Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פעילות עסקית בימי הקורונה

פעילות עסקית בימי הקורונה
קרדיט: pexels

פעילות עסקית

ימי הקורונה חלפו אך ההשפעות שלהם עדיין מורגשות בעסקים רבים. הבעיה האקוטית של כל בעלי העסקים הייתה שביום אחד סגרו להם את העסקים לאור הבעיה הבריאותית והם נותרו ללא הכנסות כלל. לכל אחד מהעסקים היו על פי תזרים המזומנים שלו מחויבויות שונות, כמו המחאות שהועברו מראש לספקים. הכיסוי של ההמחאות הללו הסתמך על הכנסות שוטפות שזרמו תמיד לקופת העסק מתוך המכירות שבוצעו בחנויות במרכזי הערים ובקניונים. עצר מוחלט של פעילות עסקית הוא דבר שאף אחד מבעלי העסקים לא חשב שיקרה אי פעם ולכן רובם לא היו ערוכים לכך.

קרדיט: pexels

האור בקצה המנהרה היה שיווק המוצרים השונים באמצעות חנות אינטרנטית אשר דרכה אפשר היה ליצור הכנסות לחברה. בתקופת מגפת הקורונה זו הייתה הדרך היחידה לקבלת כספים שהיו נחוצים מאד בחשבון הבנק כדי להמשיך ולגלגל את העסק עד תום תקופת הקורונה. היו עסקים שכבר פתחו חנות מקוונת בעבר ולכן היא הייתה פעילה, אך לאור המציאות החדשה היה צורך לשדרג אותה ולהתאים אותה לתקופה המיוחדת. לאור זאת, בעלי העסק הציעו ללקוחות היצע נוסף של מוצרים בנוסף לאלו שהיו קיימים בחנות האינטרנטית, הוסיפו קטגוריות כמו מבצעים, הנחות מיוחדות, עודפי מלאי קולקציות חדשות ועוד.

נתיבים חדשים של פעילות עסקית

היו גם עסקים אחרים שלא הייתה להם חנות ווירטואלית ולכן בעליהם הבינו שעליהם לפעול במהירות כדי לא לפספס את האופציה היחידה להכנסות. לכן, הם פנו לבוני אתרים וביקשו להקים במהירות אתר מקוון שישרת את הלקוחות. האתרים החדשים כללו את הקטגוריות הנחוצות על פי פעילות עסקית שלהם והוזנו אליהם אלפי פריטים, כולל צילומים איכותיים של כל אחד מהם, הסברים מפורטים, עלויות, אפשרויות למבצעים, אפשרויות חלוקה לתשלומים ועוד.

מערך הלוגיסטיקה

ניתוב פעילות עסקית  לדרכים חדשות יצר צורך בבניית מערך לוגיסטי מתקדם אשר יבצע שתי פעולות. הפעולה הראשונה היא ליקוט הסחורה בהתאם להזמנה הספציפית של כל לקוח, יש עסקים שהעובדים ביצעו זאת במחסנים שלהם ויש עסקים שהתחברו למרלו"גים גדולים, שם הם אחסנו את כל המלאים ושם בוצע הליקוט.

העברת הארגזים ללקוחות בוצעה בהתאם לאזורים הגיאוגרפיים על ידי הנהגים של החברה, או לחלופין על ידי אחת מחברות ההפצה שפיתחו שיטות הפצה מתוחכמות, שכוללות גם מעקב של הלקוחות אחר מועד הגעת החבילה כדי שמישהו יהיה בבית לקבל אותה.

קבלת תשלומים בחנות הווירטואלית

כדי ליצור יחסי אמון בין הלקוחות לאתר המקוון, בוני האתרים פועלים על פי התקן הבין לאומי ומאפשרים ללקוחות לשלם באמצעות כרטיסי האשראי בדרך מאובטחת וכך הלקוחות רגועים שפרטי האשראי שלהם לא יזלגו לאנשים מפוקפקים.

בנוסף לכך, הם מאפשרים לכל לקוח לשלם עבור ההזמנה שלו באמצעות שיטות נוספות, כמו ביט או pay pal.

לאחר סגירת כל הקצוות של פעילות עסקית, הלקוחות התרגלו לרכוש באתר זה וגם לאחר שמגפת הקורונה הסתיימה, הם ממשיכים להזמין משלוחים דרך האתר וכך העסק ממשיך ליהנות ממקור הכנסה זה.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...