Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרפסת היא נכס

מרפסת היא נכס
קרדיט https://haomanim.site/

מרפסת, קטנה או גדולה בדירה היא שטח נוסף המעלה את ערך הדירה באופן משמעותי- בין חמישה לעשרה אחוזים. בנוסף, היא מעלה את איכות החיים של הדירים ומאפשרת כניסה של אור ואוויר אל הבית כך שצריכת החשמל תושפע לטובה. מרפסת בעלת יתרונות רבים נוספים- היא יכולה לשמש כמקום אחסון נוסף, מקום לתחביבים, אירוח חברים ומשפחה ומאפשרת להנות מאוויר פתוח בפרטיות הבית. אם כך, מרפסות יכולות לשמש כל דייר בצורה שונה ומכאן גם הערך שלהן. ישנן סוגים שונים של מרפסות – מרפסות תלויות, אשר מתחברות באמצעות כבלים אל הבניין, מרפסות בטון, מרפסות שמש ועוד. כיום, לא לכל הבניינים יש מרפסות, אך ניתן להוסיף מרפסת בהתאם לסוג הבניין, מיקומו והיכולת הכלכלית. כאשר רוצים להתחיל בתהליך הוספת מרפסות לבניין חשוב קודם כל להבין האם זה אפשרי- בהתאם למיקום הבניין, מיקום וגובה הדירות ואיכות הבניין. במידה וישנה היתכנות לבנית מרפסת, חשוב לוודא איזו מרפסת מתקינים, כמובן כתלות באותם מאפיינים. לאחר מכן, הצעד החשוב ביותר הוא קבלת הסכמתם של דיריי הבניין. כיום, על פי חוק, ניתן לבצע התקנה של מרפסות כאשר יש הסכה של שלשת רבעי מכות הדיירים בבניין. למרות זאת, מומלץ לנסות להגיע להסכמה גורף, שכן הדיירים שלא מסכימים עשויים להוות מעצור לכל הפרויקט ואף להכשיל אותו. לאחר הסכמת הדיירים, נדרש קבלת היתר בנייה מהעירייה שכן, בלעדיו לא יהיה ניתן לבנות את המרפסת. רק לאחר שיש אישור מהדיירים ומהעירייה- ניתן יהיה להתחיל בתהליך בניית המרפסות.

קרדיט https://haomanim.site/

יתרונות המרפסת התלויה

מרפסת תלויה מברזל היא מרפסת אשר בשונה ממרפסת בטון הבנויה בשיטה "הרטובה", בנויה בשיטה "יבשה". הכוונה לכך, היא כי מרפסת תלויה מברזל מיוצרת ומורכבת במפעל מחוץ לאתר ההתקנה (כלומר הבניין) והיא מורכבת על הבניין באמצעות כבלים חזקים. יתרונותיה של המרפסת התלויה הם רבים. ראשית, תהליך הבנייה שלה בין אם לסביבה ובין אם לדירים הוא ידידותי. בזכות הבנייה החיצונית לבניין, לא נדרשים בעלי מקצוע רבים שיעבדו במשך תקופה על בנייתה של המרפסת, כמו במרפסת בטון למשל. כך, מצטמצמת ההפרעה של התהליך למהלך היום יום וכמות הלכלוך והאבק יורדת אף היא.

בנוסף, על אף היותה דקה, מרפסת מסוג זה חזקה מאוד וקלה כך שלא קיימת הכבדה על היסודות הקיימים של הבניין. עניין זה חשוב מאוד כאשר מעוניינים בהוספת מרפסת אל בניינים ישנים יחסית, או רעועים יותר. הקורות הדקים שלה מהווים יתרון עיצובי, שכן המרפסת המתקבלת היא מרפסת גדולה יותר ובעלת מראה מודרני יותר.

'יוסף מדרגות' הוא עסק המספק שירותים שונים בתחום הבנייה-מדרגות מעוצבות, גדרות, שערים, פרגולות, מרפסות תלויות, קונסטרוקציות וחיזוק מבנים. לעסק ניסיון של מעל ל-40 שנה בתחום ומציע שירות טוב, מקצועי ואיכותי. דברו איתנו בהקדם לקבלת הצעת מחיר מעולה > 052-9525044

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...