Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה?

מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה?

יום עיון מיוחד בנושא שיווק משרד עורך דין, כנס מסכם של השתלמות בנושא הליכי בוררות וגם מה עשו סגן נשיא בין הדין הארצי לעבודה ושופטת בית משפט השלום לתעבורה בבית הפרקליט בחיפה? השבוע בלשכת עורכי הדין מחוז חיפה

– גולת הכותרת של ההשתלמות בנושא "פרקטיקה של הליכי בוררות", בריכוזם של ד"ר יהודית קורן ועו"ד רן פינגרר, היתה השבוע במפגש המסכם של ההשתלמות.

עו"ד גד מינא, המשמש בעצמו כבורר ומעביר קורסי בוררות במסגרות אקדמיות, הרצה על מספר סוגיות, לאחר מכן התקיים פאנל, שהחל בהרצאתה של עו"ד אורית אסנין, לאחר מכן הפנתה מנחת הפאנל, ד"ר יהודית קורן, שאלות אל חברי הפאנל: עו"ד רן פיגרר ועו"ד אביתר כהן, שעסקו ב"סיפורים מהחיים". המשתתפים הפנו שאלות לחברי הפאנל, ואף הוזמנו להעיר הערותיהם. מסקנת משתתפי ההשתלמות הייתה, שתיקוני החקיקה והפסיקה שבהם התעשר תחום הבוררות בשנים האחרונות – הפכו את הליך הבוררות להליך משוכלל ומבוקש ממה שהיה בעבר, אך עדיין יש מקום רב להרחיב את הידע והמודעות של עורכי הדין ביחס להליך וליתרונותיו.
 מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה
– לשכת עורכי הדין חיפה תערוך ב-4.3.2020 יום עיון מיוחד בכרמיאל בנושא "דיני עבודה הלכה וביצוע: ארגז כלים לחישוב זכויות עובדים". את יום העיון מרכזים עו"ד ארנית זוננברג ועו"ד שחר הופמן, יו"רים משותפים של ועדת בית הדין לעבודה ואת דברי הברכה יישא עו"ד חוסיין עלי, יו"ר משותף של מוקד כרמיאל. יהיה מעניין.
– כנס עסקי מרתק המיוחד התקיים במוקד קריות בראשותו של עו"ד מימון טולדנו וסגניתו, עו"ד בת אל מנור. עשרות עורכי דין נהנו מהרצאותיהם של עו"ד סאמי אבו ורדה על שיווק ושימור לקוחות, חגית יצחק על שיווק ויחסי ציבור למשרד עורך דין בסביבה תחרותית ויועץ המס בני קויתי העשיר הנוכחים בהיכרות עם דרישות החוק מהעסק הקטן.
 מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה
– השבוע התכנסה ועדת לשון הרע של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה בראשותם של עוה"ד בן קרפל ויניב ברוך, הסגנים יובל אדלר,אביעד רייכמן ואבי אברהם. עוד נכחו החברי הועדה סופי אביב, יואב הריס ורון אביב.
 מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה
– לא היה ניתן להכניס סיכה לאולם בית הפרקליט בחיפה במפגש הראשון של השתלמות בדיני עבודה. מאות עורכי דין הגישו לשמוע את שופט בית הדין הארצי וסגן הנשיאה, השופט אילן איטח ואת נשיא בית הדין האזורי בחיפה, כבוד הנשיא קוגן. כולם מחכים להמשך ההרצאות המרתקות בהשתלמות, בריכוזם האקדמי של עוה"ד ארנית זוננברג, עו"ד שחר הופמן, יו"רים משותפים, ועדת בית הדין לעבודה ועו"ד שרית לוינסקי, פרקליטות מחוז חיפה.
 מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה
– בלשכת עורכי הדין חיפה נפתחה ההרשמה לסדנה בנושא "כתיבה משפטית" שם תעשיר את הידע של עורכי הדין, עו"ד דנה פאר, מרצה לכתיבה משפטית ואקדמית, חוקרת לשון המשפט וחברה בוועדה לניסוח משפטי בלשכת עורכי הדין ומנהלת את הבלוג "משפט פשוט". הסדנה תחל ב-24.3.2020 ותכלול שני מפגשים.
– בבית הפרקליט בחיפה נערך השבוע קורס החייאה אותו העבירו נציגי מחלקת ההדרכה של מגן דוד אדום.
 מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה
– השתלמות נוספת בדיני תעבורה תמה השבוע בלשכת עורכי הדין מחוז חיפה. במפגש האחרון השופטת כרמית פאר גינת, בית משפט השלום תעבורה חיפה, הרצתה בנושא:" הליכים מקדמיים" ונערך פאנל מסכם בנושא "עבירות המתה והשלכותיהן על עבירות ההריגה בתעבורה" בהנחיית עו"ד ענאן ג'נאם ובהשתתפות השופט גיל קרזבום, סגן נשיא בית המשפט לתעבורה חיפה, ד"ר חאלד גנאים מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה, עו"ד ראמי סאלמה, סגן בכיר א' פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) ועוה"ד תומר גונן ובוריס שרמן.
את ההשתלמות ריכזו אקדמית עוה"ד אבי חליוא ואמיר בר דיין, יושבי ראש משותפים ועדת תעבורה ועו"ד ענאן ג'אנם מפרקליטות מחוז חיפה(פלילי). גם לעו"ד חגית יוסף, סייעה בארגון.
 מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה
–  ועדת בית דין לעבודה בראשותם של עוה"ד ארנית זוננברג ושחר הופמן לא שוקטת על שמריה ושוב התכנסה השבוע לעניינים שעל סדר היום, שהמשיך בפעילות ועדת בית הדין לעבודה והפורום להשתלמויות עם מפגש שני בהשתלמות – שעסק בחוק שעות עבודה ומנוחה. על התיקונים וחידושי הפסיקה מפי דבורה ספיר אליעזר,סגנית בכירה ליועמ"ש,משרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים.
 מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה

– השופט אסף הראל מבית הדין האזורי לעבודה בחיפה הגיע השבוע ללשכת עורכי דין בחיפה ודיבר על פרוצדורה ודיני הראיות בביה"ד לעבודה בכלל ועל רקע השינויים בתקנות סד"א בפרט. אולם גדוש ומלא נרשם במקום כשמאות עורכי דין מילאו את אולם ההרצאות בבית הפרקליט.
 מי השופטים שביקרו השבוע בלשכת עורכי הדין חיפה
כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
משלבים את התעשייה עם האקדמיה
נציגי הקרן הפילנטרופית גוטווירט ובכירים מהטכניון ביקרו במרכז המחקר והפיתוח...
חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה
"דלקת ריאות הינה מחלה קשה שמתבטאת בשיעול, חום גבוה, הרגשה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...