Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחפשים עורך דין שנלחם עבור הזכויות שלכם?

מחפשים עורך דין שנלחם עבור הזכויות שלכם?
קרדיט Canva

להתמודד עם הבירוקרטיה

על אף שמטרתו של המוסד לביטוח לאומי מרגע ייסודו היא להעניק רשת ביטחון כלכלית לאזרחים במידה והם מתמודדים עם נכות, מחלה או פציעה שמשפיעה על כושר העבודה שלהם, פעמים רבות ההתנהלות מול הביטוח הלאומי היא איננה פשוטה. מדובר בהליכים רצופי בירוקרטיה מייגעת ומורכבת, שטעות קלה בניהולם עלולה להביא לביטול ודחייה של תביעה מוצדקת. לכן, על מנת להתמודד באופן מיטבי עם המוסד לביטוח לאומי, חשוב לפנות אל עורך דין לענייני ביטוח לאומי שינהל בעבורכם את ההליכים, ילווה אתכם בוועדות הרפואיות וימליץ לכם עם רופאים מתאימים למתן חוות דעת. עליכם לשים לב כי בהגשת תביעות לביטוח הלאומי, לטפסים ישנה משמעות רבה ומילוי שגוי של הטפסים עלול להביא לפסילה של תביעה, ולכן כדאי לא לוותר על ייעוץ וליווי משפטי שיוכל לחסוך לכם עוגמת נפש, כמו גם תסכול וזמן.

קרדיט Canva

לחייב את חברות הביטוח

גם כאשר אדם משלם במהלך כל חייו תשלומים חודשיים קבועים לחברת הביטוח בעבור ביטוח סיעודי, לעיתים כאשר מגיע הרגע והאדם זקוק לאותם כספים בעבור טיפול סיעודי, חברות הביטוח לא ששות לשלם ודוחות את התביעה תחת עילות כאלה ואחרות. במקרים מעין אלו חשוב לא לוותר ולא להתייאש, אלא להגיש תביעת ביטוח סיעוד בעזרתו של עורך דין מומחה לתביעות ביטוח, על מנת לקבל את התשלום שמגיע לכם. חברות הביטוח אשר מעוניינות להימנע מתשלום לרוב יטענו כי האדם הזקוק לטיפול סיעודי איננו עומד בקריטריונים המגדירים אדם כסיעודי, אך בפועל עורך דין מומחה לתביעות ביטוח יוכל לשלול את טענות אלה ולסייע לכם לקבל את שמגיע לכם לאחר שנים של תשלום קבוע לחברת הביטוח.

לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין מוביל

אם חליתם, נפצעתם או נפגעתם בעקבות רשלנות רפואית, תאונה או פציעת עבודה, דעו כי עו"ד נזקי גוף יוכל לסייע לכם לממש את מלוא זכויותיכם וילחם בעבורם בעוד אתם מתמקדים בהחלמה והתאוששות. התמודדות עם תביעות נזיקין בעקבות נזקי גוף עלולה להיות מורכבת, ולכן חשוב לפנות אל עורך דין המתמחה בדיני נזיקין ונזקי גוף, אשר מכיר את הפסיקות והתקדימים בכל הנוגע לתחום ויוכל להעניק לכם ייעוץ, ליווי וייצוג מקצועי לכל אורך הדרך, תוך הקפדה על הבנה, הכלה ויחס אישי וזמין. עורך הדין צבי פרדיס הוא עו"ד המתמחה בדיני נזיקין, נזקי גוף, ביטוח לאומי ותביעות סיעוד, אשר ישמח להעניק גם לכם ייעוץ וליווי משפטי מקצועי, תוף מתן דגש על זמינות, מקצועיות והכלה. לפרטים נוספים חייגו 04-8264411.

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...