Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב קו הלסת

עיצוב קו הלסת
קרדיט FREEPIK

קו הלסת, לכאורה פרט קטן בפנים, אך מסתבר שיש לו השפעה דרמטית על מראה הפנים. אנו מזהים קו לסת חד ומודגש עם אידאל היופי והנעורים. אך לא לכולם יש קו לסת מודגש, ויש גם המאבדים זאת במשך השנים. והשינויים במראה הפנים וחוסר שביעות הרצון מהמראה הכללי של הפנים גם פוגע לנו בביטחון. אנו מרגישים כי הפנים אינן מייצגות את מה שאנו מרגישים בפנים.

מסיבות אלו רבים, נשים וגם גברים, מתעניינים באפשרויות לעיצוב קו לסת. ביניהם נשים וגברים בגיל מבוגר הרוצים להחזיר לקו הלסת את המראה הצעיר, או כאלו שמעולם לא היו מרוצים ממראה קו הלסת.

קרדיט FREEPIK

בעבר עיצוב קו הלסת התאפשר אך ורק על ידי ניתוחים כירורגיים. ואלו כידוע עתירי סיכונים ותופעות לוואי. יש להם תקופת התאוששות ארוכה, מחירם לא זול. ויתר על כן, אף אחד לא מבטיח לכם שתהיו מרוצים מהתוצאות. כיום ישנן שיטות אחרות לעשות זאת, כמו למשל באמצעות הזרקת חומרי מילוי – טיפול הפותח את הדלת לכל אלו שאינם מרוצים ממראה קו הלסת, אך נרתעו מניתוחים כירורגיים.

עיצוב קו הלסת באמצעות חומצה היאלורונית

במהלך השנים מתרחשים שינויים בקו הלסת. קו לסת שבעבר היה מודגש ויפה, הופך להיות מטושטש, מעוגל, רפוי ולא אחיד. זוהי התוצאה של ירידה בכמות הקולגן והאלסטין האחראיים על מיצוק העור וגמישותו, יחדיו עם הספיגה הטבעית של העצם. כיום עומד לרשותנו הליך שאינו פולשני, בעזרתו אנו יכולים לעצב מחדש את קו הלסת. עיצוב קו הלסת באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית הוא אחד מטיפולי היופי המבוקשים ביותר. הוא מעניק פתרון לשינויי הזמן, כמו גם לכל מי שסובל מקו לסת שאינו מודגש או חוסר פרופורציה בין קו הלסת לפנים.

החומצה ההיאלורונית היא חומר טבעי, חומר הקיים בגוף האדם. והנקודה הזו חשובה מאוד. כידוע גופינו לא תמיד מגיב באופן חיובי להחדרת חומרים זרים, ואף עשוי לדחות אותם ולפתח תופעות אלרגיות. לכן ישנו יתרון גדול מאוד לכך שמדובר בחומר הקיים באופן טבעי בגוף האדם.

וזהו אינו היתרון היחידי. עיצוב קו לסת באמצעות חומצה היאלורונית מאפשר ליהנות מטיפול מהיר המחזיק מעמד למשך חודשים רבים. יש לו מעט תופעות לוואי והוא מאפשר לחזור לשגרה באופן מיידי, כלומר ללא צורך בתקופת שיקום. ומתי מגיעות התוצאות? התוצאות מופיעות באופן מיידי כבר לאחר ההזרקה, אך החומצה סופגת נוזלים ומגיעה לשיא תפארתה לאחר כשלושה שבועות.

החומצה ההיאלורונית מוזרקת בכמויות קטנות ומדודות לנקודות ספציפיות שנבחרו על ידי הרופא. הרופא לוקח בחשבון את מראה הפנים ואת התוצאות הרצויות, ובהתאם לכך בוחר את הנקודות המתאימות ומבצע את ההזרקה. כך ניתן להעניק לכולם את מראה קו הלסת שתמיד חלמו עליו, ללא הצורך בהליך כירורגי מורכב, יקר ומסוכן.

מחיר עיצוב קו הלסת נקבע לפי כמות החומר וסוג החומר המוזרק, כדאי להתעדכן בפרטים אלה לפני ביצוע הטיפול.

מעוניין/ת במידע נוסף על טיפולים אסתטיים או טיפולים לנשירת שיער ? אנו במרפאת PRPclinic נשמח לעזור ! מספר הטלפון שלנו: 058-4664664

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...