Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פעילות בפסח – פסטיבל חיפה להצגות ילדים

פעילות בפסח – פסטיבל חיפה להצגות ילדים
קרדיט FREEPIK

משפחות רבות מחפשות מקומות מעניינים להגיע אליהם בחופשת הפסח, כדי להוציא את הילדים מהבית ולהרחיק אותם מהמסכים כדי שיחוו דברים מסקרנים.

פעילות בפסח - פסטיבל חיפה להצגות ילדים
קרדיט FREEPIK

פסטיבל חיפה להצגות ילדים 

אחת האופציות המוצלחות ביותר היא הגעה אל פסטיבל חיפה להצגות ילדים. עבור מי שגר בחיפה זו דרך נהדרת לבילוי בחופשת הפסח ועבור מי שאינו גר העיר, זו הזדמנות להכיר אותה ולשלב טיול בעיר, יחד עם הצגות ילדים מרתקות.

בפסטיבל זה מועלות הצגות ייחודיות לילדים, חלקן הצגות מקור של תיאטרון אורתו-דה אשר בהן השחקנים לובשים בגדים התואמים את הדמויות השונות. הילדים יושבים מרותקים ליד הבמה, הם מקשיבים למסרים, משתתפים בפעילות ונהנים מאד מהחוויה. 

יש גם הצגות על פי ספרים אהובים ואיכותיים שילדים רבים מכירים ולכן הם נהנים מהעובדה שהם מכירים בעל פה את המשפטים שאומרים השחקנים. בדרך זו הילדים מרגישים שהם חלק מהחוויה הכללית והם נרגשים לראות על הבמה את הדמויות האהובות עליהן מהספרים. 

תיאטרון רחוב בפסטיבל 

שחקני אורתו-דה משחקים במסגרת תיאטרון רחוב של פסטיבל חיפה להצגות ילדים. התיאטרון המקסים סוחף אליו ילדים רבים אשר רוצים לראות ולשמוע את השחקנים כשהם לבושים בבגדים של דמויות אשר מוכרות לילדים וגם דמויות חדשות ומסקרנות. 

אווירת פסטיבל חיפה להצגות ילדים כוללת תהלוכות של שחקנים של נגנים אשר מסתובבים בכל רחבי המתחם. הם מנגנים, שרים, משחקים ובעיקר מנעימים את זמנם של הילדים ושל כל המשפחות. בדרך זו הם מעלים את מצב הרוח של הילדים, מעניקים להם המון רגעי צחוק והנאה מלאה מהחוויות המאתגרות במהלך המופעים.

הצגות לילדים

פסטיבל חיפה להצגות ילדים הוא הזדמנות מצוינת עבור הילדים להבין מה זו הצגת תיאטרון. הם נכנסים לאולם, יושבים על הכיסאות ונכנסים לאווירה של התיאטרון. במהלך ההצגה הם נחשפים לנושאים רבים הקשורים לתכנים כמו התלבושות הייחודיות של כל אחד מהשחקנים, התפאורה המסתובבת המעידה על הנושאים השונים שעליהם ידברו במהלך ההצגה, התאורה ואפקטים נוספים אשר כולם יחד יוצרים את ההצגה המפתיעה והמוצלחת. 

נעים לילדים לשמוע את ההתנהלות בין השחקנים השונים, מסקרן אותם מאד לדעת מה יקרה עם כל דמות במהלך ההצגה ואילו שינויים יהיו בהמשך. רוב ההצגות לילדים הן הצגות שמחות ומלאות בצחוקים והילדים מרותקים לכל אורכה של כל הצגה. בסיומה של ההצגה הם מודים לשחקנים במחיאות כפיים רבות. יש הצגות שהן קצרות ואחרות שהן ארוכות יותר וההתאמה היא על פי הגילאים. 

אווירה תיאטרלית בפסטיבל 

אחת המטרות של פסטיבל חיפה להצגות ילדים היא שהילדים יספגו את האווירה התיאטרלית, ייהנו ממנה ולכן גם לאחר הפסטיבל הם יגיעו מעת לעת להצגות השונות המותאמות לילדים שמוצגות באולמות המופעים ברחבי הארץ.

שחקני תיאטרון אורתו-דה מעניקים תשומת לב רבה לילדים ומעצימים את חווית התיאטרון שלהם ולכן הם משתפים אותם המהלך ההצגה לשמחתם הרבה של הילדים. 

כתבות מעניינות נוספות
להתחיל מחדש ללא חובות? זה אפשרי
עסקים שנקלעו לקשיים כלכליים הולכים בדרך כלל לגופים הפיננסיים הגדולים...
עונת הקיץ בפתח: לאיזה סוגי פרחים ניתן לצפות?
ככל שהשמש מטפסת גבוה יותר והימים מתארכים, נדמה שהאדמה עצמה...
צפון יוון המופלאה
מה המשמעות של יוון עבורכם? בעוד שרבים מדמיינים חופים זהובים,...
האם כדאי לבחור שירותי אריזה בתהליך מעבר דירה?
לעבור דירה זה לא דבר קל. על אף שמדובר על...
עורכת דין אולגה קוטלניקוב – אילו שירותים משפטיים תוכלו לקבל מהמשרד שלנו?
כשאתם זקוקים לסיוע משפטי בתחום האזרחי, הדרך הקלה ביותר למצוא...
חברת סיליס מערכות חשמל: השירותים החדשניים שהופכים את החיים לקלים יותר
חברת מערכות חשמל, SELES, רכשה ניסיון רב שנים במעורבות בפרויקטים...
מרכז לימודים אלון: לעידוד ההתפתחות המקצועית
אם אתם עומדים כעת בצומת דרכים בחיים, תוהים לאן לפנות...
החשמלאי שיציל אתכם מכל תקלת חשמל בחיפה
תושבי חיפה שסובלים מתקלות בחשמל או כאלו שזקוקים להתקנה ותיקון...
הסכם זוגיות
הסכם זוגיות
זוגות בתחילת דרכם כיום מעדיפים להתנהל ולהתנהג בחוכמה וברציונליות האחד...
כמה דברים שחשוב לדעת לגבי חוזים
חוזה הוא הסכם בעל תוקף משפטי אשר ניתן לאכיפה ע"י...