Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרגולות אלומיניום הכי מתאימות לאקלים הישראלי

פרגולות אלומיניום הכי מתאימות לאקלים הישראלי
קרדיט לוויווד

נכון לעשור האחרון אנשים מעוניינים בפרגולות המשלבות אסתטיות מרשימה ופונקציונאליות שימושית. שילוב אשר מספק מענה לצד הדקורטיבי בו אנשים מעוניינים לצד הפרקטיות השימושית. במאמר זה נספק לכם את כל המידע החשוב ביותר אודות פרגולות אלומיניום, נסביר מדוע פרגולות מסוג זה מהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת של הישראלים ונסביר מה ההבדל בין פרגולות העשויות אלומיניום לבין פרגולות העשויות מעץ.

פרגולות אלומיניום הכי מתאימות לאקלים הישראלי
קרדיט לוויווד

מהי פרגולה?

יש אנשים שמכנים פרגולה 'רהיט', יש כאלו שמכנים אותה 'סוכה' ואילו אחרים מתארים פרגולה כמבנה מיוחד אותו ממקמים בחלק החיצוני של הבית או בית העסק למטרת הצללה, ויסות אקלים ודקורטיביות מרשימה. פרגולות אלומיניום הן פרגולות שעשויות ממסגרת אלומיניום גדולה ובה שלבים המזכירים תריסים. בדומה ליתרון של התריסים, גם כאן ניתן לשנות את הזווית של השלבים ועל ידי כך לזכות בכמות גדולה יותר של אור או צל.

נכון להיום ניתן לרכוש פרגולות חשמליות או מכאניות העשויות מחומרים שונים ומגיעות בגדלים, צורות, דגמים ועיצובים שונים. היתרונות המרכזיים של הפרגולה וזאת מלבד הנראות המרשימה שלה הם שמדובר על פתרון שאידיאלי לאקלים הישראלי. כיוון שהפרגולה משמשת אמצעי הצללה היא מאפשרת הצללה בימים החמים של הקיץ בהם קרני השמש היוקדת, מצליחים לסנוור אותנו. בנוסף, היא אידיאלית לחורף, שכן פעמים רבות היא חוסמת את משב הרוח החזק.

קרדיט לוויווד

מדוע פרגולות אלומיניום אידיאליות לאקלים הישראלי?

מדי שנה אנו עדים לכך שמזג האוויר בישראל הופך יותר ויותר קיצוני. כל אחד מאיתנו חווה ימים חמים מאוד בהם השמש היוקדת מסנוורת ומחממת אותנו באופן מוגזם וימי חורף קרים בהם משבי הרוח החזקים, הגשם והקור הלא פשוט מובילים אותנו להתמודדות לא פשוטה. אך מה עם הפרגולה בימים אלו? כאן נכנסת לתמונה פרגולת האלומיניום. פרגולה שעשויה מחומר שאינו מפתח קורוזיה. חומר שאינו מושפע מפגיעה ישירה של קרני השמש היוקדות ולכן הוא נחשב עמיד במיוחד. בנוסף, אלומיניום נחשב חומר גלם מעולה שאינו מחייב תחזוקה (הוצאה כספית קבועה), וחומר שקל מאוד לעיצוב.

פרגולות עץ או אלומיניום?

לסיכום, פרגולות אלומיניום נחשבות לעמידות ביותר, קלות משקל, פרגולות שאינן מחלידות, צבען אינו דוהה, תהליך ההרכבה שלהן מהיר וניתן לעצב אותן בהתאמה אישית לדרישותיו של הלקוח. נכון להיום כל אחד יכול להזמין פרגולה עומדת הנשענת על 4 עמודים או פרגולה תלויה הנשענת על קיר חיצוני וכן כיסויים שונים לפרגולות כמו למשל רפפות, פוליגל, ברזנט, מחצלות במבוק ועוד. אם בעבר, רוב הפרגולות היו עשויות עץ ורבים נהגו להזמין פרגולות מעץ משום המראה המרשים והיוקרתי שלהן, כיום הישראלים מודעים לכך שפרגולת אלומיניום איכותית יותר מפרגולת עץ, אינה מחייבת תחזוקה יקרה ועמידה לאורך זמן כמו אלו שעשויות מעץ והיא אינה חווה את אותם קשיים אותו חווה העץ, קשיים כמו למשל סדקים, נטייה לדליקה, ריקבון והרכבה לא פשוטה. קנייה נעימה!

רוצים עוד פרטים? צרו איתנו קשר בקישור הבא

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...