Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרויקט הבינוי-פינוי הראשון בצפון יוצא לדרך – "אזורים עיר הים" בחיפה מתחיל בשיווק

פרויקט הבינוי-פינוי הראשון בצפון יוצא לדרך – "אזורים עיר הים" בחיפה מתחיל בשיווק
קרדיט הדמיה: 3Division

חברת אזורים מתכבדת להודיע על תחילת השיווק בפרויקט הבינוי-פינוי מהגדולים באזור הצפון "אזורים עיר הים" בשכונת נווה דוד חיפה. במהלך חודש יולי האחרון, הודיעה החברה על סיום הליך בחירת הדירות של 110 דיירים, תושבי שכונת נווה דוד, אשר יזכו לעבור לדירות בפרויקט חדיש ומודרני הבנוי בסטנדרט הגבוה ביותר. כעת מתחיל שיווקו של הפרויקט.

פרויקט ההתחדשות עירונית בשכונת נווה דוד בחיפה הינו מפרויקטי הדגל של חברת אזורים וצפוי לכלול בסופו בנייתן של כ-1,212 יחידות דיור ב-12 בניינים חדישים ומודרניים בני 21-22 קומות. התמהיל כולל דירות של 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים אשר ייהנו מקרבה ונוף מרהיב לחופי הים התיכון. בנוסף יוגדל שטח בית הספר הקיים ותיבנה כיכר עירונית שתהווה את לב השכונה. מסביבה ימוקמו שטחי מסחר, מוסדות ציבור וגינה מרכזית לרווחת תושבי השכונה.
הפיתוח הסביבתי המשמעותי שתבצע החברה יסייע במיצוי מקסימלי של השטח, שכיום רובו פתוח ומוזנח וללא שימוש מוסדר. פיתוח זה יכלול את הקמתו של מתחם "View Park" היושב על צלע ההר ומשקיף אף הוא על נוף הים וחופיה הדרומיים והתכולים של העיר חיפה. היציאה למתחם תתאפשר מהבניינים שיוקמו וזאת על מנת ליצור ולפתח קהילתיות וחיבור בין תושבי הפרויקט והשכונה. דבר שאזורים מייחסת לו חשיבות גבוהה בפרויקטים רבים של החברה הפרוסים ברחבי הארץ. מלבד יתרונותיו הברורים של הפארק, ייהנו התושבים ממרחבי דשא פרטיים ופתוחים, גינות משחקים לילדים, מתקני כושר חיצוניים ושבילי אופניים המחברים את השכונה החדשה לאזורי התעסוקה והבילוי המרכזיים של העיר חיפה וביניהם: אזור חוף הכרמל, פארק ההייטק והעסקים מת"מ, קניונים ואצטדיון סמי עופר. יתרונותיה של שכונת נווה דוד גלומים גם בהיותה קרובה לצירי תנועה ראשיים כמו כביש 2, כביש 4 וכביש המנהרות.

הליך הבינוי פינוי מורכב ממספר שלבים כאשר השלב הראשון כולל הקמה של שלושה בניינים על עתודות הקרקע שאינן בשימוש ומיועדים לדיירים הוותיקים בשכונה. לאחר מכן, צפויים שלבי הריסת הבניינים הוותיקים והקמתם של תשעת הבניינים הנוספים החדשים. היתר הבנייה צפוי להתקבל בתחילת 2023.

גיל גורביץ', סמנכ"ל שיווק בחברת אזורים: "בשנים האחרונות העיר חיפה עוברת מהפכה של ממש והפרויקט שלנו מובילה מהפכה זו. בניגוד לערים רבות בישראל ובעולם בהן השכונות המבוקשות נמצאות על קו החוף, במשך שנים רבות השכונות המבוקשות בעיר חיפה היו על רכס הכרמל. בשנים האחרונות, חלה תפנית משמעותית ובה השכונות שנמצאות לאורך החוף של חיפה עוברות התחדשות משמעותית וזוכות לביקושים גבוהים בקרב משפחות חיפאיות ומחוץ לחיפה הקרבה של השכונה לחופיה התכולים של העיר חיפה וכן למרכזי העסקים, ההייטק והבילוי המשמעותיים של העיר, הופכים את השכונה להזדמנות נדלנית. בנוסף, אנו מאמינים כי פרויקט "אזורים עיר הים" בשל ההיקף הרחב שלו יכול לשנות את התפיסה כך שחיפה של היום היא חיפה של הים".

כתבות מעניינות נוספות
תם הקורס הארוך ביותר: רגע של נחת בתוך המציאות המדממת והכואבת בחברה הישראלית
השיעור האחרון אשר היה אמור להתקיים לפני למעלה מחודש נדחה...
פסיכולוג אונליין
פסיכולוג אונליין
אתה נמצא בנקודה שבה אתה מרגיש שאיבדת שליטה? העולם הרגשי...
סניף חדש של רשת קרפור נפתח בחיפה
לאחר ההשקה המוצלחת של 50 הסניפים הראשונים, קרפור, ענקית המזון...
"ותיקי יקנעם" זכו באליפות בטורניר הכדורגל "גול יקנעם" והצלחה לקייטנות הקיץ ביקנעם
חדשות יקנעם: יש אליפות: קבוצת "ותיקי יקנעם" קטפו את המקום הראשון...
עו"ד דוד עציוני המתמודד לראשות עיריית חיפה, מזמין את המפכ"ל ואת השר לביטחון לאומי להגיע לסיור בחיפה
עו"ד דוד עציוני, המשנה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון עד לאחרונה,...
טיול קולינרי עולמי בסופ"ש אחד במשתלות יגור
לא צריך לטוס לחו"ל כדי לטעום ממיטב המנות הבינלאומיות.  ביום...
יום הולדת טיק טוק - יום הולדת מותאם לעידן של היום
צריכים רעיונות לחגיגת יום הולדת טיק טוק? ומה אם לשלב...
סטודיו KTC חוגג שנה של כושר ואושר
קים טל כהן מציינת בימים אלה שנה לייסודו של סטודיו...
האם שוק הנדל"ן מתאושש?
מצב הנדל"ן בישראל בשנים האחרונות, הוא בשפל מאז קום מדינה...
הקשר ההולנדי צ'ירון שרי חתם לעוד שנתיים במכבי חיפה
צ'ירון שרי האריך את החוזה במכבי חיפה בשנתיים נוספות ובכך...