Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מטבחים מעוצבים בחיפה

מטבחים מעוצבים בחיפה

הגיע הרגע עבורכם ואתם מעוניינים לבחון את האפשרות להחליף את המטבח שלכם במטבח מעוצב עבור ביתכם החדש. כיום עולם המטבחים טומן בתוכו מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים, אך לפני שתתחילו במשימה, אנו ממליצים לכם לקרוא קצת על מהם מטבחים מעוצבים, על אילו אלמנטים כדאי לשים דגש ואילו סגנונות קיימים כיום.

מטבחים מעוצבים בחיפה

עיצוב במראה יחודי ונוחות מקסימאלית

כאשר אומרים את צירוף המילים מטבחים מעוצבים בחיפה, לא מתכוונים רק ליופי של המטבח. נכון המטבח צריך להיות לטעמכם אך חשוב מכך, הוא צריך להיות פונקציונאלי ונוח כאשר תשתמשו בו. אם אתם אנשים שאוהבים לבשל ותבלו הרבה שעות במטבח כדאי שתשימו לב לחללי האחסון, דרך העבודה שלכם במטבח וכמות משטחי העבודה בו.

אי במטבח, האם זה יעיל או תופס מקום?

אחד הטרנדים החזקים היום בענף המטבחים המעוצבים בחיפה הוא מטבח עם אי. האי משמש גם כמשטח עבודה, חלל אחסון ולעיתים גם כמיני שולחן אוכל. אי מגיע בצורות שונות ובגדלים שונים. בבתים בהם חלל המטבח הוא גדול ניתן להכניס אי מפואר לאמצע המטבח. בבתים אשר החלל מאוד קטן, לרוב זה לא יהיה מומלץ אבל תוכלו להכניס מיני אי אשר לא נמצא באמצע המטבח אלא כהמשך שלו בצורת ר. האי יכול להיות מאוד פרקטי, אך חשוב להתאים אותו לחלל. לא בכל מטבח זה יהיה פונקציונאלי.

תכנון דרך העבודה במטבח וחללי האחסון

עם השנים אנו צוברים סרוויסים, כוסות, כלי אירוח והגשה, סירים וקופסאות. כל אלו נכנסים במטבח ואם מדובר על הדתיים מבנינו אז הכל כפול ארבע, גם בשר חלב וגם חלוקת בשר חלב של פסח. במטבחים של משפחות חשוב שיהיו חללי אחסון מרווחים ונוחים. אחת האפשרויות הטובות כיום לניצול מקסימלי הוא יצירת מגירות עמוקות. המגירות מאפשרות לנצל את החלל במלואו היות והמגירה יוצאת החוצה ואתם יכולים לראות את כל הפריטים, גם אלו שבסוף המגירה. דבר נוסף שחשוב מאוד כאשר מתכננים מטבחים מעוצבים בחיפה הוא לשים לב לדרך העבודה שלכם במטבח. הדבר חשוב על מנת לתכנן עבודה שהיא זורמת. כך לדוגמא, המקרר יותאם לאיזור שנקרא אחסון מזון וליד המקרר לרוב יהיה ארון של מוצרים יבשים. דוגמא נוספת היא היכן לשים את הכיריים, חשוב לשים את הכיריים ליד מגירת התבלינים, היות ואנו נשתמש בתבלינים בעת הבישול וכך יהיה לנו הרבה יותר נוח ופחות מלכלך.

סגנונות למטבחים מעוצבים בחיפה

לאחר שעשינו תכנון של החלל והיכן תניחו כל חפץ, כעת נעבור לשלב העיצוב. מטבחים כיום מגיעים בגווני צבע שונים ומגוונים. המטבח הנפוץ כיום הוא המטבח הלבן, המודרני בעל הקווים הנקיים, אך כיום יש מגמה בה האמיצים מבנינו דווקא בוחרים לשלב במטבח צבעים. אחד הצבעים החזקים כיום הוא מטבח בגוון כחול כהה אשר הולך מצוין עם סגנון העיצוב הכפרי.

כתבות מעניינות נוספות
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...