Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קבוצת קניוני עופר תשקיע 10 מיליון ₪ בשדרוג וחידוש קניון עופר חדרה

קבוצת קניוני עופר תשקיע 10 מיליון ₪ בשדרוג וחידוש קניון עופר חדרה

במסגרת המהלך יפתחו  7 חנויות חדשות של מותגים מובילים

בינהם: קנת קול מבית המשביר לצרכן, הפנינג, ורדינון, עגליס, פוד אפיל, מתאים לי, דוכן של מעצב התכשיטים "ברק שמו"

קניון עופר חדרה משיק 2 מתחמי משחק חדשים

ופותח שירותים מתקדמים המופעלים דיגיטלית המותאמים לילדים ולנכים

כמו כן נבנה חדר הנקה והחתלה מעוצב ומרווח

רשת קניוני עופר תשקיע 10 מיליון ₪ בשדרוג וחידוש קניון עופר חדרה. במסגרת המהלך האסטרטגי  יתחדש   תמהיל החנויות עם כניסת מותגים מובילים בינלאומיים ומקומיים, בניהם:  סניף דגל של המותג קנת קול מבית המשביר לצרכן שניפתח בהשקעה הנאמדת בכ – 500,000 ₪.  הסניף משתרע  על שטח של כ – 80 מ"ר וכולל מחלקות לנשים/ גברים עם פרטי אופנה והנעלה איכותיים.  כמו כן ניפתח השבוע סניף של רשת הפנינג –   בהשקעה של כ-  400 אלף ₪, המשתרע על  שטח של 90 מ"ר ומציע מגוון מתנות, צעצועים, גאדג'טים, מוצרי פופ, משחקים, בובות וכו..

בנוסף,  יפתח סניף של המותג עגליס  בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪, על שטח של 570 מטר! עגליס הינה רשת מוזלת המציעה מותגים מובילים לתינוקות ולילדים. בין המותגים: צ'יקו, בייבי ג'וגר, טוויני, ריקרדו ועוד… בחנות יימכרו מגוון עשיר של עגלות, חבילות לידה, כסאות לרכב, כסאות אוכל, מוצרי הנקה, אמבטיות לתינוקות ועוד….

קרדיט צילום: יחצ

רשת האופנה מתאים לי  פותחת חנות בהשקעה  של כ 400 אלף ₪. הסניף משתרע על שטח של 90 מ"ר ומציע אופנה למידות גדולות לנשים ולגברים. מדובר בסניף המשלב קולקציות חדשות מקיץ 2024 וקולקציות במחירים אטרקטיביים במיוחד. כמו כן ניפתח   סניף של  FOOD APPEAL    המציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים לבישול, אפייה וכל מוצרי המטבח. הסניף יפתח בהשקעה של 250 אלף ₪ על חנות המשתרעת על כ 50 מ"ר.

רשת  ורדינון – תיפתח את החנות הראשונה בארץ  שתעוצב בהתאם לקונספט החדש, בהשקעה הנאמדת בכ – 500 אלף ₪,  בה ניתן למצוא מגוון רחב  של מוצרי טקסטיל לבית, בניהם: מגבות, מצעים, שמיכות, כריות, פיג'מות,  חלוקי רחצה, הלבשת פנאי, מפות שולחן, כריות נוי,  שטיחים, ראנרים, מגבות מטבח, כירבוליות,  ושלל מוצרים איכותיים לבית.

בנוסף, כחלק ממהלך שדרוג הקניון נפתחו שני מתחמי משחק לפעוטות, יפעלו ללא תשלום,  ושופצו ושודרגו השירותים בקומה השנייה בקניון, בהשקעה של מעל ל 2,000,000 ₪.  מדובר בשירותים מתקדמים המופעלים ע"י מערכת הפעלה דיגיטלית, ללא מגע יד אדם, המותאמים גם לנכים ולילדים. בשירותים החדשים נבנה חדר הנקה והחתלה מרווח ומעוצב.

קרדיט צילום: יחצ

בן דבש  מנכ"ל קניון עופר חדרה: "אנחנו שמחים לבשר על כניסתם של מותגים מובילים לקניון,  המחזקים את תמהיל  החנויות ואת הקשר בין הלקוחות לקניון. מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי נרחב שמטרתו לחדש ולרענן את עופר חדרה עם שידרוג הקניון, פתיחת מתחמי משחק ללא תשלום וחיזוק תמהיל החנויות באמצעות הכנסת רשתות חדשות. מהלכים אלו נועדו לשמור על מעמדו של עופר חדרה כקניון אטרקטיבי ומוביל לתושבי חדרה והאזור". לדבריו: "המותגים החדשים מצטרפים  לעוד עשרות מותגים אהובים בקניון כגון: M&H, פקטורי 54, רנואר, תמנון, המשביר, ביוטיקייר, איל מקיאז', תמנון, דלתא, TFS  ועוד…" .

קרדיט צילום: יחצ

קניון עופר חדרה,  מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד מהקניונים המובילים באזור. לקניון  כ- 13,000 מבקרים מדי יום, הוא ממוקם במרכז העיר חדרה, משתרע על שטח של כ50,000- מ"ר וכולל 110 חנויות ומותגים מובילים, בניהם: פוקס,  H&M, , פקטורי 54, המשביר לצרכן, טוונטי פור סבן, איל מקיאז', אפריל, ביוטיקייר, דלתא, ללין, תמנון, פיקס, ווי שוז חדר הכושר ספייס, רנוואר, קיווי ועוד, לקניון כ 550 מקומות חנייה.

כתבות מעניינות נוספות
מארז יום הולדת מושקע
לקנות מתנה ליום הולדת של אדם אהוב זו משימה שלא...
למה כל כך חשוב לא לוותר לילדים שלנו על ספורט
אנחנו מביאים ילדים לעולם מתוך נקודת מוצא כי נעשה כל...
היתרונות של נדל"ן כאפיק השקעה
עבור אנשים אשר להם הון רב להשקעה, נדל"ן הוא אחד...
מתעמלות ממועדון יקנעם – לאליפות העולם
העיר יקנעם תשלח לראשונה מספר מתעמלות לאליפות העולם בגלגלי ענק,...
קבוצת קניוני עופר תשקיע 10 מיליון ₪ בשדרוג וחידוש קניון עופר חדרה
במסגרת המהלך יפתחו  7 חנויות חדשות של מותגים מובילים בינהם:...
הפנינג "בובות וחלומות" לכל המשפחה יערך במתחם חוצות המפרץ הכולל: סדנאות מרתקות של קומיקס, ציורים, אומנים בטכניקות מגוונות, דוכנים, סדנאות אנימציה - הכניסה ללא תשלום
פעילות לחופשת הקיץ בחודש יולי בחוצות המפרץ: סדנאות מרתקות של...
באקדמית שאנן מסיימים שנה בצל המלחמה
תעודות גבורה לנשות העורף, יום פתוח והפנינג סיום סמסטר: באקדמית...
למה כדאי להשקיע באוכל נהדר לאירועים?
הפקת אירועים מביאה איתה בדרך כלל הרבה מאוד דילמות. איך...
מסיימי קורס טיס מהעיר חיפה
סגן א' בן 21 מחיפה מסיים את קורס טיס מספר...
ד"ר דורון מייזלס מומחה ברפואת ילדים הצטרף למרפאת כללית ביקנעם עילית
ד"ר מייזלס (35), נשוי + 1, מתגורר בקרית טבעון, בוגר...