Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סט אביזרים לאמבטיה – כך תעצבו את החלל באופן ייחודי ונוח

סט אביזרים לאמבטיה – כך תעצבו את החלל באופן ייחודי ונוח
קרדיט Freepik.com

העיצוב של חדר האמבטיה מורכב מהרבה ניואנסים עדינים במבט ראשון. לא ניתן להחליף את רוב אביזרי האמבטיה, כגון אריחים וברזים , ללא מאמץ או הוצאות משמעותיות. אבל בעזרת סט אביזרים לאמבטיה שנבחרו היטב, אתם יכולים לעצב את הפנים במהירות ובזול. אם אתם מחליטים לקנות כמה סטים של אביזרים מראש, אז אתם יכולים לשנות את העיצוב לעתים קרובות ככל שתרצו. תוכלו לבחור סט אביזרים לאמבטיה עם צבעים וקישוטים כדי ליצור אווירה של הרמוניה ומצב רוח חגיגי בביתכם.

מוצרי אמבטיה
קרדיט Freepik.com

סט אביזרים לאמבטיה- נוחות ועיצוב במקום אחד

בעזרת ערכות מוצרי אמבטיה תוכלו לשנות את מראה חדר האמבטיה ולסדר אותו בהרף עין. לא תצטרכו עוד לנחש אם כוס מברשת שיניים תתאים למתקן סבון. כל שעליכם לעשות הוא לבחור סט אביזרים לאמבטיה בעל עיצוב משותף. יש אפשרות לסטים בצבעים עזים אם אתם אוהבים פתרונות מנוגדים ורגילים לבלוט. חומרים וגימורים טבעיים כמו עץ מלא או קש יעניקו תחושת רכות. ולאניני אסתטיקה מינימליסטית, ישנם סטים בצבעים ניטרליים.

בבחירת סט אביזרים לאמבטיה כדאי לשקול גם את נושאי הנוחות והארגונומיה. אתם יכולים להבין בעצמכם שבחדר אמבטיה שבו יש בלגן, התכשיטים היפים שלכם בסכנה ללכת לאיבוד. עם סט אביזרים פרקטי תבזבז מינימום זמן על הכנות הבוקר, והחזרת מוצרי קוסמטיקה, קרמים ומוצרי שיער למקום. תלו את המגבות שלכם על קולבים, ואחסנו את מוצרי הטיפוח שלכם בארון אמבטיה גבוה. אביזרי האמבטיה הנכונים יעזרו לכם למצוא את מה שאתם צריכים ולהשלים את עיצוב הפנים של חדר האמבטיה. אם אתם צריכים הרבה מקום אחסון נוסף, תוכלו לבדוק את פתרונות האחסון עבור חדרי אמבטיה.

אילו מוצרים נכללים בסט אביזרים לאמבטיה?

כוסות למברשת שיניים- לרוב, מברשות שיניים בחדרי רחצה ביתיות מאוחסנות בכוסות ובתחתיות שתוכננו במיוחד למטרה זו. במכשירים כאלה, אתה יכול לאחסן כמה מברשות שיניים בו זמנית. מיכלים כפולים נוחים לאחסון מברשות שיניים ומשחות, כמו גם סכיני גילוח. כוסות למברשות שיניים, כמו אביזרי אמבטיה אחרים, הם שולחניים ותלויים. לרוב הם עשויים מזכוכית מחוסמת, קרמיקה, אבן מלאכותית, פלסטיק ומתכת. עם עיצוב מהנה וידידותי לילדים, כוסות מברשת עוזרות לפעוטות ללמוד לצחצח שיניים מהר יותר.

כלי סבון- יש צורך בכלי סבון כדי שסבון רטוב מוצק לא יחליק מקצה הכיור או האמבטיה, יתייבש לאחר השימוש ולא יתרכך מלחות. הם נראים כמו קופסאות עם מכסה, צלחות או תחתיות. כלי סבון עשויים מפלסטיק, עץ, קרמיקה, מתכת, זכוכית, סיליקון ואבן מלאכותית. אלה מפלסטיק זולים ומעשיים, אבל יכולים להיסדק או לשרוט. אלה מעץ נראים טוב, הם ידידותיים לסביבה, אבל יכולים להתכהות ולהתנפח מלחות. אביזרי אמבטיה מקרמיקה ופורצלן הינם היגייניים ועמידים, אך עלולים להתנפץ או להיסדק בפגיעה. כלי סבון סיליקון רכים והיגייניים, קלים לניקוי ומחזיקים סבון היטב.

בנוסף לאלו, תוכלו לשלב לסט אביזרי האמבטיה שלכם גם מתלים למגבות, מתקני סבון נוזלי, מתלה לנייר טואלט וסלסלות אחסון למוצרי טיפוח. את כל המוצרים לחדר האמבטיה תוכלו למצוא כמוצרים יחידם או להרכיב סט אביזרים לאמבטיה מתוך קטלוג המוצרים של הומי. הומי מביאים עבורכם את המוצרים המיוחדים ,איכותיים והפונקציונאליים ביותר הקיימים בשוק.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...