Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה קורה בנשר ? מדוע רועי לוי לא מזמן את מועצת העיר לישיבה מן המניין

מה קורה בנשר ? מדוע רועי לוי לא מזמן את מועצת העיר לישיבה מן המניין
ישיבת מועצת עיר 22-5-19
עיריית נשר לא מתכנסת לישיבת מועצת עיר כבר למעלה מחודש וגזבר העירייה לא מפרסם את הדוחות הכספיים של הרבעון הראשון לשנת 2019 בניגוד למועדים הקבועים בחוק 
עיריית נשר לא מתכנסת לישיבת מועצת עיר כבר למעלה מחודש
ישיבת מועצת עיר 22-5-19

מאז ישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה לפני חודש, מועצת העיר נשר אינה מתכנסת לישיבות. יו"ר סיעת הליכוד והאופוזיציה בנשר, שלומי זינו: "לוי ממשיך להתעלם מהוראות החוק המפורשות ולא מכנס את מועצת העיר, גם הגזבר לא מפרסם את הדו"חות הכספיים של הרבעון הראשון לשנת 2019."

בישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה לפני כחודש ונוהלה על ידי מ"מ וסגן ראש עיריית נשר, ישי איבגי הרוחות היו סוערות ואיבגי בחר לנעול את הישיבה במהירות מבלי לקיים דיון בכל הנושאים לאחר שמנע את זכות ההצבעה וזכות הדיבור מחלק מחברי מועצת העיר מהאופוזיציה.
חבר מועצת העיר מהליכוד ויו"ר האופוזיציה שלומי זינו, פנה מיד עם סיום הישיבה ליועמ"ש עיריית נשר, בבקשה לקבלת חוות דעת משפטית בעניין אי חוקיות ישיבת מועצת העיר לטענתו, בה נדונו בין היתר נושאים כספיים כמו העברת תמיכות עיריית נשר לעמותות בשנת 2019, משלא נענה – פנה לממונה על המחוז במשרד הפנים ולמנכ"ל משרד הפנים.
פקודת העיריות קובעת כי בכל חודש תתקיים ישיבת מועצת עיר מן המניין והמועד הקבוע בחוק, הוא יום הרביעי הראשון של כל חודש בשעה 18:00. עד כה, ראש עיריית נשר רועי לוי לא הזמין את חברי מועצת העיר לישיבה חרף הוראות החוק. זינו פנה גם בעניין זה לראש העירייה, יועמ"ש העירייה ומבקר העירייה, ומשלא נענה, פנה בעניין לממונה על מחוז במשרד הפנים ולמנכ"ל משרד הפנים.
בנוסף, פקודת העיריות קובעת כי על גזבר העירייה להגיש, בתוך 60 ימים לאחר תום כל רבעון, דין וחשבון כספי לגבי אותו רבעון, לראש העיריה, למועצת העיריה, לועדת הכספים ולועדת הביקורת של העיריה, למינהל לפיתוח ותקצוב במשרד הפנים, לממונה על ביקורת החשבונות במשרד הפנים ולממונה; בדין וחשבון אמור הגזבר להתייחס, בין השאר, לביצוע התקציב ביחס לאותו רבעון ולאמדן ביצוע התקציב ביחס לתקציב השנתי כולו.
עד כה גזבר העירייה לא פרסם את הדוח הכספי ומועצת העיר, זינו פנה היום במכתב לגזבר העירייה בדרישה לפרסם את הדוחות הכספיים באופן מידי וללא דיחוי, וזאת לאחר שגזבר העירייה היה אמור לפרסם את הדוחות הכספיים כבר ב-1 לחודש יוני.
 
שלומי זינו: " משהו רע קורה בנשר, ראש העירייה פועל בניגוד להוראות החוק, כך גם שומרי הסף שאינם ממלאים תפקידם. המחוקק קבע הוראות ברורות גם בעניין החובה לכנס את מועצת העיר לישיבה מן המניין, אך ראש העירייה שעסוק ביח"צנות ובהטלת גזירות על התושבים, חדשות לבקרים בוחר להמשיך לצפצף על החוק גם בעניין זה. יש נושאים רבים על סדר היום ואנו נפעל מול כל הגורמים הרלוונטיים כך שמועצת העיר תתכנס בדחיפות, כדי לדון בכל הנושאים, גם בדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2019, שמשום מה לא מוגש כבר למעלה מ-20 ימים מהיום בו היה אמור גזבר העירייה להגיש אותו למועצת העיר."
כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...