Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פעילות לילדים בשעות הפנאי 

פעילות לילדים בשעות הפנאי 
קרדיט: Pixabay

פעילות לילדים

הדור העכשווי מחובר מאד למסכים, בטלוויזיה, במחשב, בטלפון הסלולרי ובטאבלט. המגמה של הורים רבים היא להמעיט ככל האפשר בזמן שהילדים מבלים מול המסכים ולכן הם מחפשים עבורם פעילות לילדים אחר הצהרים ובסופי שבוע כדי לנתק אותם לפרק זמן מסוים מהמסכים שכל כך אהובים עליהם. אחת האפשרויות היא לאסוף את הילדים מהגן בשעות אחר הצהרים ולהישאר בשכונה, לשחק עם חברים, להגיע בכל פעם אל גן שעשועים אחר וכך ליהנות מהאטרקטיביות שלו. גני השעשועים שודרגו מאד בשנים האחרונות ובכל שכונה אפשר למצוא מתקנים מתוחכמים מעץ, מתכת או פלסטיק אשר עומדים בתקנים. הם צבעוניים ומציעים לילדים הרבה מאד אפשרויות של בילוי והוצאת אנרגיה בכל אחד מהמתקנים הללו ובמיוחד במתקני הנינג'ה החדשניים.

ההורים הכניסו זאת לדפוס התנהלות קבוע ולכן הילדים יודעים שכאשר ההורים מגיעים לגן אחר הצהרים, התפקיד שלהם הוא להביא את בקבוק המים, תיק גן ואם יש סווצ'ר, מעיל או מטריה בחורף. לאחר מכן בכל יום הם משתדלים לצאת לפעילות אחרת. יש ימים שבהם הם הולכים לביתו של חבר, או חבר מגיע אליו וכך הם משחקים יחד במשחקים השונים. יש ימים שבהם הם הולכים לבקר את סבא ואת סבתא וכך הם נהנים מהמון פינוקים ולפעמים הם יוצאים יחד לסרט חדש במתחם הקולנוע בעיר או מחוצה לה ונהנים מסרט מצחיק.

קרדיט: Pixabay

פעילות לילדים בטבע

אם אתם גרים בקרבת הטבע, אין כמו לקפוץ אחר הצהרים לקטוף תפוזים בפרדס, תותים מהחממות או פרחים מהשדות הצבעוניים. לאחר הפעילות הזו, משלמים עבור המוצרים ומגיעים הביתה עם המון שקיות של פירות טעימים או פרחים שיקשטו את הבית. אפשר לטייל במרחבים הפתוחים, ליהנות מהאוויר הצח, לרוץ ולהשתולל.

אם חוף הים אינו במרחק של נסיעה ארוכה, אפשר לנתב פעילות לילדים אחר הצהרים בחוף הים. מתכננים זאת מראש ונוסעים מהגן ישר לחוף הים. שם אפשר להשתכשך במים, לשחק בחול עם כל הפריטים המתאימים לכך, הדלי, הכף, המגרפה, המסננת ועוד. כשנמצאים בחוף הים התיאבון הוא גדול ולכן הבילוי משולב עם ארוחת ערב, פירות וגם ארטיקים טעימים. הילדים חוזרים הביתה עייפים ומאד מרוצים.

מופעי תרבות לילדים

הורים רבים מזמינים מעת לעת כרטיסים להצגות ילדים מעולות, או שהם מקבלים הודעות על הצגה לילדים במסגרת המנוי להצגות ילדים שהם רכשו. רובן מבוססות על ספרי ילדים שהילדים מכירים כבר בעל פה ולכן הם נהנים להגיע להצגות הללו וליהנות מהדמויות על הבמה שהן מוכרות להם מהסיפור המוצלח ולכן זוהי פעילות לילדים שהיא מומלצת.

בריכת השחייה

שחייה היא נושא חשוב ולכן הורים רבים רושמים את ילדיהם לקורס לימוד שחייה שמתקיים בדרך כלל בקיץ ובמקרים רבים הם ממשיכים גם לקורס מתקדם כדי לשפר את היכולות שלהם. עבור פעילות לילדים בשעות אחר הצהרים ובסופי שבוע, הורים רבים רוכשים מנוי לבריכת השחייה הסמוכה למקום מגוריהם.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...