Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משבר הקורונה – כך תעברו את התקופה בקלות

משבר הקורונה – כך תעברו את התקופה בקלות
קרדיט freepik

הכפר הגלובלי מעולם לא היה יותר דואלי, הוא קרוב יותר מאי פעם ובו בזמן מרוחק ומבודד. מצד אחד כל אדם לביתו ובביתו ומן הצד השני ישנה שותפות גורל, כולם נמצאים באותה סירה, חסרי וודאות וחוששים מהדבקות. 

נגיף הקורונה שפשט על העולם כולו, הטיל סגר על מדינות שלמות, כל הגבולות אוויר, ים ויבשה נסגרו ורוב המדינות נכנסו למצב חירום מיוחד עם מגבלות קשות והשלכות חריפות על החיים בכל מקום. התנועה הוגבלה באופן מוחלט, אין יוצא ואין נכנס. הפחד להידבק בווירוס המסתורי, משאיר את האנשים בבית, בעיקר בשל הוראות מחמירות שמגיעות מגבוה, מוסדות החינוך כולם ללא יוצא מן הכלל הושבתו, אין מקומות בילוי, חנויות ורשתות הקניונים נסגרו והתחושה ברחוב המתרוקן קשה ועגמומית. אין אופק ואנשים בהחלט לא יודעים מה יוליד יום.

משבר הקורונה - כך תעברו את התקופה בקלות
קרדיט freepik

מה שמשאיר אנשים בקשר עם העולם שנמצא שם בחוץ, זה האינטרנט, הרשתות החברתיות והחנויות המקוונות המאפשרות לבצע רכישות און ליין. בין אם מדובר על רכישה של מזון מהסופר, לימוד קורס מקוון להפגת השעמום, רכישת מוצר חשמלי מחנות חשמל באינטרנט ועוד.

המגפה המסתורית והמטרידה תפסה את רוב העולם לא מוכן, בעיקר מבחינת מערכות הבריאות שעמוסות וקורסות, לעומת המערכת הרפואית המאותגרת ישנן דווקא קהילות שהגיעו למשבר ערוכות ואולי אף יצליחו לצאת ממנו ללא נזק בלתי הפיך. הכוונה היא כמובן לכל מי שעובד און ליין, חנויות מקוונות משלל עולמות, חנות רהיטים, אבזור הבית, חנות חשמל באינטרנט ועוד, חנויות אשר ממשיכות לעבוד ולשלח הזמנות. אנשים אשר נוהגים לרכוש שירותים ומוצרים באינטרנט ימשיכו מן הסתם לעשות כן, מה שמאתגר זאת ההזדמנות לגרום לשאר האוכלוסייה ליהנות מההיצע והזמינות והיתרון הגדול הוא שמירה על הבריאות.

רוצים לעבור את התקופה בקלות, תעברו לאון ליין. עולם המסחר וירטואלי חי ובועט כבר כמה שנים טובות, חנויות מקוונות נפתחות בכל העולם, אז נכון שעכשיו פחות מומלץ לרכוש מאתרים בחו"ל אבל הארץ מלאה בחנויות לוקאליות מצוינות שמספקות סחורה איכותית בזמינות גבוהה.  כאשר מערכת החינוך עברה למודול מקוון, הצעות לפעילות חינוכית ומהנה עם הילדים בבית מציפות את הרשת, זה הזמן גם להקל על השהות בבידוד באמצעות רכישות אטרקטיביות של מוצרים מגוונים, גם של מוצרי חשמל.

ברור שגם היום ממשיכים להזמין באינטרנט אוכל מרשתות מזון מהיר, לימודים מקוונים ובגדים, אבל היופי הוא שיש את האפשרות לא להישאר תקועים מאחור וניתן גם להזמין און ליין מוצרים נוספים ולהקל על החיים, לדוגמה: אם אי אפשר ללכת למספרה או לקוסמטיקאית, ניתן לרכוש מוצרי טיפוח חשמליים, רוצים לשדרג את הטלוויזיה או המחשב, ניתן להזמין און ליין גם פתרונות תקשורת וסלולר, בגלל המצב אתם מבשלים יותר, ניתן להתאבזר באקססוריז למטבח המושלם, זאת ועוד רבות ניתן להשיג בשלל חנויות כגון חנות חשמל באינטרנט.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...