Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרגולות אלומיניום – מחיר מומלץ לצרכן

פרגולות אלומיניום – מחיר מומלץ לצרכן
מקור ofekmaakot.co.il

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתחילים לבחור באלומיניום לשם בניית הפרגולה שלהם. חומר זה משופע ביתרונות שהופכים אותו לאלטרנטיבה הטובה ביותר לעומת העץ, שמפנה אט-אט את מקומו. אחד היתרונות המשמעותיים של פרגולות אלומיניום – מחיר נמוך בהרבה מפרגולות העץ, ובשורות הקרובות תקבלו סקירה מפורטת של טווחי המחירים הממוצעים.

פרגולות אלומיניום – מחיר מומלץ לצרכן
מקור ofekmaakot.co.il

היתרונות של אלומיניום לייצור פרגולות

האלומיניום הוא מתכת שכיחה בכדור הארץ שאותה ניתן גם למחזר. מסיבה זו מדובר בחומר גלם זול לצרכי בנייה בכלל ופרגולות בפרט. פרגולות אלומיניום הינן בעלות משקל נמוך (מתאימות להתקנה גם על מרפסות שמש ללא בעיה), בעלות צרכי תחזוקה אפסיים שכן האלומיניום אינו מחליד, ועמידות בפני כל פגעי מזג האוויר. בפרגולות אלו אף ניתן לשלב בקלות פתרונות הצללה מותאמים אישית כגון רפפות נעות, כיסוי בד ואפילו מגיני צד בהתאם לצורך.

פרגולות אלומיניום – מחיר שנקבע על פי מספר גורמים

מחירה של פרגולת אלומיניום סטנדרטית עומד על כ- 500 שקלים למ"ר בממוצע. אם יציעו לכם מחיר נמוך מכך, הרי שהדבר עלול להעלות תהיות לגבי איכותה. המחיר קופץ למעלה על פי סוג הפרגולה הספציפי שיכול להיות אחד מהבאים:

  • פרגולה תלויה או צמודת קיר – המחיר של 500 שקלים למ"ר הינו עבור פרגולות עצמאיות שאין שום צורך לבצע עיגון שלהן למבנה. אך ישנם שני סוגים נוספים שמעלים את המחיר הזה. הסוג הראשון הוא פרגולה תלויה שמעוגנת לקיר או גג המבנה ואינה נוגעת בקרקע. הסוג השני הוא פרגולה צמודת מבנה אשר נשענת ברובה על הקיר כך שיש צורך בפחות נקודות עיגון לקרקע. פעולת העיגון לקיר היא שמעלה את המחיר, כך שפרגולות אלומיניום תלויות עולות בסביבות 700 שקלים למ\"ר וצמודות הקיר כ- 650 שקלים למ"ר.
  • פרגולת אלומיניום דמוי עץ – אנשים רבים אינם מוכנים לוותר על מראה העץ האלגנטי, אך עדיין מעוניינים ביתרונות האלומיניום וכמובן המחיר המוזל (פרגולת עץ עולה כ- 1000 שקלים למ"ר בממוצע). האפשרות של פרגולת אלומיניום דמוי עץ מושלמת עבורם. אומנם תהליך הצביעה של האלומיניום למראה עץ מייקרת את מחיר הפרגולה מ- 500 שקלים ל- 700 שקלים למ"ר, אך המראה שמושג פשוט נהדר וישנם מגוון צבעים לבחירה, החל ממראה של עץ לבן, דרך אורן ועד האיפאה האדום-חום.
  • פתרונות הצללה – אלו הם מייקרי המחיר המשמעותיים ביותר של פרגולות האלומיניום, אך ממש לא כדאי לוותר עליהם. התוספת הקטנה ביותר לעלויות היא שימוש במגיני צד מאלומיניום במקומות בהם הפרגולה חשופה לשמש מהצדדים. התוספת כוללת תשלום של 150 שקלים על כל מטר שמוסף. ניתן להקטין את העלויות אם בוחרים באפשרות של מגיני צד עשויים בד. במידה ומעוניינים לשלב פתרונות הצללה אחרים כגון רפפות נעות או חיפוי בד נע באמצעות מסילה ומנוע חשמלי, אז הדבר מייקר את הפרגולה במאות אחוזים, במחיר שנע בין 1,500 ל- 2,500 שקלים למטר. יש לציין כי פתרונות אלו משמישים את הפרגולה ליותר ימים בשנה ומכאן כדאיותם, למרות המחיר הגבוה יותר.

מעבר לזאת, שימו לב כי המחיר המוצע לכם כולל – מע"מ, מדידה, התקנה ואחריות מלאה לאורך של לפחות 7 שנים על האלומיניום עצמו ועל ההתקנה. הקפידו על כל אלה, ותזכו בפרגולה ששווה את ההשקעה הכספית שלכם.

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום. אנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות
מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניו‫ם.
חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים
הגבוהים ביותר

כתובתינו: אשל 1, שדרות

טלפון: 08-9309311

מייל: [email protected]

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...