Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עובדים מהבית? למה דווקא עכשיו כדי לכם להתחיל לעבוד בחללי עבודה

עובדים מהבית? למה דווקא עכשיו כדי לכם להתחיל לעבוד בחללי עבודה
קרדיט PIXABAY

נראה כי מספר העסקים הקטנים והפרילאנסרים במדינת ישראל ימשיך לעלות בשנים הקרובות. בדרך כלל, לאותם בעלי עסקים קטנים יש אפשרות של השכרת משרד, עבודה מהבית, עבודה מבית קפה וכמובן עבודה מחלל עבודה משותף. לכל אחד מהאחרונים יש את היתרונות והחסרונות שלו אבל לטעמנו חללי עבודה משותפים הינה הבחירה הטובה ביותר שעסק קטן (גם חברות גדולות) יכול וצריך לקחת.

עובדים מהבית? למה דווקא עכשיו כדי לכם להתחיל לעבוד בחללי עבודה
קרדיט PIXABAY

חללי עבודה משותפים בחיפה צצים כמו פטריות לאחר הגשם. מגוון חללי עבודה מעוצבים במיטב הטרנדים העיצוביים העדכניים, ומציעים ליזמים, עצמאים וחברות קטנות וגדולות מגוון רחב של אפשרויות השכרה, החל מחללי אופן ספייס ועד משרדים להשכרה בחיפה.

יש מספר חללי עבודה משותפים בחיפה הכוללים בין היתר את החללים הבאים:

  • ווי-וורק דאונטאון חיפה
  • שרונה ספייס חיפה
  • ריג'יס פל-ים
  • ריג'יס מתם
  • וורק-קינג
  • המתחם
  • היי סנטר

כל החללים האלו מאפשרים לעצמאים, פרילנסרים, יזמים וחברות ליהנות מחלל עבודה משותף שיכול להיות מתחם אופן ספייס ובו יושבים ועובדים אנשים מתחומים שונים, או ליהנות ממשרד פרטי המאפשר לקבל פרטיות וכמובן להשכיר את חדר הישיבות לצורך פגישות עסקיות כאלה ואחרות.

מה תקבלו אם תתחילו לעבוד בחלל עבודה משותף?

 חלל עבודה במחיר 'הכל כלול'

התשלום בחללים האלה יהיה זהה, כלומר תשלום חודשי הכולל את דמי השכירות, אינטרנט מהיר, ריהוט משרדי, שימוש במכונות הקפה, מטבח, שירותי ניקיון, שירותי הדפסה, ארנונה, חשמל וכו'. אם נשווה את זה להשכרת משרד הרי שכאשר שוכרים משרד, יהיה עליכם לשלם את כל ההוצאות הנלוות האלה, ולכן מדובר על פתרון נהדר לכל מי שמחפש ליהנות מכל העולמות בתשלום חודשי קבוע, ללא התחייבות וללא תשלומים למגוון ספקים.

חיי קהילה מדהימים

אין ספק, חלל עבודה משותף מציע מגוון רב של יתרונות, בין היתר קהילה תוססת ומגובשת שעוזרת מאוד לייצר קשרים עסקיים וכמובן חברתיים. חיי הקהילה משתנים ממתחם למתחם אבל ברוב המתחמים הם כוללים הרצאות, הפי אוור, קבוצות גיבוש, מינגלינג, סדנאות מעניינות ועוד. אם אנחנו חוזרים להשוואה של משרד פרטי, הוא לא מאפשר ליהנות מחיי חברה, במיוחד אם מדובר על משרד קטן ללא שותפים ושכנים חברתיים מה שאומר שרוב הזמן תישאר לבדך במשרד או עם מספר מצומצם של אנשים.

נטוורקינג זה שם המשחק

בחללי עבודה משותפים ישנם המון סוגים של שיתופי פעולה עסקיים, מה שעוזר בסופו של דבר לעסק להגדיל את הרווחיות שלו שכן ככל שרשת הנטוורינג שלו תהיה גבוהה יותר, כך גם ההכנסות יעלו בסופו של דבר. לדוגמא אם בחלל העבודה יושבת חברה שבונה אתרים, היא תוכל לבצע שיתוף פעולה עם יועץ עסקי כזה או אחר אשר יפנה אליה לקוחות. אגב, חשוב לציין כי ישנם עצמאים שמתפרנסים רק משיתופי פעולה אלה, ואפילו כאלה שהגדילו את הרווחיות שלהם לאחר שעברו לעבוד במתחם עבודה משותף. אם נשווה את העניין למשרד פרטי, נגלה ששם לא ניתן לבצע כמעט שיתופי פעולה ומאוד קשה לעשות את זה שכן אתה נתקל בפחות אנשים במהלך יום העבודה שלך.

מגוון אפשרויות לבחירה

במתחם עבודה משותף תוכלו ליהנות ממגוון חבילות ואפשרויות לבחירה, כך למשל תוכלו לבחור אם לשבת במתחם משותף בסגנון אופן ספייס או לקחת משרד פרטי משלכם, ואפילו לקחת משרד פרטי לכל כמות של עובדים רצויה. במידה והחברה מתרחבת וזקוקה למקומות נוספים, תוכלו לקחת חדר גדול יותר או פשוט לקחת חדר נוסף.

ללא התחייבות

רוב מתחמי העבודה המשותפים לא דורשים התחייבות לתקופה מסוימת, ולכן אם הקונספט לא מתאים לכם, תוכלו להודיע מראש ולעזוב ללא קנסות וללא בעיות. לעומת זאת, במשרד פרטי ההתחייבות תהיה לרוב לשנה מבלי אפשרות לצאת באמצע החוזה.

לסיכום, אנו ממליצים בחום לאנשי עסקים, חברות קטנות וגדולות, פרילאנסרים וכדומה לבדוק את האפשרות של לעבוד מחלל עבודה משותף. אצלנו בחיפה יש מבחר לא רע של חללי עבודה ברמה גבוהה מאוד שכוללים מגוון רחב של אפשרויות השכרה במחירים שונים. אנחנו מאמינים שבשנה הקרובה אנחנו הולכים לראות עוד חללי עבודה חדשים נפתחים בחיפה כך ששווה להמתין לעתיד.

לפרטים נוספים והשוואה בין משרדים להשכרה בחיפה וחללי עבודה, בקרו באתר ספייסנטר.

כתבות מעניינות נוספות
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...