בדרך כלל לא שמים לב אליהן כי הן כאילו...
תפקידו של עורך הדין בשלב המעצר
כאשר אדם חשוד בעבירה כלשהי, זכותה של המשטרה לעצור אותו...
חשודים בעבירה בזמן השירות הצבאי? בחרו עו"ד מומחה בתחום
זמן השירות הצבאי הוא תקופה לאן קלה ומלחיצה עבור חיילים...
רואה חשבון מומלץ
רואה חשבון מומלץ
רבים הפותחים עסק לא תמיד מודעים להתעסקות הרבה שישנה בכל...
מסיימי קורס צוללן 125 מהעיר חיפה
סמל ע' מחיפה סיים בהצלחה את קורס צוללן מחזור 125....
הכל אודות החשיבות של בדק בית בחיפה
אנחנו תמיד צריכים לקחת בחשבון כי העבודה שלנו היא לעשות...
שולחן נייד
ישנם שולחנות המעניקים נוחות וגמישות בכל חלל עבודה. שולחן עבודה...
היתרונות לשכירת חשמלאי מוסמך לשדרוג בית חכם
בתים חכמים דורשים מומחיות של חשמלאי מוסמך! פעם, במילניום הקודם,...
שירותי ייעוץ רוחני מקצועיים ואיכותיים
בעולם המודרני, שבו רבים מאיתנו מחפשים הכוונה ותשובות לשאלות עמוקות...
טיפול בחרדה על פי הרפואה הסינית
סובלים מחרדות? בעיות חרדה הפכו בשנים האחרונות נפוצות בקרב גברים...