Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידום אתרי מסחר

קידום אתרי מסחר
מקור freepik

במציאות הדיגיטלית המתקדמת שאנו חיים בה כיום, לא מעט אנשים מעדיפים לעשות את הקניות שלהם מבלי לצאת מהבית. לא משנה אם מדובר על קניות של מזון, ביגוד, הלבשה, מוצרי חשמל או כל דבר אחר, רבים יעדיפו לחפש חנויות מסחריות ברשת האינטרנט אשר מציעות למכירה את המוצרים שלהם בתהליך פשוט, קל ונוח. כל עסק המעוניין להיות רווחי יותר, חייב כיום לבנות אתר מסחר אשר יציע את כל המוצרים של העסק למכירה. כמובן שחשוב מאוד לקדם את האתר בגוגל, על מנת שכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים יחשפו דווקא לאתר האינטרנט המדובר ויעדיפו לרכוש בו את המוצרים שהם זקוקים להם במקום לרכוש אותם באתרים המתחרים.

קידום אתרי מסחר
מקור freepik

קידום אתרי מסחר – במה מדובר?

קידום אתרי מסחר איננו שונה יותר מדי מקידום אתרים רגילים בגוגל. יש בתהליך מעין זה את כל שלבי הבסיס של קידום אתרים אורגני כגון: ביצוע מחקר של מילות מפתח, יצירת אופטימיזציה לאתר, תהליכי בקרה ושיפור שוטפים. עם זאת, חשוב לזכור שמטרת העל של אתרי מסחר היא למכור כמה שיותר ולכן, יש לבצע את תהליך הקידום בצורה מעמיקה ואיכותית יותר ולהתמקד בפרמטרים בעלי חשיבות עליונה. חשוב לזכור שכיום ניתן למצוא לא מעט אתרי מסחר המציעים למכירה מוצרים או שירותים זהים ועל כן, מטרתו של קידום אתר מסחרי בין היתר היא לגרום לכמה שיותר לקוחות לרכוש דווקא באתר של העסק במקום לרכוש באתרים המתחרים שלו.

ככלל, קידום אתרים אורגני באינטרנט, מתמקד בקידום הדפים של אתרי האינטרנט במנועי החיפוש, לרבות מנוע החיפוש הפופולארי והשימושי ביותר כיום הלא הוא: גוגל. המטרה היא להביא את האתר לחשיפה משמעותית מאוד בקרב קהל יעד פוטנציאלי שלו. ככל שהמיקום של האתר יהיה גבוה יותר בגוגל, כך היקף החשיפה של האתר יהיה גבוה יותר וכך העסק יכול לגייס לקוחות חדשים לשורותיו וכן לחזק את המיתוג שלו בקרב לקוחות קיימים.

כיצד מתבצע קידום אתרי מסחר

קידום אתרי מסחר הינו תהליך אשר מתבסס על אסטרטגיה שיווקית. ראשית, חשוב מאוד ללמוד על הלקוח ועל האתר שדורש קידום. כמובן שיש להכיר את אופי הפעילות העסקית שלו, את סביבת המתחרים שלו ועוד. לאחר מכן, יש לבצע מחקר מילות מפתח איכותי ומקצועי אשר מטרתו היא להבין איזה ביטויים רלוונטיים לצורך קידום האתר בצורה יעילה. תהליך הקידום כולו יתבסס על מחקר מילות המפתח, אך לא רק. על מנת לקדם את האתר בצורה יעילה ואיכותית, יש לבצע מספר פעולות שונות אשר נכללות תחת ההגדרה: אופטימיזציה לאתר כגון:

הפיכת כתובות URL לידידותיות, כלומר להפוך כתובות של אתרים לקלות יותר להבנה של גולשים.  אתרי אינטרנט בעלות כתובות ידידותיות ידרגו את האתר במיקום גבוה יותר על ידי האלגוריתם של גוגל.

חשוב מאוד לבצע חלוקה היררכית לכותרות באתר בכל אחד מעמודי התוכן וזאת בכדי שהחנות המסחרית באתר תהיה קלה ונוחה לרכישה עבור כל לקוח שנכנס אליה. המטרה היא לאפשר ללקוחות את מה שהם צריכים באתר בצורה הכי נוחה, מהירה וקלה שיש ולכן, יש להקפיד על היררכיית כותרות והיררכיית תוכן נכונה באתר.

ישנן עוד פעולות שונות שחשוב לבצע על מנת לקדם אתרי מסחר בצורה הטובה ביותר.

לצורך קידום אתרי מסחר, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי שהאתר שלכם יהיה האתר הראשון שיופיע בתוצאות החיפוש בעת חיפוש רלוונטי של גולש.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...