Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נתקעת בשדה התעופה? מגיע לך פיצוי

נתקעת בשדה התעופה? מגיע לך פיצוי

גם בקיץ האחרון יצאו מיליוני ישראלים לחופשה, ורבים מהם המתינו שעות ארוכות בשדה התעופה. בזמן שהטיסה שלהם התעכבה הם בוודאי נתקלו בנוסעים שהטיסה שלהם בוטלה לחלוטין, ולשניהם יש הרבה נושאים משותפים. שניהם זכאיים לפיצוי, ובשני המקרים סביר להניח שהם לא ימהרו לפעול כדי לקבל פיצוי על עיכוב בטיסה שמגיע להם – למרות שמדובר באלפי שקלים. כדי שתוכלו גם אתם לקבל את המידע המקיף אודות עיכוב או ביטול טיסה, היכנסו לאתר Figo.

 נתקעת בשדה התעופה? מגיע לך פיצוי

פיצויים על עיכוב בטיסה

אחת הסיבות העיקריות לקבלת פיצוי היא איחור טיסה, כאשר החוק מגדיר את העיכוב המינימלי שעליו יידרש פיצוי (8 שעות). אם מצאתם את עצמכם בשדה התעופה עוד שעות ארוכות אחרי שמועד הטיסה המקורי חלף, זה הזמן לפנות לחברת Figo ולבחון את זכאותכם לקבלת פיצוי. כך אתם עשויים לגלות – בלי כל מאמץ או השקעה גדולה במיוחד – שמגיע לכם סכום כסף לא מבוטל. הוא אולי לא יממן חופשה שלמה אבל הוא בהחלט יעזור לכם להתכונן קצת יותר טוב לנופש הבא.

פיצוי על טיסה שבוטלה

בשנים האחרונות אנחנו עדים לטיסות רבות שמתעכבות בהמראה או בנחיתה, אבל יש עוד תופעה אחת מדאיגה במיוחד: טיסות רבות מתבטלות לחלוטין. במקרים מסוימים הביטול הגיוני ומוצדק (בעיקר כאשר יש חשש כבד להוריקן או פיגוע טרור) אבל במקרים רבים אחרים אתם זכאיים לפיצוי וכדאי שתכירו אותו. חוק פיצוי ביטול טיסה קובע שתוכלו לקבל עד 3,000 שקלים וכדי לדעת האם הזכות הזמן שמורה גם לכם רצוי לבדוק את השטח ולהבין את משמעות החוק.

הסעיפים העיקרים בחוק

לפי חוק שירותי התעופה, כל טיסה שנדחית במשך 8 שעות או יותר (ממועד הטיסה המופיע בכרטיס) נחשבת לטיסה שבוטלה והיא מזכה את הנוסעים בפיצוי. גם עיכובים קצרים יותר עשויים לזכות בפיצוי, וכן ניתן לקבל תגמול גם כאשר הטיסה הוקדמה ב-5 שעות או יותר, או כאשר תנאי הטיסה שונו (למשל אם הועברתם ממחלקה אחת לאחרת). הגדרות אלה כלליות מאוד וישנם עוד תנאים רבים שחשוב ללמוד קצת יותר לעומק כדי שתוכלו לדעת האם מגיע לכם פיצוי או לא.

הדרך הטובה ביותר לפעול

מאחר והחוק מגדיר שורה ארוכה של תנאים שבהם תוכלו לקבל פיצויים על ביטול או דחיית טיסה, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי ולהבין איפה אתם על הסקאלה, האם יש לכם עילה לדרישת פיצוי – ומה הסכום שמגיע לכם. צוות Figo יעזור לכם לנתח את המצב, להבין את המשמעויות שלו ולקבל החלטות טובות יותר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך. אתם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ בטלפון 04-8650754.

כתבות מעניינות נוספות
בשורה לתושבי חיפה: משרד הבריאות אישר בדיקה חדשה ולא פולשנית לאבחון של סרטן בשלפוחית השתן
ניתן לבצעה במעבדת חורל בבית חולים אלישע בחיפה פריצת דרך דרמטית...
שירותי מחשוב ענן לעסקים
שירותי מחשוב ענן לעסקים
שמעתם על שירותי מחשוב ענן לעסקים ואתם לא בטוחים אם...
חקרו את הארץ
אזור הצפון מלא בקסם ומסתורין, בין אם מדובר בטבע מרהיב...
מאוורר תעשייתי מומלץ
מאווררים תעשייתיים הינם בעלי תפקיד חשובה ביותר בכל מה שקשור...
המדריך המלא ליציקת בטון איכותית
בטון הוא חומר גלם מצוין המשמש למגוון רחב של מטרות...
עונש מוות
בישראל, עונש מוות הוא נושא שנוי במחלוקת המושרש עמוק במורכבויות היסטוריות, תרבותיות ומשפטיות....
איך מונעים התפשטות אש בבתי עסק?
שריפה היא ללא כל ספק סכנה לנפש. יש לאש מתפרצת...
להסדיר את מעמדו של שותף – ההיבט המשפטי
הסדרת מעמד בן זוג זר הוא הליך משפטי שנועד להסדיר...
טיפולי יופי מקבלי רק מאנשי מקצוע שמבינים מה הם עושים
גברים ונשים יודעי שאין צורך להתפשר עוד על איכות הטיפולים...
שחזור קשיח - במקרה של אובדן נתונים 
בעידן הדיגיטלי, שבו מידע וקבצים אישיים ומקצועיים כאחד חשובים לנו,...