Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מטבח מעוצב בלבן

מטבח מעוצב בלבן
צילום Pixabay

מטבח לבן היה במשך שנים רבות חלום רחוק: אחד החדרים המרכזיים והפעילים בבית שיש לתחזק ולנקות באופן שוטף. הטכנולוגיה היום הפכה את החלום לאפשרי. חומרים חדשים וידידותיים הפכו את ניקוי המטבח הלבן לקל במיוחד, הצבע הבהיר משתלב היטב עם יתר קווי העיצוב והתאורה ומקנה תחושת גודל ומרווח, אפילו במטבחים קטנים יחסית. מטבח מעוצב אינו מסתיים בבחירת הצבעים. ניתן להגיע לשפות עיצוביות שונות על ידי שילוב אלמנטים משלימים: ידיות, משטחי עבודה, ארונות מטבח, חיפוי ותאורה מתאימים.

מטבח מעוצב בלבן
צילום Pixabay

יתרונות המטבח הלבן

מטבח מעוצב משדר אוירה יוקרתית, מטבח סולידי הוא מטבח שמתאים לאנשים רבים וטעמים שונים, מטבחים לבנים משלבים את יתרונות שני סוגי המטבחים הללו. הטרנד החם במטבחים היום הוא עיצוב בצבעים בהירים. עיצוב בלבן משדר תחושה של יוקרה וניקיון, חומרים חדשים משמרים את הצבע והמרקם וניתנים לחידוש. מי אתם מאלו המעצבים מטבח לשימושכם, תוכלו לעצב מטבח לבן במגוון רחב של סוגי עיצוב על ידי שילוב עם חומרים שונים ובגימור מתאים – בדיוק כזה שיקלע לטעמכם. אם הדירה שאתם מעצבים נועדה להשכרה או מכירה – שדרוג למטבח מעוצב בלבן תתאים למגוון רחב של קונים ורוכשים פוטנציאלים ותשדרג את ערך הדירה.

תאורה טובה חשובה במטבח, אחד מחדרי העבודה העיקריים בבית. מטבחים לבנים מהווים בחירה מוצלחת למי שאין לו במטבח חלון גדול או תאורה חזקה, ועוזרים להדגיש את התאורה הקיימת גם במטבחים מוארים היטב.

איך לעצב מטבחים לבנים? מתחילים בבחירת סגנון העיצוב

עיצוב מטבח מתחיל בבחירת סגנון העיצוב. יש מי שמחפש את החום שעיצוב יכול להקנות למטבח וילך על סגנון של עיצוב כפרי. עיצוב כפרי משתמש בחומרי גלם מהטבע וכולל שימוש בגוונים חמים. אפשר לשלב מטבחים לבנים עם משטחי שיש

בגווני עץ או גוונים חומים, לשלב אבן ועץ או להוסיף אלמנטים עיצוביים כקופסאות תבלינים מעוצבות.

עיצוב מודרני, ישלב פלטת צבעים שטוחה ואחידה, לרב בגוונים של לבן ושחור. בחירת החומרים לסגנון עיצוב מודרני תתמקד בחומרים שונים כמתכת, נירוסטה וזכוכית. ניתן לשלב גימור מט ומבריק, מכשירי חשמל נשלפים ואריחי מעוצבים עם דוגמאות אורבניות. כאשר בוחרים בסגנון העיצוב כדאי להתחשב לא רק בטעם הפרטי אלא גם בהתאמת העיצוב ליתר חלקי הבית, גודלו של המטבח וכמות התאורה בקיימת. מטבחים לבנים עוזרים להקנות תחושה מרווחת גם במטבחים קטנים יחסית.

עיצוב מטבחים לבנים ממשיך בכניסה לפרטים הקטנים

עיצוב המטבח אינו מסתיים עם בחירת סגנון העיצוב והחומרים אלא ממשיך לבחירת הפרטים הקטנים הבונים את המכלול העיצובי. תחושה של מטבח מעוצב בקפידה ניתן להשיג בבחירה נכונה של שילובי חומרים, צבעים, חיפויים ומרקמים ומסתיים בבחירת ידיות ועיצוב פנימי של ארונות המטבח הלבן והמגירות. עבודת פרזול טובה תהפוך את המטבח לנח ושימושי לשנים רבות.

מטבח לבן הוא המטבח הפופולרי ביותר היום בגלל היתרונות הרבים שהוא מגלם. ניצול חכם של מרחב ותאורה, אפשרויות עיצוביות רחבות והשתלבות נוחה צבעים נוספים.

כתבות מעניינות נוספות
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...