Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתרונות הצללה למרפסת שמש

פתרונות הצללה למרפסת שמש
מקור ofekmaakot.co.il

פתרונות הצללה למרפסת שמש – הכירו את הפרגולה התלויה

קרני השמש הלוהטות בישראל אינן מאפשרות לרבים מבעלי מרפסות הגג להפיק מהן את התועלת המתבקשת, כך שמה שנראה טוב על הנייר מתגלה כפנטזיה מבוזבזת.  אך יש לדעת כי אין מדובר במצב מחוייב המציאות וכי בימינו ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות הצללה שיפתרו את העניין. במקרה שמחפשים פתרונות הצללה למרפסת שמש, האפשרות הטובה ביותר היא פרגולה תלויה. מה כל כך מיוחד בה? מייד תבינו.

פתרונות הצללה למרפסת שמש
מקור ofekmaakot.co.il

היתרון של פרגולה בתור פתרון הצללה למרפסת גג

מרפסת גג היא בדרך כלל מרפסת בעלת שטח גדול, כך שמי שמשכיל להתקין בה פרגולה מגדיל למעשה את השטח האפקטיבי של הבית ויכול להשתמש בה לאורך כל ימות השנה ללא מגבלה. פרגולה איכותית תהיה מסוגלת לספק הגנה מושלמת כנגד השמש הקופחת אך יחד עם זאת לאפשר מספר רב של דרגות חדירה לקרני השמש דרכה בהתאם לרצון המשתמשים, ממצב פתוח לחלוטין (למשל, בשעות הערב והלילה) ועד סגירה מוחלטת בשעות הצהרים הלוהטות. בנוסף, פרגולה איכותית תאפשר לכם לנצל את המתחם גם בחורף ובהמשך תבינו כיצד. חוק הפרגולות שראה אור בשנת 2014 מאפשר הקמת פרגולות בתור פתרונות הצללה למרפסת שמש בצורה הרבה יותר קלה ומהירה מבעבר, כך שמדובר בפתרון שנמצא בהישג יד לכולם.

פתרונות הצללה למרפסת שמש – מדוע דווקא פרגולה תלויה?

משום שמדובר במרפסות, חשוב מאוד שהפרגולה לא תיגע כלל ברצפה וזאת משום שלא ניתן לקבע קורות תומכות על גבי הריצוף. פרגולה תלויה עונה על הדרישה הזאת באופן מושלם מאחר ומצידה האחד היא מעוגנת למבנה הבית ואילו מצידה האחר היא מרחפת לחלוטין, כך שהיא אינה זקוקה לקורות תומכות כלל וכלל. כמו כן, יכולותיה להגנה מפני השמש פנטסטיות ובמידה ומשכילים להטמיע בה רפפות חכמות או בד נגלל, גם ניתן להגיע לרמת ההגנה הרצויה. באמצעות פרגולה תלויה אף ניתן לבצע הצללה צידית (לשמש שמגיעה מהכיוון האופקי בשקיעה או בזריחה) ואף להגיע למצב של מעין סגירת חדר, מה שמאפשר לנצל את השטח בצורה מקסימאלית.

אם כבר פרגולה תלויה אז רק מאלומיניום

אז הבנתם כי פרגולה תלויה היא הדבר הראשון שצריך לשקול כאשר מחפשים פתרונות הצללה למרפסת שמש. אך נשאלת השאלה מאיזה חומר היא צריכה להיות עשויה? ובכן, הבחירה הנבונה ביותר היא פרגולה שעשויה מאלומיניום. הסיבה לכך היא שפרגולה מאלומיניום היא קלת משקל ולכן אינה צפויה להכביד על יסודות הרצפה של המרפסת ולא תהווה בעיה בטיחותית. בנוסף, האלומיניום זהו חומר שאינו צריך תחזוקה כך שפרגולות אלו מרגע הקמתן ימשיכו לתפקד שנים רבות וישרדו את מזג האוויר הישראלי. השימוש בפרגולות אלומיניום בתור פתרונות הצללה למרפסת אף מאפשר לכלול בתוכן מרזב מובנה כך שהרצפה מתחת לפרגולה תמיד תישאר יבשה וניתן יהיה להשתמש בה בנוחות בחורף הישראלי.

חשוב לציין גם את נושא המחיר המוזל של האלומיניום לעומת חומרים אחרים, כך שאם אתם מחפשים פתרונות הצללה זולים למרפסת אך איכותיים ביותר, זוהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם. תוכלו להשתמש בפרופילים בעלי רוחב חתך מגוון, בצבעים וסגנונות עיצוב שונים, כאשר גולת הכותרת היא פרגולות אלומיניום דמוי עץ. אלו הן פרגולות שצבועות באופן מיוחד, עם פיגמנטים במראה של עץ יוקרתי, כך שניתן ליהנות מיתרונות האלומיניום והעץ גם יחד, במחיר זול משמעותית (פרגולות עץ נחשבות ליקרות מאוד).

חשוב להיות מודעים גם לחוק התכנון והבנייה

בכל תהליך בניית פרגולה חוק התכנון והבנייה הוא משהו שאתם חייבים להיות מודעים אליו. חשוב לדעת כי התקנת פרגולה אלומיניום בגודל של עד 20 מ\"ר אינה מחוייבת בדיווח או קבלת אישורים כלשהם. פרגולות גדולות מכך, עד 50 מ\"ר, מחייבות דיווח ואישור קונסטרוקטור. פרגולות של 50 מ\"ר ומעלה מחייבות בנוסף גם קבלת היתר בנייה. חברה רצינית בתחום הפרגולות יכולה לעזור לכם לא רק בבחירת והתקנת הפרגולה אלא גם בהשגת כל האישורים הנדרשים עבורה מהרשות המקומית.

פתרונות הצללה למרפסת שמש – רק עם אופק מעקות

כשמחפשים פתרונות הצללה למרפסת שמש, יש רק מקום אחד שכדאי לפנות אליו – אופק מעקות ואלומיניום. אצלנו תמצאו פרגולות אלומיניום איכותיות בכל צורה וגודל שתרצו ואף תקבלו ליווי מלא החל מתהליך הבחירה של הפרגולה ועד להשגת כל האישורים הנדרשים עבורה ובנייתה בשטח. אינספור לקוחות מרוצים כבר התקשרו עימנו לאורך השנים וכעת זהו הזמן שלכם. מצפים לשיחתכם.

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניוםאנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות
מסתורי כביסהפרגולותהצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום.
חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים
הגבוהים ביותר

כתובתינואשל 1, שדרות

טלפון: 08-9309311

מייל[email protected]

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...